آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 22 مرداد 1402

قالیشویی در محدوده صادقیه |02144444679|☎📞

شاید برای شما خانم‌های باسلیقه به خصوص خانم‌های اهل مناطق صادقیه، طرشت، اکباتان، فلکه دوم صادقیه و آریاشهر هیچ چیز به اندازه شناخت یک قالیشویی که عملکرد خوبی در خدمات خود داشته باشد مهم نباشد. وجود برخی از قالیشویی‌ها با خدمات بی‌کیفیت باعث شده است تا بسیاری از خانم‌ها نسبت به عملکرد قالیشویی‌ها حساس باشند. اما ما در اینجا با معرفی قالیشویی پاکمهر در محدود صادقیه و خدمات آن، می‌خواهیم نوید وجود یک قالیشویی خوب را بدهیم. خدمات قالیشویی در محدوده صادقیه از هر لحاظ با کیفیت بسیار عالی انجام می‌شود.

خدمات قالیشویی در محدوده صادقیه

قالیشویی پاکمهر در محدود صادقیه تمام خدماتی که در قالیشویی‌ها وجود دارد را ارائه می‌دهد.  تفاوت خدمات قالیشویی در طرشت با سایر قالیشویی‌ها در این است که کیفیت خدمات در پاکمهر در بالاترین درجه صورت می‌گیرد. این خدمات شامل خدمات مربوط به تعمیرات، جمع آوری قالی‌ها، تحویل آن‌ها، شست و شوی قالی‌ها و خدمات ارتباطی است.

خدمات مربوط به تعمیر قالی‌ها

هیچ چیز به اندازه یک قالی پاره شده یا آسیب دیده در خانه زشت و بدمنظره نیست. حداقل خانم‌ها خیلی روی این موضوع حساس هستند. این موضوع وقتی بدتر است که قالی ما نو باشد و به دلیل یک اشتباه یا سهل‌انگاری دچار آسیب شود. چاره کار در این موارد معمولا تعویض قالی یا تعمیر آن است. تعویض کردن قالی دردسرهای خاص خود را دارد. بزرگ‌ترین دردسر نیز مربوط به هزینه‌های آن است. اما تعمیر در صورتی که با کیفیت بالا انجام شود بهترین ره‌حل است. در این رابطه خدمات تعمیر قالیشویی در فلکه دوم صادقیه به بهترین شکل ممکن ارائه می‌شود.  خدمات تعمیر شامل رفوگری و رنگبندی است.

با رفوگری، قالی‌های پاره شده یا پوسیده شده تعمیر می‌شوند. این کار با گره‌زنی تار و پودها انجام می‌شود. تار و پودهایی که دقیقا همرنگ قالی هستند و طبق الگو بافته می‌شوند. اما رنگبندی به تعمیر رنگ‌های آسیب دیده قالی مربوط است. در این فرآیند نیز رنگ به هم ریخته قالی با توجه به میزان به هم ریختگی رنگ‌ها تعمیر می‌شود.

خدمات مربوط به جمع آوری قالی‌ها

احتمالا تا به حال این تجربه را داشته‌اید که در روزهای شلوغ سال از جمله ایام نزدیک به عید قالیشویی‌ها از جمع آوری قالی شما خودداری کرده‌اند و در واقع فرصت شست و شو نداشته‌اند. اما در قالیشویی پاکمهر از این خبرا نیست. خدمات جمع آوری قالیشویی در اکباتان در هر روز، ماه و فصل سال ارائه می‌شود. نیروهای این قالیشویی بعد از تماس شما، قالی‌ها را به صورت لول شده جمع آوری می‌کنند و به قالیشویی منتقل می‌کند. این کار به فاصله بسیار کمی بعد از تماس شما صورت می‌گیرد.

خدمات تحویل قالی‌ها

خدمات تحویل قالیشویی در آریاشهر نیز به مانند خدمات جمع آوری آن بسیار سریع و اصولی است. بعد از آنکه قالی‌های شما جمع آوری شدند طی دو یا سه روز کاری تحویل داده می‌شوند. پاکمهر برای تحویل قالی‌ها از کاور مخصوص خود نیز استفاده می‌کند و قالی‌ها را داخل کاور قرار می‌دهد. به این ترتیب قالی‌های شما به صورت کاملا تمیز تحویل داده می‌شوند.

