آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 17 خرداد 1402

قالیشویی در هنگام |88690517|☎📞

اگر به دنبال قالیشویی در هنگام هستید و روی شست و شوی تمیز قالی‌های خود حساسیت دارید، قطعا این مطلب به درد شما می‌خورد. ما در اینجا به معرفی قایشویی در هنگام پرداخته‌ایم. قالیشویی موردنظر ما قالیشوییی پاکمهر است که خدمات آن بسیار تخصصی و منحصر است. قالیشویی پاکمهر، شست و شوی قالی‌های شما را در بالاترین سطح و درجه کیفیت انجام می‌دهد. این قالیشویی در کنار شست و شو از خدمات بی‌نظیر دیگری نیز برخوردار است.

مزایای قالیشویی در هنگام

به طور کلی سپردن کار شست و شوی قالی‌ها به قالیشویی از لحاظ اقتصادی و زمانی، بسیار مقرون‌ به صرفه است. اگر بخواهید این کار را در خانه انجام دهید بدون شک با دردسرهای خاصی همراه خواهید بود. جدا از اختصاص زمان زیاد به کار شست و شو، ممکن است با مشکلاتی مانند هدر رفتن آب، خستگی یا حتی بیمار شدن، مشکل پهن و خشک کردن فرش و… مواجه خواهید شد. بنابراین شک نکنید شست و شوی قالی در قالیشویی‌ها، کاری عقلانی و کاملا صحیح است. جدا از این، شما با سپردن قالی‌های خود به قالیشویی پاکمهر از خدمات دیگری نیز برخوردار می‌شوید.

خدمات و سرویس‌های قالیشویی در هنگام

خدمات قالیشویی در هنگام یا قالیشویی در پاکمهر شامل خدمات متعددی است. برخی از این خدمات عبارتند از:

شست و شو در بالاترین کیفیت

قالیشویی پاکمهر در هنگام که شامل قالیشویی در نارمک نیز هست، شست و شوی قالی‌ها را با بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها انجام می‌دهد. اکثر دستگاه‌های این قالیشویی جز دستگاه‌های تمام اتوماتیک هستند. بنابراین کار شست و شوی قالی‌ها به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. این دستگاه‌ها تمام مراحل شست و شوی فرش را به صورت کامل و مرحله به مرحله انجام می‌دهند. مراحل شست و شو شامل خیس کردن فرش، جارو کردن آن، استفاده از برس و مواد شوینده و در نهایت مرحله شست و شو با آب است. هر یک از این مراحل با دقت تمام انجام می‌شود.

دستگاه‌های شست و شوی قالی در پاکمهر شامل دستگاه‌های متعددی هستند. از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به دستگاه‌هایی مانند دستگاه میزی، ریلی، دیسکی، ثابت، لوله‌ای، شلاق‌زن و… اشاره کرد. هر یک از این تجهیزات کار شست و شو را به شکی متفاوت و با بهترین کیفیت انجام می‌دهند. بخشی از کار شست و شوی قالیشویی در هنگام مربوط به شست و شوی شرعی است. متاسفانه در برخی از قالیشویی‌ها فرآیند شست و شو یا آبگیری به طور کامل انجام نمی‌شود.

بنابراین برخی از افراد که از لحاظ اعتقادات دینی به این موضوع حساس هستند، مجبورند کار شست و شو را خودشان انجام دهند تا خیالشان از بابت شست و شوی کامل راحت شود. اما قالیشویی پاکمهر به دلیل شست و شوی کامل، هیچ مشکلی از بابت شست و شو بر اساس موازین شرعی به جا نمی‌گذارد.

رعایت نکات بهداشتی

توجه به اصول بهداشتی بخش دیگری از فرآیند شست و شوی قالیشویی پاکمهر است. قالیشویی پاکمهر از بهترین مواد شوینده جهت تمیزی قالی‌های شما استفاده می‌کند. این کار از طریق استریلیزه کردن قالی‌ها با دستگاه‌های مخصوص نیز انجام می‌شود. بنابراین اگر به هر دلیلی نگران رعایت نکات بهداشتی هستید و یا قالی‌های شما دچار آلودگی خاصی شده است، با قالیشویی پاکمهر تمام نگرانی‌های شما برطرف خواهد شد.

