آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 9 بهمن 1400

قالیشویی پیچ شمیران | 88690517

قالیشویی پاکمهر در پیچ شمیران:

پیچ شمیران  به تقاطع خیابان انقلاب اسلامی و خیابان شریعتی (جاده قدیم شمیران) اطلاق می‌گردد. خیابان شریعتی در جنوب از پیچ شمیران شروع و در شمال به میدان قدس در شمیران ختم می‌شود. این تقاطع یکی از مهم‌ترین و پرترددترین نقاط کلانشهر تهران است.

روزگاری پیچ شمیران، شمالی‌ترین نقطه پایتخت بود که از طریق جاده قدیم شمیران، تهران را به شميران وصل می‌کرد. با گسترش تهران، پیچ شمیران اکنون در مرکز شهر واقع شده است.

این تقاطع در مرز منظقه ۷ و ۱۲ شهرداری تهران واقع است.

 

قالیشویی پاک مهر با داشتن تمام مجهزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف  و شستشوی مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، تابلو فرش و… به صورت تضمینی و با کیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص در منطقه پیچ شمیران خدمات شستشو را انجام میدهد.

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و باسابقه می باشید .قالیشویی پاکمهر درتمامی نقاط تهران بزرگ دارای شعبه می باشد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را در اینترنت سرچ نمایید و مشاهده خواهید کرد که کدام شعبه در نزدیک محل سکونت شماست و کادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل در اختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و در کوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی و تضمینی و شستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و در کاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

نزدیک ترین شعبه قالیشویی مجاز را درمنطقه پیچ شمرون قالیشویی اسلامی پاکمهر می باشد.

مجهز ترین قالیشویی در حوالی پیچ شمرون قالیشویی خوب پاکمهر است که در اختیار شما عزیزان می باشد.

قالیشویی اسلامی در محله پیچ شمیران  قالیشویی مدرن پاک مهر دراختیار شما است.

شماره تماس قالیشویی: 02188690517

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر در نزدیکی پیچ شمیران: منطقه پیچ شمیران در تقاطع خیابان شریعتی و خیابان انقلاب اسلامی گفته می شود و قالیشویی پاک مهر با اعتباری 20ساله بطور مجاز در محدوده خیابان انقلاب  شعبه فعال داشته می تواند کلیه نیاز های همشهریان عزیز را در خصوص خدمات باکیفیت و تخصصی قالی و فرش های […] ...

9 بهمن 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در پیچ شمیران: ساکنین محترم پیچ شمیران ، آیا نیاز به قالیشویی و مبل شویی دارید ؟ آیا به دنبال  یک قالیشویی معتبر هستید ؟ تعدا بیشماری از مشتریان ما در منطقه  پیچ شمیران ، با تحقیق از همسایگان خود مشتری ما شده و همه روزه تعداد بیشماری تماس از منطقه شمیران  جهت […] ...

8 بهمن 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.