آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 3 تیر 1401

قالیشویی در بهارستان | 66597347

قالیشویی پاکمهر در بهارستان:

میدان و محله بهارستان از قدیمی‌ترین میدان‌ها و محله‌های تهران است. این محله از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به دروازه شمیران و خیابان بهارستان، از غرب به خیابان جمهوری اسلامی (شاه آباد سابق) و چهارراه سیدعلی و از خاور به خیابان خیابان مجاهدین اسلام (ژاله سابق) و میدان شهدا محدود است.

قالیشویی پاکمهر آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در محله بهارستان و محله های اطراف میباشد؛ خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ،انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش ، شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد.

قالیشویی پاکمهر خدمات ارزنده و مفیدی را برای فرش های شما عزیزان ارائه میدهد ؛ از جمله این خدمات که  میتواند علاوه بر شستشوی مفید میتواند به سالم ماندن الیاف فرشهای شما کمک نیز کند ، شستشوی فرشهای دستبافت به روش سنتی ، شستشوی فر شهای ماشینی به روش مکانیزه و ماشینی میباشد . سفیدشویی یک شستشو ی مفید و ارزنده برای فرش هایی است که  از آلودگی بسیار  زیادی بر خوردار میباشند را برای  شما عزیزان در صورت تمایل به انجام میرساند و فر شهای شما را همچون نگین درخشان میکند .

درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود، که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد. و از دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش، بافت زنی، خدمات پس از شستشو، رفع زردی فرش، پرداخت، میباشد.

اگر درمنطقه بهارستان به دنبال یک شعبه نزدیک به منزل خود دارید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی و باکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

شماره تماس قالیشویی: 02166597347

مطالب مرتبط

قالیشویی در بهارستان: قالیشویی  پاکمهر با بیش از سال ها خدمت در زمینه شستشوی تضمین شده و اسلامی انواع فرش های ماشینی و دستباف در سراسر تهران درخدمت شما عزیزان است . شستشوی انواع مبلمان و خوشخواب با مواد شوینده و به همراه فرمول مخصوص و بکاری گیری دستگاه های پیشرفته و مدرن روز هست […] ...

3 تیر 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.