آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 28 خرداد 1400

قالیشویی نزدیک فلکه دوم صادقیه | 44022848

قالیشویی پاک مهر در اریاشهر:

قالیشویی پاک مهر در نزدیکی فکه دوم صادقیه ، که کلیه مناطق صادقیه اعم از ؛ بلوارکاشانی ، بلوار فردوس شرق، بلوار اباذر، خیابان ستارخان و فلکه اول صادقیه را پوشش میدهد ، مورد پسند تمام مشتریانش بوده است و زمان جمع آوری سفارشات در اسرع وقت و تحویل آنها را در حداقل زمان ممکن انجام می دهد. قالیشویی پاک مهر بیش از 20سال است که در تهران نخست در قسمت غرب و هم اینک در سراسر تهران به صورت پیوسته و با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران فعالیت می کند.

قالیشویی در بلوار فردوس: 

از قاليشويی های معتبر و خوش نام درمحدوده بلوارفردوس غرب ، قاليشويی پاک مهراست که ، شاخص ترين قاليشويی در بين قاليشویی های فردوس غرب ميباشد و در زمينه های مختلف خدمات قالیشویی سرویس دهی به تمام مناطق را دارد . قاليشويی پاک مهر، به دليل مجاز بودن نياز تعداد  بيشماری از شهروندان تهرانی را نسبت قاليشویی رفع کرده همه روزه ميکوشد تا بهترين خدمات را به شما عزيزان ارائه دهد. اين قاليشويی با در برداشتن تيمی قوی و مجرب و کارآزموده ، که شامل : کارشناسان  کارآزموده ، استادکاران مجرب و کارگرانی آموزش ديده ميشود. این قالیشویی با سابقه ای 20 ساله در شستشوی فرش های صادراتی ، دستباف ، گل ابریشم و گبه ، شستشوی عالی با دستگاه تمام اتوماتیک تضمینی و ضمانت نامه کتبی 100% بدون مواد شیمیایی با  آب کر و اصول مذهبی فرش های دستباف و گل ابریشم ماشینی و تمام ابریشم ماشینی شما را انجام داده و خدماتی از قبیل : رنگ برداری ، لکه گیری ، رفع سوختگی و ریشه کشی شیرازه و رفو کاری تضمینی را نیز برای شما عزیزان انجام میدهد.

قالیشویی پاکمهرکه خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف و انواع مبلمان ، خوشخواب و پتو ، پادری وکف پوش اتاق ، پله پوش و شستشوی انواع تابلو فرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد. درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود ، که این امرباعث افزایش عمر فرش و جلوگیری از پوسیدگی فرش ، خواهد شد.از دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش،بافت زنی،خدمات پس از شستشو،رفع زردی فرش،پرداخت،انجام میدهد.درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود.که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشداگر دنبال یک قالیشویی بارعایت نکات اسلامی درفلکه دوم صادقیه، با تجهیزات پیشرفته در محله خود میباشد، ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی با رعایت اصول اسلامی و باکیفیت، فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

قالیشویی پاک مهر نزدیکترین قالیشویی اسلامی در فلکه دوم صادقیه  : قالیشویی مجازپاکمهر، که این قالیشویی کلیه مناطق  صادقیه را پوشش میدهد و از مرغوب ترین مواد در شستشواستفاده میکند.همچنین پرسنل ما بعداز تحویل گرفتن فرش شما به صورت لول شده آن رابه کارخانه قالیشویی پاک مهر در صادقیه حمل کرده ودر آنجا با در نظر گرفتن جنس هرفرش، آن را با  دستگاه ها و مواد  مناسب برای جنس هر فرش شستشو داده و در  برای گرفتن آب فرش ،آ ن را با آبکشی کامل و رعایت نظافت ، در دستگاه ها آبگیر گذاشته ودر پایان کار به گرمخانه گازی برای  خشک کردن فرش شما میبرند. برای  اینکه فرش شما چروک و شکسته نشود فرش را به صورت لول شده ودر کاور کشیده شده تحویل شما میدهد.

اهالی محترم ساکن  نزدیک آریاشهر ، نزدیک صادقیه شما میتوانید با اطمینان خاطر نسبت به دریافت خدمات از قالیشویی پاک مهر اقدام نمایید.

 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.