آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 21 دی 1395

سرمایه گذاری برروی فرش یا جوانان؟

به گزارش ثلاث: در مراسم اختتامیه مسابقات فن‌آور که صبح امروز در دانشگاه شریف برگزار شد محمود سعادت فومنی قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان بیان کرد: جوانان بزرگترین سرمایه‌های کشور هستند که باید بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب و صحیح از این سرمایه‌های بالقوه و صحیح استفاده کنیم و آنها را به سرمایه‌های در حال گردش تبدیل کنیم.
 وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم و مسابقات معرفی نیروهای مستعد برای ورود به بازار صنعت و کار است. در این مسابقات حتی کسانی که برنده نشده‌اند می‌توانند پله‌های ترقی را طی کنند و از این مسابقات تجارب ارزنده‌ای به دست بیاورند.
 در ادامه این مراسم حمیدرضا امیری‌نیا ریاست هیأت مدیره موسسه دانش بنیان برکت عنوان کرد: حمایت از مجموعه شرکت‌های نوپا و کارآفرینی برای جوانان برای ورود به عرصه کار از اهداف اساسی ما محسوب می‌شود، همچنین حداقل در یک سال آینده سعی داریم حدود ۱۰۰ فارغ‌التحصیل برتر از دانشگاه‌های مختلف کشور را جذب شرکت‌های دانش‌بنیان مختلف کشور کنیم.
وی افزود: در حال حاضر در حال کار و فعالیت بر روی بزرگترین شتاب دهنده کشور هستیم که محل گذر شرکت‌های نوپا، جوانان و خانواده‌هایشان به شمار می‌رفت.
 ریاست هیأت مدیره موسسه دانش بنیان برکت با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری بر نسل جوان نسبت به حوزه‌هایی مانند نفت، گاز، پسته و فرش تصریح کرد: امروزه جوانان نیروی اصلی و اساسی کشور محسوب می‌شوند و به جای سرمایه‌گذاری بر روی حوزه‌هایی مانند نفت، گاز، پسته و فرش باید سرمایه‌گذاری اصلی بر روی نیروی جوان کشور صورت گیرد و به این قشر بیشتر از صادرات و واردات محصولات فوق توجه شود.
 امیری‌نیا گفت: کشورهای دیگر قصد دارند نیروی متخصص و کارآمد کشور ما را جذب خود کنند که باید از این امر جلوگیری کنیم همچنین یکی از محدودیت‌های ما در صنعت کار این است که در برخی از حوزه‌ها با نیروی متخصص جوان کمی مواجه هستیم.
 
وی تصریح کرد:‌ فناوری حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد کار محسوب می‌شود و شناسایی بازار هدف، روانشناسی بازار و مخاطب و فرق بازاریابی و فروش اهمیت بسزایی دارد.
 
ریاست هیأت مدیره موسسه دانش‌بنیان برکت یادآور شد: باید سعی کنیم نیروی فارغ‌التحصیل ماهر و متخصص را جذب اکوسیستم داخلی کشور کنیم.
 
در ادامه این مراسم قمری دبیر مسابقات فن‌آورد بیان کرد: سوالات این مسابقات از همفکری و تعامل با ۲۰۰ شرکت طراحی شده بود همچنین این مسابقات در هفت رشته گرافیک، معماری، برق،‌ برنامه‌نویسی کامپیوتر، برنامه‌نویسی تلفن‌های هوشمند،‌ داده‌کاوی، OSINT ‌برگزار شده بود.
 
گفتنی است؛ این مسابقات با حمایت دانشگاه صنعتی شریف، ستاد اجرایی سازی سند راهبردی کشور در امور نخبگان، پارک فناوری پردیس، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مرکز فن بازار ملی ایران اجرا شده بود.
مطالب مرتبط

با استفاده از مواد پیشنهادی زیر دیگر نگران تمیز کردن لکه‌ها یا مواد ریخته شده روی فرش نباشید. 1- کمتر چیزیست که نتوان با جوش‌شیرین و سرکه تمیز کرد. خوشبختانه لکه‌های فرش هم از این امر مستثنی نیستند. برای تمیز کردن فرش فقط کافیست پودر جوش‌شیرین را روی لکه فرش بریزید و سرکه سفید را اضافه […] ...

17 خرداد 1396
ادامه مطلب

مدیرعامل اتحادیه مرکزی فرش دستباف روستایی ایران با تأکید بر اینکه ۲۸۵ تعاونی فرش روستایی ملی در کشور داریم، گفت: فرش مکمل کشاورزی و دامپروری در روستاها به شمار می رود. به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتویسرکان ، محمد بهاروند عصر امروز با بیان اینکه تویسرکان توان بالایی در تولید فرش دارد، اظهار داشت: ایجاد تجدید […] ...

30 دی 1395
ادامه مطلب

المپیاد مقدماتی فرش دستباف در دو سطح دانشجویی و دانش آموزی در تاریخ 7 بهمن ماه سال جاری در محل مرکز علمی کاربردی فنی وحرفه ای هتلداری شهرستان ساری برگزار می شود. غلامرضا آقا گل زاده در گفت‌وگو با خبرنگارمازند اصناف از برگزاری المپیاد مقدماتی فرش دستباف مازندران در دو سطح دانشجویی و دانش آموزی خبر داد. […] ...

30 دی 1395
ادامه مطلب

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ میرعلی رحیمی‌زاد در جریان بازدید از روند طرح‌های توسعه‌ای شهرستان گرمی اظهار کرد: ما در شهرستان گرمی در دو بخش کشاورزی و گردشگری بیشترین اهتمام را در جذب سرمایه‌گذاران انجام می‌دهیم تا با توجه به برجستگی‌هایی که در این دو حوزه وجود دارد بتوانیم زمینه ایجاد […] ...

30 دی 1395
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.