قالیشویی در هنگام

خدمات تعمیر

خدمات قالیشویی در شمیران نو (منطقه هنگام) تنها شامل شست و شو نیست. بلکه این قالیشویی به تعمیرات مختلف قالی از جمله رفوگری نیز می‌پردازد. رفوگری تعمیر قسمت یا ریشه‌های آسیب‌دیده فرش است. در رفوگری پاکمهر، بخش‌های آسیب دیده از فرش جدا می‌شود؛ سپس کار تارکشی و گره‌زنی انجام می‌شود. فرآیند رفوگری معمولا بعد از شست و شوی فرش انجام می‌دهد. این کار توسط افراد کاملا مجرب و به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد. طوری که قالی‌های آسیب‌دیده شما مثل روز اول می‌شود.

تحویل قالی‌ها به بهترین شکل

قالیشویی در لویزان، قالی‌ها را به بهترین شکل ممکن از مشتریان دریافت می‌کند و به بهترین شکل ممکن نیز تحویل می‌دهد. منظور از بهترین شکل ممکن، دریافت قالی‌ها به صورت لول و تحویل آن‌ها به صورت لول همراه با کاور است. قالیشویی پاکمهر در کنار این ویژگی از بهترین و کارآمدترین نیروها نیز استفاده می‌کند. نیروهای این مجموعه، افرادی مجرب هستند که در برخورد با مشتریان مراتب احترام را رعایت می‌کنند و نیز به سوالات شما در خصوص قالیشویی نیز پاسخگو هستند.

در کنار این ویژگی، قالیشویی پاکمهر قالی‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن و طبق تاریخ تعیین شده تحویل می‌دهد. بنابراین در شلوغ‌ترین روزهای کاری نیز نگران تحویل به موقع قالی‌های خود نباشید.

 پوشش‌دهی گسترده قالیشویی در هنگام

قالیشویی پاکمهر مناطق 22 گانه تهران را پوشش می‌دهد. چنانچه منطقه هنگام شامل قالیشویی در قنات کوثر، لویزان، شمیران نو و… است. بنابراین دسترسی به این قالیشویی در هر منطقه از تهران بسیار آسان است. ضمن آنکه راه‌های ارتباطی گسترده‌ای در اختیار مشتریان قرار داده شده است. یکی از این راه‌ها، سفارش آنلاین است. شما مشتریان عزیز می‌توانید با مراجعه به شعب مختلف این قالیشویی، کار شست و شوی قالی‌های خود را از طریق سفارش آنلاین صبت کنید. حتی در صورت تمایل می‌توانید هزینه آن را پرداخت کنید.

قیمت قالیشویی در هنگام

تمام خدمات قالیشویی در لویزان اعم از رفوگری و شست و شو با قیمتی بسیار مناسب انجام می‌شود. به طور کلی همانطور که در ابتدا گفتیم، شست و شوی قالی‌ها از طریق مراکز قالیشویی، کاری عقلانی و مقرون به صرفه است. با این حال این هزینه در قالیشویی پاکمهر ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر از هر جای دیگری است.

سخن نهایی قالیشویی در هنگام

همانطور که مشاهده کردید قالیشویی پاکمهر در هنگام و مناطق تحت پوشش آن، خدمات گسترده‌ای را در زمینه شست و شو و تعمیر قالی‌ها انجام می‌دهد. تا جایی که می‌توان گفت خدمات این مرکز به صورت کامل است و شامل هر نوع سرویسی در این زمینه است. علاوه بر این قالیشویی پاکمهر در هنگام، کار شست و شوی مبلمان، انواع قالیچه‌ها، کفپوش، موکت و… را نیز انجام می‌دهد. بنابراین اگر در این زمینه نیز به خدمات باکیفیت نیاز داشتید می‌توانید روی قالیشویی پاکمهر حساب باز کنید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.