قالیشویی در محدوده صادقیه

خدمات شست و شو در قالیشویی در محدوده صادقیه

بخش ویژه قالیشویی در محدوده صادقیه مربوط به شست و شوی قالی‌ها است. قالی‌ها در این قالیشویی با دستگاه‌های بسیار پیشرفته و مجهز شسته می‌شوند. مکانیزم دستگاه‌ها بسیار سریع است و کار شست و شو را با سرعت بسیار بالا انجام می‌دهد. دستگاه‌ها برخلاف برخی از دستگاه‌های اولیه که تنها بخشی از فرآیند شست و شو را انجام می‌دهند بسیار مجهز هستند و تمام مراحل شست و شو را به خوبی انجام می‌دهند.

شست و شو در قالیشویی پاکمهر طوری انجام می‌شود که از نظر اصول شرعی نیز جای هیچ گونه شک و مشکل را به جا نمی‌گذارند. زیرا دستگاه‌های شست و شوی قالیشویی در محدوده صادقیه ابتدا قالی‌ها را به طور کامل خیس می‌کند؛ سپس تمام آلودگی‌ها و لکه‌های قالی‌ها را با شوینده‌های باکیفیت تمیز می‌کند؛ بعد از آن مرحله آبگیری صورت می‌گیرد و در نهایت قالی‌ها خشک می‌شوند.

استفاده از شوینده‌ها نیز در قالیشویی پاکمهر بسیار مهم است. شوینده‌های پاکمهر جزء شوینده‌های بسیار قوی هستند که علاوه بر پاک کردن هر گونه لکه و کثیفی، قالی‌ها را ضدعفونی نیز می‌کنند. البته شوینده‌ها به بافت قالی‌ها هیچ گونه آسیبی نمی‌زنند و تنها جنبه پاک کنندگی دارند. در قالیشویی پاکمهر علاوه بر شست و شوی قالی‌ها، خدمات شست و شوی گلیم، موکت، زیلو و هر آنچه که به عنوان کفپوش یا زیرانداز استفاده می‌شود نیز ارائه می‌گردد. علاوه بر این شما می‌توانید شست و شوی مبلمان خود را نیز به قالیشویی پاکمهر بسپارید. شست و شوی مبلمان نیز با بهترین دستگاه‌ها انجام می‌شود.

خدمات ارتباطی

راه‌های ارتباطی قالیشویی در محدوده صادقیه نیز به گونه‌ای است که همه شهروندان بتوانند به سهولت با این مجموعه ارتباط برقرار کنند. پاکمهر چندین خط تماس تلفنی را جهت ارتباط خود با مشتریان فراهم کرده است. علاوه بر خطوط تماس، سایت پاکمهر نیز به صورت آنلاین در خدمت شهروندان است. به این معنی که شما شهروندان عزیز می‌توانید با ورود به سایت پاکمهر، سفارشات خود را ثبت کنید تا روند جمع آوری و شست و شوی قالی‌ها صورت بگیرد. علاوه بر این می‌توانید هزینه آن را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنید.

سخن نهایی قالیشویی در محدوده صادقیه

قالیشویی در محدوده صادقیه یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر است که جهت دسترسی آسان اهالی این منطقه دایر شده است. این قالیشویی نیز مانند سایر شعبه‌ها خدمات خود را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. قالیشویی پاکمهر علاوه بر کیفیت، برای رضایت مشتریان خود نیز ارزش زیادی قائل است. این قالیشویی خدمات خود را با هزینه کاملا مناسب ارائه می‌کند تا همه بتوانند از این خدمات استفاده کنند. پاکمهر جهت ارتقای کیفیت خود راه ارتباط با مشتریان را باز گذاشته است و پذیرای هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا حتی شکایتی است. شما شهروندان عزیز به خصوص شهروندان محدوده صادقیه می‌توانید در صورت مشاهده هر گونه قصور یا مشکل، آن را با مجموعه قالیشویی پاکمهر در ارتباط بگذارید.