آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 24 بهمن 1395

قالیشویی در بهمنیار | 66597347

قالیشویی پاکمهر در بهمنیار:

قالیشویی پاکمهر آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در محله بهمنیار و محله های اطراف منطقه؛ محله شریعتی شمالی
محله شریعتی جنوبی، محله خانی آباد شمالی، محله خانی آباد جنوبی، نازی آباد ، محله اسفندیاری و بستان، محله شکوفه شمالی، محله شکوفه جنوبی، محله نعمت‌آباد، محله شهید کاظمی و…میباشد.

قالیشویی پاکمهر خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش ، شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد.

درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود، که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد.

واز دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش،بافت زنی،خدمات پس از شستشو،رفع زردی فرش،پرداخت،میباشد.

قالیشویی پاک مهر یکی از قالیشویان مجاز و زیر نظر اتحادیه  میباشد. این قالیشویی با در دست داشتن جواز رسمی کسب از ، هیات عالی  نظارت بر صنف قالیشویان ، همه روزه حتی در روزهای تعطیل جهت خدمات رسانی به شما عزیزان  ساکن در تجریش آماده میشباد . قابل توجه شهروندان ساکن بهمنیار :  شما با رفتن به سایت اتحادیه قالیشویان تهران ، نام قالییشویی پاک مهر را میتوانید در لیست مجاز قالیشویان مشاهده نمایید یا ، با تماس با اتحادیه قالیشویان میتوانید از ایشان بخواهید که شماره  قالیشویی پاک مهر را به شما بدهند. اگر به اینترنت یا شماره اتحادیه دسترسی نداشتید چون قالیشویی پاک مهر به دلیل مجاز بودن در  118 به ثبت رسیده است ، شما میتوانید در صورت نداشتن دسترسی به اینترنت، از این طریق با قالیشویی پاک مهر ارتباط بر قرار کنید.

اگر درمنطقه بهمنیار به دنبال یک شعبه نزدیک به منزل خود دارید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی وباکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

نزدیکترین قالیشویی به بهمنیار قالیشویی مجاز پاکمهر میباشد.

شماره تماس قالیشویی: 02166597347

مطالب مرتبط

قالیشویی در میدان بهمنیار: خدمات قالیشویی در منطقه بهمنیار بوسیله قالیشویی پاکمهر صورت میگیرد. قالیشویی پاکمهر با بیش از سال ها خدمت در زمینه شستشوی تضمین شده و اسلامی انواع فرش های ماشینی و دستبافت در سراسر تهران و منطقه بهمنیار در خدمت شما عزیزان است. شستشوی انواع مبلمان، فرش و تشک خوشخواب با مواد […] ...

7 اسفند 1395
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.