آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک ملک | 88611079

قالیشویی پاکمهر در خیابان ملک:

قالیشویی پاکمهر با ارائه سریعترین ، با کیفیت ترین و بصرفه ترین خدمات در منطقه خیابان ملک وخیابان شریعتی، در خدمت شما مشتریان گرامی میباشد . پوشش دهی این خدمات در تمامی فرعی های این منطقه نیز میباشد.

قالیشویی پاکمهر متخصص درشستشوی فرشهای دستباف و ماشینی ، موکت، پتو، پله پوش، کف پوش اتاق وخدمات ترمیمی ؛ رفو و رفع زردی فرش، پرداخت، بافت و…شهروندان تهرانی درهمه ایام هفته می باشد . وفرش های منزل شما را هم چون نگین درخشان می نمایند.

قالیشویی پاکمهر بصورت حرفه ای و تخصصی و البته تضمینی شستشو و دیگر خدمات فرش مانند  لکه گیری و رنگبرداری را با بالاترین کیفیت و با استفاده از مواد گیاهی و استاندارد و شامپوهای خارجی برای جلب رضایت بیشتر مشتریان انجام میدهد.

قالیشویی پاکمهر متخصص در شستشو و خدمات فرشهای دستباف اصفهان ، فرشهای دستباف تبریز و کاشان است و کلیه خدمات قالیشویی پاکمهر به صورت تضمینی همراه با ضمانت نامه کتبی میباشد.

راه های ارتباط با شرکت قالیشویی پاکمهر هم از طریق شماره گیری تلفنهای ثبت شده در سایت قالیشویی پاکمهر بسته به محلی که ساکن هستید و همچنین امروزه بخاطر فراگیر شدن ارائه خدمات از طریق اینترنت کلیه درخواست کنندگان خدمات قالیشویی میتوانند از طریق سایت در قسمت سفارش آن لاین خدمات مورد نظر خود را درخواست نمایند تا کارشناسان با تجربه پاکمهر در اسرع وقت در محل حضور یابند .

شماره تماس قالیشویی: 02188611079

قالیشویی پاکمهر مفتخر است با سابقه ای بالغ بر 17 سال فعالیت مستمر و پی در پی و ارائه بهترین خدمات قالیشویی که برازنده هر خانواده ایرانی میباشد در سراسر تهران بزرگ برای جلب رضایت مشتریان گرامی خدمت میکند.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.