آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 خرداد 1402

قالیشویی در وحیدیه |88690517|☎📞

پیدا کردن یک قالیشویی خوب کار آسانی نیست. در حال حاضر قالیشویی‌های زیادی وجود دارند که کار شست و شوی قالی را انجام می‌دهند. اما کیفیت کار همه آن‌ها مناسب نیست. ما در اینجا قصد داریم یک قالیشویی در وحیدیه برای شما معرفی کنیم که خدمات آن بسیار عالی و باکیفیت است. قالیشویی در وحیدیه خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد که متفاوت از بسیاری از قالیشویی‌ها است. این قالیشویی، محدوده نظام آباد، تهران نو، مجیدیه و فدک را پوشش می‌دهد. نام این قالیشویی، قالیشویی پاکمهر است.

 

چرا باید قالی‌های خود را به قالیشویی در وحیدیه بسپاریم؟

شست و شوی قالی‌ها در آپارتمان‌ها موضوعی کاملا منتفی است. این کار حتی در خانه‌های ویلایی نیز بسیار سخت است. زیرا از یک سو، شست و شوی قالی‌ها زمان و نیروی زیادی می‌خواهد و از طرفی امکان هدررفت آب در شست و شوی دستی زیاد است. خشک کردن یا پهن کردن فرش نیز با مشکلات خاص خود همراه است. حتی احتمال دزدیده شدن قالی‌ها وجود دارد. و از همه مهم‌تر آنکه بعد از شست و شو ممکن است قالی‌ها به اندازه کافی تمیز نشده باشند. بنابراین سپردن قالی‌ها به قالیشویی از بسیاری جهات بر شست و شوی دستی ارجحیت دارد.

خدمات قالیشویی در وحیدیه

برخی از خدمات قالیشویی در وحیدیه عبارتند از:

کیفیت عالی در شست و شو

اگر به دنبال یک قالیشویی در نظام آباد یا وحیدیه با کیفیت عالی در شست و شو هستید شک نکنید قالیشویی پاکمهر بهترین گزینه است. این قالیشویی، فرآیند شست و شوی فرش‌ها و قالی‌ها را با بهترین روش‌ها و دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌دهد. چنانچه بعد از تحویل فرش‌ها، اثری از هیچ گونه کثیفی یا لکه را بر فرش مشاهده نخواهید کرد.

شست و شوی شرعی

بخشی از کیفیت شست و شوی قالیشویی در تهران نو مربوط به شست و شوی فرش‌ها بر اساس موازین شرعی است. متاسفانه از آنجا که برخی از قالیشویی‌ها کار شست و شو را به درستی انجام نمی‌دهند؛ برخی از خانم‌ها جهت رعایت موازین شست و شوی شرزعی، مجبور می‌شوند خود اقدام به شستن قالی‌کنند. اما قالیشویی پاکمهر تمام قالی‌های شما را با شست و شوی کامل و شرعی انجام می‌دهد.

توجه به اصول بهداشتی

اگر به مسائل بهداشتی حساس هستید با قالیشویی پاکمهر خیالتان از این موضوع نیز راحت باشد. زیرا این قالیشویی با توجه به شرایط و نیز وضعیت قالی‌های شما، اصول بهداشتی لازم را به کار می‌برد. به عنوان مثال در دوره‌ای که کرونا حاکم بود پرسنل این قالیشویی علاوه بر استفاده از ماسک و دستکش، از مواد شوینده خاصی برای استریلیزه کردن قالی‌ها استفاده می‌کردند.

تحویل به موقع و سریع

تحویل قالی‌ها در زمان مقرر و تعیین شده از دیگر امتیازات خوب قالیشویی در مجیدیه است. قایشویی پاکمهر به دلیل استفاده از نیروهای متعدد، کار شست و شو را سریع انجام می‌دهد. بنابراین مطمئن باشید تحویل سریع و به موقع بر کیفیت شست و شو تاثیر منفی نخواهد داشت.

