آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 26 آبان 1401

قالیشویی نزدیک چهارراه کالج | 66597347|☎📞

قالیشویی در 4راه کالج:

قالیشویی پاکمهر در نزدیکی چهار راه کالج برترین و مجهزترین قالیشویی در تهران است که بیش از بیست سال سابقه در خصوص ارائه خدمات قالیشویی با کیفیت و دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران میباشد. پل 4راه کالج واقع در منطقه 12شهرداری تهران است که به تقاطع خیابان انقلاب و حافظ چهرراه کالج گفته می شود از خیابانها و محله های نزدیک به این چهارراه خیابان ولی عصر ، خیابان نجات الهی( ویلا) و میدان انقلاب در غرب و میدان فردوسی در شرق این منطقه هستند.

کارخانه قالیشویی پاک مهر :

قالیشویی پاک مهر دارای کارخانه ای محهز و به روز است که قابلیت انجام کلیه نیاز های شمارا از جهت شستشو و حتی ترمیم و بازیابی ظاهر و ساختار فرشهای آسیب دیده را دارد، از این رو اگر خواهان شستشوی واقعی فرشهایتان و آبکشی صد درصدی آنها باشید قالیشویی پاک مهر بهترین انتخاب برای شماست.

درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود، که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد. و از دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش، بافت زنی، خدمات پس از شستشو، رفع زردی فرش، پرداخت، میباشد.

قالیشویی در میدان بهارستان:

میدان و محله بهارستان از قدیمی‌ترین میدان‌ها و محله‌های تهران است. این محله از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به دروازه شمیران و خیابان بهارستان، از غرب به خیابان جمهوری اسلامی (شاه آباد سابق) و چهارراه سیدعلی و از خاور به خیابان خیابان مجاهدین اسلام (ژاله سابق) و میدان شهدا محدود است.

پاکمهر خدمات ارزنده و مفیدی را برای فرش های شما عزیزان ارائه میدهد ؛ از جمله این خدمات که  میتواند علاوه بر شستشوی مفید میتواند به سالم ماندن الیاف فرشهای شما کمک نیز کند ، شستشوی فرشهای دستبافت به روش سنتی ، شستشوی فر شهای ماشینی به روش مکانیزه و ماشینی میباشد . سفیدشویی یک شستشو ی مفید و ارزنده برای فرش هایی است که  از آلودگی بسیار  زیادی بر خوردار میباشند را برای  شما عزیزان در صورت تمایل به انجام میرساند و فر شهای شما را همچون نگین درخشان میکند .

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.