آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 20 تیر 1402

قالیشویی نزدیک بازار |66597347|☎📞

یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر، قالیشویی نزدیک بازار است. پاکمهر یکی از قالیشویی‌های خوب و شناخته شده است که به دلیل کیفیت بالای خدمات خود توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. قالیشویی نزدیک بازار نیز مانند تمام شعبه‌های قالیشویی پاکمهر، خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهد. قالیشویی نزدیک بازار تنها مختص ساکنین این منطقه نیستند. بلکه مناطق اطراف بازار نیز می‌توانند به این قالیشویی دسترسی آسان و سریع داشته باشند. بنابراین اگر به دنبال قالیشویی در منیریه یا بهارستان فردوسی، پامنار و… هستید نیز می‌توانید به این قالیشویی مراجعه کنید. و اما برویم سراغ خدمات قالیشویی نزدیک بازار

سرویس‌ها و خدمات قالیشویی نزدیک بازار  

خدمات قالیشویی نزدیک بازار خدمات متنوعی را شامل می‌شود. این خدمات شامل شست و شو، تعمیر، پوشش‌دهی و جمع آوری و تحویل قالی‌ها است. احتمالا با خواندن این خدمات با خود بگویید که تمام قالیشویی‌ها این خدمات را ارائه می‌دهند. بنابراین چه تفاوتی میان قالیشویی نزدیک بازار با سایر قالیشویی‌ها است؟ پاسخ این است که خدمات قالیشویی نزدیک بازار (پاکمهر) از نظر کیفیت بسیار متفاوت و منحصربه فرد است. کیفیت متمایز خدمات قالیشویی در بهارستان در تمام سرویس‌های آن قابل مشاهده است.

کیفیت شست و شوی قالیشویی نزدیک بازار

شست و شوی قالی‌ها در قالیشویی پاکمهر مانند شست و شوی قالی‌ها به صورت دستی (یا خانگی) است. یعنی قالی‌ها نه تنها مانند شست و شوی خانگی تمیز می‌شوند (حتی ادعا می‌کنیم از شست و شوی خانگی نیز تمیزتر می‌شوند) بلکه دقیقا فرآیند شست و شوی خانگی را نیز طی می‌کنند. با این تفاوت که در قالیشویی پاکمهر، مراحل شست و شو توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود.

حتی اگر دقت کرده باشید گاهی در شست و شوی خانگی قالی‌ها، بعد از آنکه قالی‌ها را در جایی برای خشک کردن آویزان می‌کنید، آب از قسمت ابتدایی فرش به قسمت انتهایی آن سرازیر می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود تا رنگ قسمت انتهایی قالی‌ها کمی متفاوت و حتی کثیف به نظر برسد. اما شست و شوی قالیشویی در فردوسی چنین مشکلاتی را ندارد.

شست و شوی قالیشویی در پامنار یا همان پاکمهر، به دلیل استفاده از دستگاه‌های پیشرفته، کار شست و شو را با کیفیت بالا انجام می‌دهد. در فرآیند شست و شو با دستگاه، آب به عمق قالی‌ها نفوذ می‌کند، سپس مواد شوینده به کار می‌رود و در نهایت قالی‌ها با آب شسته و خشک می‌شوند. در مرحله استفاده از شوینده‌ها، مواد استریلیزه نیز به کار گرفته می‌شود. این مواد جهت از بین بردن عوامل احتمالی انواع آلودگی‌‌ها است.

فرآیند شست و شوی قالی‌ها در قالیشویی بازار به دلیل آنکه شامل مرحله آبگیری کامل است با موازین شرعی نیز مطابقت دارد. زیرا مرحله آبگیری یا شست و شوی قالی‌ها به طور کامل انجام می‌شود. در حالی که در برخی از قالیشویی‌ها عملا مرحله آبگیری وجود ندارد.

