آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 27 خرداد 1400

قالیشویی در فلکه دوم صادقیه |44444679

قالیشویی در صادقیه (آریا شهر):


یک قالیشویی مجاز در منطقه صادقیه:

محله صادقیه که در پیش از انقلاب به محله اریاشهر مشهور بود بعد از خیابان آزادی دومین خیابان معروف در پایتخت و غرب تهران به شمار می رود، لازم به ذکر است که هنوز هم بسیاری از شهروندان تهرانی این محل را به نام آریاشهر می شناسند. این منطقه معروف و پرتردد در واقع در بین دو منطقه شهرداری 2 و 5 تهران قرار دارد، به طوری که اگر ساکن سمت غرب این میدان باشید محل سکونت شما در منطقه5 و اگر ساکن سمت شرق این محل باشید محل سکونتتان منطقه دو می باشد.

میدان صادقیه یا همان اریاشهر سابق در بین دو میدان نام آشنای میدان آزادی و میدان پونک واقع شده است ، که از میدان صادقیه تا میدان آزادی بزرگراه محمد علی جناح میباشد که این دو میدان را به هم متصل می سازد و از میدان صادقیه تا میدان پونک بزرگراه اشرفی اصفهانی میباشد که این بزرگ راه تا بلوار سیمون بولیوار امتداد دارد، در واقع، محله صادقیه بین دو میدان قرار گرفته ؛ میدان یا فلکه دوم صادقیه و فلکه اول صادقیه که در خیابان ستارخان واقع شده است. قالی شویی پاکمهر با بیست سال سابقه درخشان و معتبر سرویس دهی منظم و کامل به تمام ساکنین محله صادقیه و خیابان ستارخان دارد. اگر به تازگی ساکن این محله ی محبوب و البته شلوغ شده اید و خواستار خدمات قالیشویی با کیفیتی برای شستشو و رفوء فرشهای ماشینی و دستبافت خود میباشید بی شک قالیشویی پاک مهر بهترین پیشنهاد برای شما می باشد، همچنین شرکت قالیشویی پاک مهر خدمات خشکشویی برای سرویس مبلمان و موکت و تشک خوشخواب در منزل نیز ارائه می دهد، و این یعنی یک قالیشویی مجهز ، کارآمد و همه چیز تمام.

ساکنین محله بلوار فردوس شرق و بلوار آیت الله کاشانی هم ، از خدمات بی نظیر قالیشویی پاک مهر برخوردار می باشند. 

قالیشویی پاک مهر در منطقه صادقیه، با سرویس های منطم و 24 ساعته با امکان سرویس دهی به سراسر تهران بزرگ و انجام کلیه امور مربوط به فرش به بهترین شکل ممکن در خدمت شما دوستان عزیز است. اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد، قالیشویی پاک مهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد. اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید . قالیشویی پاکمهر در تمامی نقاط تهران دارای سرویس می باشد. کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را در اینترنت سرچ نمایید و مشاهده خواهید کرد که کادرمتخصص و مجرب پاک مهر نزدیک محل سکونت شماست و در اسرع وقت خود را به شما رسانده و کلیه سفارشات قالیشویی شما را به نحو احسن برآورده می سازد. شما میتوانید سفارشات خدمات قالی شویی خود را از طریق تلفن و سرویس آنلاین قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل اعلام کنید تا با هماهنگی قبلی پرسنل کارآزموده و زحمت کش پاک مهر را در اختیار داشته باشیدتا فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و در کوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی و تضمینی و شستشوی اعلاء فرش ها را به صورت لول شده و در کاور مخصوص  به شما تحویل خواهند داد.

 

بهترین قالیشویی  مجاز نزدیک فلکه اول صادقیه ، نزدیک فلکه دوم صادقیه ،قالیشویی پاک مهر میباشد. مجهز ترین قالیشویی در حوالی صادقیه، قالیشویی خوب پاکمهر در اختیار شما عزیزان می باشد. قالیشویی پاک مهر  دارای جواز کسب میباشد.

 شستشوی فرش ها با دستگاه ها ی تمام اتوماتیک و مجهزبه گرمخانه گازی رنگ برداری،ریشه زنی،پرداخت،رفو، رفع سوختگی، طبق نرخ اتحادیه

قالیشویی پاک مهراز اینکه نیاز قالیشویی و مبل شویی  شما شهروندان محترم را در نزدیک آریاشهر، رفع مینماید و به عنوان قالیشویی محبوب و مورد اعتماد خود به این قالیشویی اعتماد کرده و از این قالیشویی خدمات دریافت میکنید،  بسیار خرسند میباشد و اعتماد شما را سرمایه کار خویش قرار داده و شستشویی با بهترین کیفیت با دستگاه های مجهز و به روز همراه با آب کر را برای شما عزیزان انجام میدهد.

مطالب مرتبط

انتخاب قالیشویی در صادقیه کار دشواری به شمار می‌رود که علت آن وجود قالیشویی‌های متعددی است که در طی سال‌های اخیر در محله صادقیه تاسیس شده است. قالیشویی پاکمهر بهترین قالیشویی در صادقیه به شمار می‌رود که کیفیت خدمات ارائه شده آن با دیگر مراکز قابل قیاس نیست. اگر در محله‌های اطراف صادقیه به دنبال […] ...

23 بهمن 1401
ادامه مطلب