قالیشویی در وحیدیه

تحویل مرتب

یکی دیگر از خدمات قالیشویی در فدک که با تحویل آن مرتبط است، قرار دادن قالی‌ها در کاور مخصوص است. این نوع تحویل باعث می‌شود که زیره فرش یا قالی شما در هنگام تحویل، دچار آسیب یا کثیفی نشود. فرآیند تحویل با کاور بعد از لول کردن کامل فرش‌ها صورت می‌گیرد. پرسنل قالیشویی در پاکمهر، در هنگام حمل فرش‌های شما به قالیشویی نیز قالی‌ها را به بهترین شکل ممکن لول و جمع‌آوری می‌کنند. هزینه قالیشویی نیز بعد از اتمام کار و تحویل قالی‌ها دریافت می‌شود.

سفارش اینترنتی قالیشویی در وحیدیه

قالیشویی پاکمهر راه‌های ارتباطی زیادی را برای مشتریان به وجود آورده است. یکی از این راه‌ها، سفارش اینترنتی است. قالیشویی پاکمهر مفتخر است که اعلام کند این قالیشویی، اولین قالیشویی است که شرایط سفارش اینترنتی را برای مشتریان خود به وجود آورده است. شما به راحتی می‌توانید وارد سایت این قالیشویی شوید و با وارد کردن اطلاعات مربوطه، عملیات شست و شوی قالی‌های خود را ثبت کنید. در این روش، شما می‌توانید عملیات پرداخت را نیز انجام دهید.

خدمات کامل

خدمات قالیشویی پاکمهر تنها به کار شست و شوی قالی‌ها مربوط نیست. این قالیشویی علاوه بر شست و شوی انواع قالی‌ها (اعم از دستباف و ماشینی)، کار شست و شوی تابلو فرش‌ها، موکت، کفپوش و مبلمان را نیز انجام می‌دهد. علاوه بر این کار تعمیرات یا رفوگری قالی‌ها نیز در این قالیشویی انجام می‌شود. رفوگری برای انواع فرش‌های پوسیده یا پاره شده انجام می‌شود. قالیشویی پاکمهر در صنعت رفوگری نیز از تجربه بسیار بالایی برخوردار است.

روابط مناسب پرسنل با مشتریان

پرسنل قالیشویی پاکمهر، افرادی کارآزموده و مجرب با روابط اجتماعی بسیار عالی هستند. آن‌ها در هنگام تحویل یا دریافت قالی‌ها، پاسخگوی تمام سوالات و انتقادات شما خواهند بود. در صورت هر گونه قصور یا برخورد نامناسب نیز مدیریت این مجموعه پیگیر و پاسخگو خواهد بود. گذشته از این، قالیشویی پاکمهر به صورت 24 ساعته و از طریق راه‌های ارتباطی مختلف، پاسخگوی تمامی سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما هستند.

پوشش دهی مناطق مختلف

همانطور که گفتیم منظور از قالیشویی در وحیدیه شامل قالیشویی در تهران نو، مجیدیه، نظام آباد و فدک است. شعبه قالیشویی در وحیدیه، مناطق مختلفی را پوشش می‌دهد. بنابراین اگر در این محدوده زندگی می‌کنید می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن قالی‌های خود را به این شعبه بسپارید.

قیمت مناسب قالیشویی در وحیدیه

قالیشویی پاکمهر خدمات خود را با کمترین و مقرون به‌صرفه‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. اگر قیمت خدمات این قالیشویی و کیفیت آن را با نمونه‌های مشابه مقایسه کنید، متوجه این واقعیت خواهید شد. قالیشویی پاکمهر بهترین گزینه برای شما جهت صرفه جویی در هزینه‌ و زمان است.

سخن نهایی در وحیدیه

قالیشویی پاکمهر را می‌توان بهترین قالیشویی در وحیدیه دانست. اگر یک بار قالی‌های خود را به این قالیشویی بسپارید و از نزدیک با کیفیت کار و خدمات این قالیشویی آشنا شوید، بهتر متوجه واقعیت خواهید شد. قالیشویی پاکمهر در مناطق 22 گانه تهران پاسخگوی تمام سوالات و درخواست‌های شما مشتریان عزیز است.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.