آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 14 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک نصرت | 66553719

با سلام و احترام:

اگر در نزدیک نصرت ،  به دنبال بهترین  قالیشویی  میگردید ،  پیشنهاد من به شما عزیزان ،  قالشویی پاک مهر، میباشد.

چرا پاک مهر؟

1. قالیشویی پاک مهر، عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران میباشد.شما عزیزان با سپردن فرش ومبلمان خود به یک قالیشویی معتبر ( پاک مهر ) ، خیال خود را از بابت شستشو آسوده می نمایید.

2. قالیشویی پاک مهر، با بیش از15 سال سابقه درخشان کاری ، در زمینه شستشوی ،  قالی ، فرش ومبل ، میتواند خیال شما را از خدمات عالی ما مطمعن کند.

3. قالیشویی پاک مهر، در دریافت  سریع و تحویل  فوری قالی های شما ، سعی در کسب اعتماد شما را دارد و بلافاصله پس از تماس شما با قالیشویی پاک مهر، همکاران ما ، در محل سکونت شما حاضر شده ، سفارش شما را تحویل گرفته و پس از شستشو در سریعترین زمان،  با بهترین شستشو، فرش شما را تحویل میدهد.

4. پاک مهر، با در برداشتن کادری مجرب و متخصص در شستشو و همچنین دستگاه های روز دنیا ، قالی و فرش شما را ، با رعایت اصول مذهبی و موازین شرعی شستشو و با آبکشی کامل و ضدعفونی و خشک کردن فرش شما در گرمخانه گازی ، فرش را به صورت     لول + اتو = کاور   تحویل شما میدهد.

بروز ترین قالیشویی در نصرت شرقی و غربی ، که خدماتش را به خیابان نصرت ، عرضه میکند ، قالیشویی پاک مهر، میباشد.

قطعا براي پاکيزگی فر شهايتان به دنبال يک قاليشويی خوب و معتبر د رنصرت ، ميگرديد.قالیشویی پاک مهر،  با ارائه خدمات خود در نصرت غربی و شرقی ،در پی کسب اعتماد شما و نیاز شما عزیزان ، در نصرت غربی را در باب ، قالیشویی و مبل شویی در نصرت غربی  رفع کرده است . پاک مهر، در پي رضايت شما و همچنين در پي خرسند کردن شما از مقدار پاکيزگی  و کيفيت شسشتو ی فر شتان ميباشد.

قاليشويی  مجا زپاک مهر، با در برداشتن کادری مجرب و متخصص در رفع لک و رفو گری و رفع سوختگی و پارگی و پوسيدگی  فرش عضو رسمی اتحاديه و دادارای بيش از 15 سال سابقه کار درخشان و سرويس دهی در کليه مناطق شمال ، شرق ،غرب و جنوب تهران و خدمات دهی  به منطقه نصرت غربی در پی  کسب اعتماد شما ميباشد. اگر شما عرزيزان در پی يک قاليشويی  معتبر با مواد در جه يک درشستشو و مجهز به دستگاه های  تمام اتوماتيک درنصرت  ميگرديد،  پيشهاد من به شما قاليشويی پاک مهرمیباشد. قاليشويی پاکمهر متخصص درشستشوی فرشهای  دستباف و ماشينی شما شهروندان تهرانی درهمه ايام هفته مي باشد .فرش های منزل شما را هم چون نگین  ، درخشان می نمايند. پاکمهر، متخصص درشستشوی مبلمان و موکت و پتو می باشد.قاليشويی پاکمهر با سرعت درتحويل فرشها سعی درجلب رضايت شما را دارد. قاليشويی پاک مهر ، نزديک نصرت غربی ،  با کيفيت بالا در خدمت شما همشهريان عزيز می باشد.شما عزيزان اهالي منطقه نصرت غربی ، اگر نياز به مبل شويی  نيز داريد ، پرسنل مجرب ما د رمحل سکونت شما حاضر شده و در کمترين زمان بهترين خشکشويی مبلمان شما را با شامپوی تگزافون آلمانی و دستگاه رادکتور انجام میدهد.

مبحث   لول + اتو =کاور  : مفهوم از،  لول+ اتو= کاور، این است که ، بعد از شستشوی فرش ، فرش دچار شکستگی و چروک شدن میشود و شما پس از پهن کردن آن در منزل ،  شاهد پستی و بلندی فرش و برآمدگی هایی در برخی از قسمت های فرش میشوید، قالیشویی پاک مهر، برای جلوگیری از این ناخوشایندی ها ، فرش شما را پس از شستشو لوله کرده و وپس از زدن اتو در کاور بسته بندی کرده و  درب منزل به شما تحویل میدهد. به گونه ای فرش  صاف میشود ، که شما پس از پهن کردن فرش ، در منزل ،  محو تمیزی و صافی  فرشتان  میشوید. پس تا دیر نشده و فرش شما برای ارزشمند میباشد ، با قالیشویی پاک مهر،  تماس گرفته تا پرسنل ما دراسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شوند.