قالیشویی نزدیک بازار

کیفیت تعمیر فرش در  قالیشویی 

تعمیر قالی‌ها در قالیشویی بازار نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. برخلاف برخی از قالیشویی‌ها که فاقد خدمات تعمیر هستند، قالیشویی بازار خدمات رفوگری و رنگبندی را نیز برای قالی‌هایی که دارای مشکل هستند، انجام می‌دهد. رفوگری خدمات تعمیر فرش‌های پاره یا پوسیده شده است. اما رنگبندی مربوط به ترمیم مشکلات رنگ قالی‌ها است. اگر رنگ‌بندی قالی‌ها به هر دلیلی به هم ریخته شده باشد با تعمیرات رنگبندی، اصلاح و ترمیم می‌شوند.

کیفیت جمع آوری و تحویل قالیشویی نزدیک بازار

خدمات جمع آوری و تحویل قالیشویی نزدیک بازار بر اصل سرعت، نظم و تمیزی استوار است. بر این اساس بعد از تماس شما، نیروهای پاکمهر در کمترین و سریع‌ترین زمان به آدرس شما مراجعه می‌کنند و با جمع آوری مرتب و منظم قالی‌ها، آن‌ها را به قالیشویی می‌برند. قالی‌ها در نهایت طی دو الی سه روز شسته و تحویل داده می‌شوند. بعد از شست و شو، قالی‌ها به صورت لول شده داخل کاور قرار داده می‌شوند.

تماس و ارتباط با قالیشویی پاکمهر نیز بسیار آسان است. شما می‌توانید این کار را از طریق شماره تماس‌های پاکمهر و یا سایت مربوط به قالیشویی انجام دهید. قالیشویی پاکمهر برای تسهیل ارتباط، شماره تماس‌های متعددی را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است. علاوه بر این در صورت تمایل می‌توانید از سایت پاکمهر نیز استفاده کنید.

در سایت پاکمهر امکان ثبت سفارش و حتی تسویه هزینه نیز امکان‌پذیر است. قالیشویی پاکمهر در مناطق 22 گانه تهران دارای شعبه است. از این رو در هر کجای مناطق تهران که باشید به راحتی و آسانی می‌توانید به قالیشویی پاکمهر دسترسی داشته باشید.

پوشش‌دهی انواع کفپوش‌های قالیشویی نزدیک بازار

قالیشویی نزدیک بازار خدمات مربوط به انواع قالی‌ها را انجام می‌دهد. علاوه بر قالی‌های ماشینی و دستباف، خدمات مربوط به سایر کفپوش‌ها نیز ارائه می‌شود. گلیم و موکت از جمله این کفپوش‌ها است. در قالیشویی پاکمهر، خدمات شست و شوی مبلمان نیز صورت می‌گیرد. کیفیت خدمات این کفپوش‌ها و مبلمان نیز به مانند خدمات مربوط به قالی‌ها است.

سوال از شما، پاسخ از ما

قالیشویی پاکمهر، مبنای کار خود را رضایت مشتریان قرار داده است. از این رو قطعا از انتقادات، پیشنهادات و شکایات احتمالی شما استقبال می‌کند. اگر از خدمات قالیشویی پاکمهر استفاده کردید و به هر دلیلی از آن رضایت نداشتید، می‌توانید نارضایتی و شکایات خود را با مدیریت این مجموعه در میان بگذارید. مطمئن باشید به تمام سوالات، پیشنهادات و انتقادات شما رسیدگی می‌شود. ما از انتقادات و پیشنهادات شما برای پیشرفت کار خود و بالا بردن سطح رضایت شما استفاده می‌کنیم.

سخن نهایی پیرامون قالیشویی نزدیک بازار

همانطور که گفتیم مجموعه قالیشویی پاکمهر برای رضایت مشتریان خود جایگاه خاصی قائل است. از این رو کیفیت جایگاه ویژه‌ای در این مجموعه دارد. از طرفی مسائل مالی در قالیشویی پاکمهر تابعی از کبیفیت است و در زیرمجموعه آن قرار دارد. ما کیفیت را فدای منافع شخصی نکرده‌ایم. بزرگ‌ترین منفعت شخصی برای ما، رضایت شما است. بنابراین هزینه خدمات ما بر اساس تعرفه‌های کاملا عادلانه وضع شده است و نسبت به کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه است. با توجه به این ویژگی‌ها، اگر می‌خواهید در پول، زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کنید، قالیشویی پاکمهر گزینه بسیار خوبی برای شما است.

 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.