آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 12 دی 1401

قالیشویی سعادت آباد (22376723)☎📞

قالیشویی پاکمهر در محدوده سعادت آباد:

امروزه با بالا رفتن قیمت فرش و قالیچه‌ها، شستشو فرش‌ها یکی از مهم‌ترین معضل‌ها شده است؛ به خصوص در این فصل که به خانه تکانی سال نو نزدیک هستیم. پیدا کردن قالیشویی سعادت آباد کار دشواری نیست، اما پیدا کردن قالیشویی که تمام ویژگی‌های یک قالیشویی خوب را داشته باشد، کمی دشوار خواهد بود. ما برای رفاه مشتری‌ها مرکز قالیشویی پاک مهر را تاسیس کردیم که تمامی خدمات شستشو فرش و قالیچه را با بهترین کیفیت انجام می‌دهیم. بنابراین اگر به دنبال قالیشویی در پونک برای شستشو فرش‌های خود هستید، می‌توانید با شماره 02122376723 تماس بگیرید و از متخصصان ماهر در زمینه شستشوی فرش حاضر در مجموعه پاکمهر مشورت بگیرید.

قالیشویی سعادت آباد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

برای شستشو فرش‌ها نیاز به مهارت و امکاناتی است که همه‌ی قالیشویی‌ها از آن برخوردار نیستند.

پاسخگویی قالیشویی سعادت آباد

اولین ویژگی که تمامی قالیشویی‌ها باید از آن برخوردار باشند، پاسخگویی سریع است. اگر شما مرکزی را انتخاب کنید که امکانات منحصر به فردی هم داشته باشد، اما پاسخگوی سوالات  شما نباشد، ممکن است دچار مشکلاتی شوید. از جمله این مشکلات می‌توان به تحویل با تاخیر طولانی مدت اشاره کرد که موجب درگیری با قالیشویی خواهید شد.

برای جلوگیری از بروز این دسته از مشکلات، تنها کافی است به مجموعه پاکمهر برای شستشو انواع فرش و قالیچه مراجعه کنید. ما در قالیشویی پاک مهر پاسخگوی به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود. ما تنها قالیشویی آنلاین هستیم که برای آسانی مشتری‌ها امکان سفارش و پرداخت آنلاین را نیز فعال کرده ایم. با ورود به سایت قالیشویی پاک مهر می‌توانید با وارد کردن متراژ فرش‌ها و انتخاب نوع شستشو از قیمت نهایی نیز مطلع شوید.

رعایت نکات بهداشتی قالیشویی

همانطور که می‌دانید، رعایت بهداشت در شستشو نیز جزو ویژگی‌های اصلی قالیشویی در سئول به شمار می‌رود. بهتر است پیش از تحویل فرش‌هایتان به قالیشویی، تحقیق کنید که اصول و نکات بهداشتی به بهترین نحو ممکن اجرا شود. بسیاری از قالیشویی‌ها در سطح شهر هستند که به علت کاهش مبلغ قبض آب، برای شستشو فرش‌ها از آب‌های آلوده استفاده می‌کنند که ممکن است ویروس و باکتری‌های فراوانی را به شما انتقال دهند.

به علت آلودگی که توسط شستشو فرش در محیط رخ می‌دهد باید فضای قالیشویی به طور روزانه نظافت شودو با این روش می‌توان از انتقال بیماری‌ها جلوگیری کرد. قالیشویی پاک مهر از لحاظ بهداشت و پاکیزگی محیط در بین تمامی قالیشویی‌ها در صدر جدول قرار دارد.

