آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 آذر 1401

قالیشویی محدوده میدان پاستور |66597347|☎📞

قالیشویی پاک مهر اطراف میدان پاستور:

قالیشویی پاکمهر در حوالی خیابان پاستور که یکی از مهمترین خیابانهای پایتخت در منطقه 11 میباشد ، از سرشناس ترین قالیشویی هایی است که ارایه دهنده خدمات خود 24 در 7 یعنی در 7روز هفته بصورت 24 ساعته در منطقه خیابان پاستورنو و محدوده اطراف آن بدون تعطیلی میباشد . این قالیشویی با در بر داشتن مجموعه ای کامل و مجهز همه روزه می کوشد تا به روز ترین و بیشترین پوشش دهی خدمات خود را در سرتاسر تهران بهتر و پیشرفته تر کند . پاکمهر با داشتن نیروهای مجرب وکاردان ، بهترین و ممتاز ترین شستشو را برای فرشهای شما انجام داده و همواره سعی بر این دارد تا رضایت شما را در زمینه شستشو و دیگر خدمات فرش برای خویش جلب نماید.

   

قالیشویی پاکمهر با داشتن تجهیزاتی کامل برای شستشوی کلیه فرشهای ماشینی و دستباف ، تابلو فرش ، انواع موکت ، روفرش ، پتو و… همچنین خشکشویی خوشخواب ، کفپوش ، صندلی اتومبیل ، مبلمان ،بصورت تضمینی و با کیفیت عالی واستفاده از مواد درجه یک و مخصوص را انجام می دهد . اگر فرشهای شما مشتریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد ، قالیشویی  پاکمهر این خدمات را نیز بصورت حرفه ای وتخصصی انجام می دهد.

درباره قالیشویی

اگر برای شستشوی فرشهای خود در پی یک قالیشویی پر آوازه ومطمئن که سابقه ی درخشانی در عرضه خدمات تخصصی و تضمینی با قیمتی معقول و مطابق تعرفه ی اتحادیه میگردید قالیشویی پاکمهر در تمامی نقاط  شمال ، شرق ، غرب و جنوب بالاخص مرکز شهر تهران در حال خدمت رسانی میباشد .

کافیست شماره تماس پاکمهر راداشته باشید یا در گوگل سرچ نمائید ، مشاهده خواهید کرد که قالیشویی پاکمهر در تمامی نقاط تهران در حال انجام  سرویس های منظم بصورت vip میباشد .سرویسهایی تکمیل ومنظم بدون هیچ عیب ونقصی را که قالیشویی پاکمهر ارائه میکند شامل :

* خدمات رفو ، پرداخت ، ریشه زنی وشیرازه ، چرمدوزی ، بافت و تعمیر فرشهای پوسیده وقدیمی ، رفع عیوب فرش مثل پاره گی و سوختگی .

*خدمات شستشو که این خدمات بصورت سرویسهای کامل و تخصصی در قالب vip و تضمینی با تعرفه های مشخص از اتحادیه به شما همشهریان محترم در میدان و خیابان پاستور عرضه میگردد .

سفارشات خدمات قالیشویی در خیابان پاستور و محله های اطراف آن بصورت تلفنی و آن لاین در قالیشویی پاکمهر امکان پذیر است .

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.