آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 9 بهمن 1395

قالیشویی در هلال احمر | 66597347

قالیشویی پاکمهر در هلال احمر:

یکی از معتبر ترین و منصف ترین قالیشویی های مجاز در تهران قالیشویی پاکمهر میباشد که به محله هلال احمر و جنوب نواب ، مناطق مسکونی حاشیه خیابان قزوین، و محله جوادیه نیز خدمات با کیفیت و درجه1 را مطابق با نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان تهران ارایه می کند.

قالیشویی پاک مهر در هلال احمر ، قالیشویی منتخب اهالی هلال احمر می باشد . این قالیشویی کلیه خدمات خو د را اعم از شستشوی فرش های دستبافت وماشینی ، خشکشویی مبلمان را در هلال احمر به بهترین شکل ممکن در دسترس ساکنین محترم این منطقه قرار داده است . این قالیشویی با استفاده از شستشوهای منحصر به فرد  هرگونه از فرش ها ، به سالم ماندن فر شهای شما فکر کرده و تمامی خدمات را به صورت تضمینی در هلال احمر در خدمت اهالی این منطقه قرار داده است . این قالیشویی با داشتن کادری مجرب و متخصص شستشوی فر شهای شما را با دستگاه های اتوماتیک و به روز به انجام می رساند و  از آنجایی ک این قالیشویی با شیوه های اسلامی قالی و فرش های شمارا شستشو میدهد ، این اطمینان را به شما میدهد که آبکشی فرش ها کاملا به صورت اسلامی و با آب کر میباشد . این قالیشویی تخصص و مهارت بالای خود را در زمینه شستشوی فرش های اعلا و دستبافت را به تمام مشتریان خود نشان داده زیرا شستشوی یک فرش تنها به یک شستشوی ساده ختم نمی شود بلکه طریقه و ابزار شستشو در یک شستشوی خوب حرف اول را  میزند . از این رو این قالیشویی علاوه بر یک شستشوی دقیق وتخصصی به سالم ماندن فر شهای شما در مدت طولانی تمرکز دارد.

قالیشویی پاکمهر به دلیل اینکه از اعضای رسمی اتحادیه قالیشویان میباشد ، به تمامی نظرات و پیشنهادات مشتریان خود احترام گذاشته و قیمت ها را برای شما عزیزان با توجه به نرخ های اتحادیه تعیین میکند . قالیشویی پاکمهر متخصص درشستشوی فرشهای دستباف و ماشینی شما شهروندان تهرانی درهمه ی ایام هفته می باشد . فرش های منزل شما را هم چون نگین درخشان می نمایند . قالیشویی پاکمهر متخصص درشستشوی مبلمان و موکت و پتو می باشد . قالیشویی پاکمهر باسرعت درتحویل فرشها سعی درجلب رضایت شما را دارد . قالیشویی پاکمهر با کیفیت بالا درخدمت شما همشهریان عزیز  می باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.