آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 26 تیر 1401

قالیشویی نزدیک به میدان سپاه | 77752452 ☎📞

قالیشویی پاکمهر در میدان سپاه:

قالیشویی پاکمهرهمه روزه به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتی در ایام تعطیل ، با افتخارآماده خدمات رسانی به  شهروندان ساکن در میدان سپاه میباشد. این قالیشویی با خدمات فوق العاده و ارزشمند خود برای شهروندان ساکن میدان سپاه، خیابان حافظ، میدان امام حسین و سایر محله های واقع در منطقه، سعی دارد نیاز تمام اهالی ساکن در را نسبت به قالیشویی و مبل شویی رفع نماید . از جمله خدماتی که  قالیشویی پاک مهر برای فرش ها و مبلمان شما در نظر دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1- خدمات شستشو :شستشوی کاملا تخصصی و تضمینی انواع فرشهای ماشینی با بالاترین کیفیت استاندارد و بهره گیری از بهترین شوینده ها و دستگاه های اتوماتیک و مدرن، شستشوی تضمینی و حرفه ای انواع فرشها و تابلو فرشهای دستباف از قبیل پشمی و نیمه ابریشم تا تمام ابریشمی بصورت سنتی و بدون هیچ گونه آسیب رساندن به آنها حتی اگر در شستشوهای قبلی که بصورت غیر اصولی انجام شده و دچار تداخل رنگ شده باشند در قالیشویی پاکمهر با درصد بالا عملیات رنگ برداری با شیوه اصولی و استاندارد انجام میشود.

شستشوی انواع موکت ، موکت ساده ، طرحدار، گل برجسته ، پالاز ، فانتزی و ماکارون – شستشوی انواع پتو ( گلباف، مخمل و …) شستشوی انواع روفرشی گلیم جاجیم سنتی یا ماشینی که تمامی موارد فوق همراه با آبکشی اسلامی و آب کر میباشد. ( شستشوی ساده، اعلاشویی، سفیدشویی، لکه برداری و رنگ برداری تضمینی بدون آسیب رساندن به آنها )

2- خدمات رفو:چرم دوزی ، ریشه زنی هم ماشینی و هم دستی ، دارکشی، چله کشی، ترمیم و بافت فرشهایی که دچار پوسیبدگی و سوختگی شده اند پرداخت فرشهای سوخته ،لفاف دوزی برای ریشه فرشهای دستباف و….

3- خدمات خشکشویی: خشکشویی انواع فرشها و موکت ها ، خشکشویی مبلمان اداری و منزل و صندلی اتومبیل و صندلی ناهارخوری ، خشکشویی تشک خوشخواب با استفاده از دستگاه های مخصوص خشکشویی و شامپوی تگزابون آلمانی که درخشندگی و تازگی دوباره ای را به فرشها و موکتها و مبلمان شما میبخشد در محل مورد نظر خودتان .

قالیشویی پاکمهر با سرعت درتحویل فرشها و کیفیت بالا سعی درجلب رضایت شما  دارد.

نزدیک ترین شعبه قالیشویی به میدان سپاه، قالیشویی پاکمهر میباشد.

شماره تماس قالیشویی:02188690517

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.