آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 24 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک بسیج | 88690517

قالیشویی پاکمهر در بسیج:

بزرگراه بسیج مستضعفین (نام پیشین: اتوبان افسریه) بزرگراهی در جنوب شرقی تهران است که از ابتدای جاده ۴۴ (جاده خاوران) شروع شده و در تقاطع خیابان پیروزی و خیابان سی متری نیروی هوایی به پایان می‌رسد. قالیشویی پاکمهر آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در محدوده بزرگراه بسیج و محله های اطراف میباشد.

قالیشویی پاکمهر خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش ، شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد. درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود، که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد. واز دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش، بافت زنی، خدمات پس از شستشو، رفع زردی فرش، پرداخت، انجام میدهد.

جهت استفاده از خدمات قالیشویی پاکمهر با شماره قالیشویی پاکمهر تماس گرفته تا پرسنل پاک مهر در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده به کارخانه قالیشویی پاکمهر حمل کرده و بعد از شستشو جهت جلوگیری از چروک و شکستگی ، فر ش را اتو زده و در کاور بسته بندی کرده و درب منزل به شما تحویل دهند. این قالیشویی شستشویهای خود را به صورت تضمینی انجام میدهد و برای شستشو از بهترین مواد استفاده میکند.  

اگر درمنطقه بسیج  به دنبال یک شعبه نزدیک به منزل خود دارید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی و باکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

نزدیکترین قالیشویی به بسیج قالیشویی مجاز پاکمهر میباشد.

قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روز و هفت روز هفته  و حتی در ایام تعطیل و به صورت آنلاین در خدمت  شما همشهریان می باشد.

شماره تماس قالیشویی: 02188690517

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.