آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 بهمن 1400

قالیشویی 16آذر |66597347

قالیشویی در خیابان شانزده اذر:

قالیشویی پاکمهر در محله 16آذر حضور دارد تا نیازهای ساکنین محترم را در خصوص شستشوی حرفه ای و تخصصی انواع فرش دستی و ماشینی همچنین انواع زیرانداز منسوج چون موکت گلیم فرشینه روفرشی پادری و… را با بالاترین دقت در نحوه شستشو و کیفیت برتر در مصرف از مواد شوینده با دستگاه های تخصصی و تمام اتوماتیک به شیوه مدرن و اسلامی یاری رسان باشد.

قالیشویی پاکمهر پذیرش شستشوی تابلو فرش در هر نوع و طرحی را دارد همچنین خشکشویی خوشخواب و میز پارچه ای  را بادستگاه مخصوص خشکشویی و استفاده از شامپوی مرغوب انجام میدهد.

ازدیگر شاخصه های این شرکت مجازبودن و داشتن شماره و پروانه کسب با بیش از 15سال سابقه موثر درامر شستشو, لکه گیری ,ترمیم و رفوی فرشهای آسیب دیده و غیره میباشد. همچنین پاکمهر قادر است تا بصورت ویژه وVIP کلیه خدمات خود را ارائه کند. این خصوصیت میتواند آسودگی خاطر هر مشتری را فراهم آورد زیرا یکی از مهمترین دغدغه های یک مشتری این است که بتواند با اطمینان  فرش خود را به یک قالیشویی معتبر بسپارد.

قالیشویی پاکمهر یکی ازمعتبرترین قالیشویان اتحادیه صنف قالیشویی است و همچنین در بیشترمناطق تهران توانسته بیشترین جلب رضایت را ازطرف شهروندان گرامی داشته باشد.همواره سعی و تلاش این شرکت براین بوده تا بهترین خدمت را ازجهت پذیرش تقاضا و ارائه آن، هم کیفی وهم کمی کار را به انجام رساند. شما میتوانید کلیه سفارشات خود را بصورت 24 ساعته درطول روزهای هفته فقط با یک تماس درمنطقه خود انجام دهید و ظرف 48 ساعت آینده سفارش خود را تحویل بگیرید.و در صورت رضایت مبلغ را پرداخت کنید.

خداوند را سپاسگزاریم که می توانیم خدمتگزار ساکنان محترم این منطقه 16آذر باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.