آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 11 دی 1401

قالیشویی محدوده خیابان گلشن (66597347) ☎📞

قالیشویی پاکمهر در خیابان گلشن:

خیابان گلشن در محله جمهوری در منطقه11 شهرداری تهران است که از انتهای خیابان زارع آغاز و تا میدان جنگ امتداد دارد و با دو خیابان جمهوری و آذربایجان متقاطع است خیابان باستان در غرب محله گلشن و خیابان یاسری در شرق به موازات این خیابان هستند و قالیشویی پاکمهر در نزدیکی خیابان گلشن سالهاست که خدمات شایان و قابلی را در این محله و خیابان های اطراف جمهوری در زمینه قالیشویی ارائه میدهد اگر در خیابان گلشن ساکن هستید و به دنبال قالیشویی مجاز و معتبری هستید قالیشویی پاکمهر بهترین انتخاب برای ارائه خدمات قالی و موکت هایتان در این منطقه میباشد .

قالیشویی در جمهوری: 

قالیشویی پاکمهر با پشتکار و تلاش خستگی ناپذیر در خیابان جمهوری شعبه فعال داشته و میتواند کلیه نیاز های قالیشویی ، خشکشویی و رفوء فرشهایتان را در کوتاه ترین زمان ممکن و استفاده از باکیفیت ترین مواد شوینده خارجی و استاندارد و استادکاران زبده و متبحر برآورده سازد. اگر ساکن خیابان جمهوری میباشید کافیست قالیشویی در جمهوری یا محدوده جمهوری و یا نزدیک جمهوری را در گوگل سرچ نمایید تا نام قالیشویی پاکمهر را به سهولت در اولین صفحه و لینک پیدا کنید.

قالیشویی پاک مهر با داشتن تمام مجهزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف  و شستشوی مبلمان و خوشخواب و پتو و تابلو فرش و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را انجام میدهد.

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید .قالیشویی پاکمهر در تمامی نقاط تهران بزرگ دارای شعبه می باشد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را در اینترنت سرچ نمایید و مشاهده خواهید کرد که کدام شعبه در نزدیک محل سکونت شماست و کادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز حتی در ایام تعطیلات در اختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و در کوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی و تضمینی و شستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و درکاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.