درباره قالیشویی سعادت آباد:

قالیشویی پاک مهر ، مجری کلیه خدمات فرش دستبافت: اعم از ابریشم، گل ابریشم کرک و اعلاء گلیم و گبه جاجیم و….( خدمات رنگبرداری ، رنگرزی ، قلم زنی رفع بید زدگی و..) مجری خدمات فرش ماشینی رفع سوختگی و رفو ، لکه برداری رفع پارگی ، ریشه ماشینی ،  شیرازه ماشینی میباشد. خدمات فوق در کارخانه قالیشویی پاک مهر انجام شده و همانطور که اشاره کردم مجموعه ای کامل و بی نظیر است که استاد مخصوص در هر حوزه، همه نوع خدمات را در کارخانه زیرنظردارد و هرگونه خدمات فرش ما توسط واحدهای مختلف انجام میشود.

برای مثال : اگر فرش شما دچار سوختگی باشد مسلم است که فرش را جهت رفع سوختگی به واحد رفع سوختگی برده و در آنجا توسط استاد ماهر سوختگی فرش شما را ترمیم میکنند.  قالیشویی پاک مهر، با سال ها سابقه و تجربه موفق آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در تمامی نقاط  تهران حتی در ایام تعطیل می باشد. قالیشویی پاک مهر، با بهره مندی از تجهیزات کامل و مکانیزه و به کارگیری روشهای سنتی در شسشتوی برخی فرش های حساس ، با کادری مجرب در تمام طول روز پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.

انواع روش‌های شستشو قالیشویی در سعادت آباد

هر یک از فرش‌ها نیز به روش متفاوتی از شستشو نیاز دارند که با توجه به جنس، قدمت، ظرافت و میزان آلودگی فرش مشخص می‌شود. اگر فرش‌های شما لکه‌های چربی فراوانی دارند، شما نیاز به شستشو قوی‌تر دارید که باعث می‌شود تا حد امکان فرش مورد نظر پاکسازی شود. اما اگر فرش‌های شما نسبتا تمیز است، شستشو معمولی برای شما اکتفا می‌کند که این نوع شستشو شامل هزینه‌های کمتری نیز خواهد بود.

یکی دیگر از روش‌های شستشو که امروزه کمتر قالیشویی‌هایی می‌پذیرند، شستشو فرش با موازین شرعی است؛ این شسشتو با رعایت اصول مذهبی انجام می‌شود و نیاز به مهارت و تخصص دارد. ما در قالیشویی پاکمهر به شما ضمانت پاکیزگی طبق نظرات اسلامی را می‌دهیم.

در نهایت شما تنها با انتخاب قالیشویی پاک مهر می‌توانید نوع خدمات و یا نوع شستشو مورد خود را نیز فرش‌های خود را معین کنید، که این روش باعث صرفه جویی در پرداخت هزینه‌های متفاوت نیز می‌شود. اگر برای انتخاب روش شستشو فرش‌های خود دچار تردید هستید و یا نمی‌دانید کدام روش برای شما مناسب است، تنها کافیست با مشاورین قالیشویی پاک مهر تماس برقرار کنید تا در بهترین روش شستشو فرش شما را راهنمایی کنند.

انواع دستگاه‌های شستشو فرش در سعادت آباد

امروزه برای هر یک از روش‌های شستشوی فرش، دستگاه‌های متفاوتی در بازار عرضه شده است که هر یک از این دستگاه‌ها هزینه‌های بسیار بالایی دارند. اما بهتر است قالیشویی را انتخاب کنید که همه‌ی دستگاه‌های مورد نیاز را داشته باشد؛ زیرا در این صورت خدمات بهتری به شما ارائه می‌دهد. ما در قالیشویی پاکمهر بهترین دستگاه‌های شستشوی فرش روز دنیا را برای شستشوی فرش‌های شما به کار می‌گیریم. دستگاه‌های ما کمترین فشار را به فرش‌های شما وارد می‌کنند و در نهایت هیچ گونه آسیبی به فرش وارد نخواهد شد.

حمل فرش توسط قالیشویی

یکی دیگر از ویژگی‌های قالیشویی خوب، محافظت از فرش‌های شما است. دقت کنید ماشین حمل فرش قالیشویی مورد نظر به نحوی باشد که در صورت بارش باران به فرش‌های شما رطوبت نفوذ نکند که در این صورت علاوه بر انتقال آلودگی موجب پوسیدگی فرش شما نیز می‌شود. قالیشویی پاکمهر از این ویژگی نیز برخوردار است و فرش‌های شما را به بهترین نحو حمل می‌کنند و همچنین پس از شستشو لول شده و کاور شده در منزل به شما تحویل می‌دهیم. ما در مجموعه پاکمهر به شما ضمانت سلامت فرش‌ها را می‌دهیم و در صورت بروز مشکل جبران خسارت خواهیم کرد.

نیروی کار قالیشویی سعادت آباد

علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که یک قالیشویی خوب باید از آن برخوردار باشد، نیروی کاری که در قالیشویی فعال هستند نیز جزو مهم‌ترین بخش‌ها به شمار می‌آیند. مهارت افرادی که شستشو فرش‌های شما را بر عهده دارند باید به مقداری بالا باشد که هیچ گونه آسیبی به فرش‌ها وارد نشود. ما پس از مصاحبه با افراد گوناگون، بهترین و مناسب‌ترین افراد برای کار در قالیشویی پاکمهر را استخدام کرده ایم. از جمله این نیرو‌ها می‌توان به نیروی کار شستشو، نیروی حمل فرش‌ها و در نهایت نیروی حاضر در مجموعه برای پاسخگویی به امور شما اشاره کرد.

قالیشویی سعادت آباد

چگونه به قالیشویی آنلاین اعتماد کنیم؟

امروزه در سراسر کشور قالیشویی‌های گوناگونی تاسیس شده اند که هر یک تبلیغات متفاوتی برای مرکز خود در نظر گرفته‌اند و اعتماد افراد بسیاری را به خود جلب کرده اند. اما همه‌ی قالیشویی‌ها قابل اعتماد نیستند؛ به خصوص اگر قالیشویی آنلاین باشد اعتماد به آن کمی دشوار است. اما قالیشویی پاکمهر دارای نماد تجارت الکترونیک است و از هر لحاظ از جمله رعایت بهداشت تایید شده است.

یکی از شاخص ترین و برترین قالیشویی های فعال در شهرک غرب و منطقه سعادت آباد قالیشویی پاک مهر میباشد که کلیه خدمات قالیشویی را با بالاترین کیفیت از لحاظ شستشو و مراقبت و مرمت از فرشهای ماشینی و دستباف در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می نماید.

قالیشویی پاکمهر در شهرک غرب:

 

قالیشویی پاک مهر در شهرک غرب که در منطقه 2 شهرداری تهران واقع است و اطراف آن سرویس دهی دارد و همواره درصدد کسب رضایت شما به عنوان شاخص ترین قالیشویی آنلاین به ارائه خدمات به این محدوده می پردازد.

شهروندان ساکن شهرک غرب نیز میتوانند با بهره مندی از خدمات پاک مهر، به فرش های خود نهایت پاکیزگی را هدیه کنند. ما هر ساله جهت شستشو فرش در خدمات میدهیم و در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما مشتریان گرامی بوده و باعث افتخار ما میباشد که برای شما عزیزان، بهترین خدمات را ارائه دهیم.اهالی محترم محله شهرک غرب میتوانند با اطمینان خاطر نسبت به دریافت خدمات از پاک مهر اقدام نمایید.

مطالب مرتبط

قالیشویی سعادت آباد:   یکی از زیباترین ، خوش آب و هواترین و مدرن ترین محله های واقع در شمال غرب تهران محله سعادت آباد می باشد. قالیشویی پاک مهر یکی از قدر ترین قالیشویی ها در محدوده سعادت اباد میباشد . این قالیشویی با در برداشتن کادری مجهز وسیستم کاری قوی و منظم همه […] ...

5 خرداد 1400
ادامه مطلب