آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 بهمن 1395

قالیشویی شهرک محلاتی | 22553767

قالیشویی پاکمهر در شهرک شهید محلاتی :

با سلام کاربر گرامی ، ورود شما را به این صفحه از سایت قالیشویی پاکمهرخوش آمد می گوییم ، امیدواریم با مطالعه این صفحه بر اطلاعات شما افزون تر و تصمیم خود را برای انتخاب یک قالیشویی خوب در شهرک محلاتی با خیال آسوده بگیرید.

کاربر گرامی به شما پیشنهاد میکنیم که برای انتخاب یک قالیشویی خوب ،  ابتدا موقعیت جغرافیایی منطفه خود را با این قالیشویی بسنجید زیرا اطلاع داشتن شما از موقعیت جغرافیایی این قالیشویی و منطقه سکونت شما ،  بر کیفیت رفت وآمد و سرعت در حمل فرش ها باعث بهبود بخشیدن به کیفیت کار قالیشویی میباشد . در اینجا موقعیت جغرافیایی شهرک شهید محلاتی را باهم میسنجیم . شهرک شهید محلاتی در سال 1372 در منطقه شمیرانات به وجود آمده است که از شمال به ارتفاعات قائم از جنوب به اتوبان ارتش ، از سمت شرق به بلوار قائم (عج) و از سمت غرب به خیابان وزارت امورخارجه و خیایان نخل شرقی منتهی میشود . این منطقه در شمال شرقی تهران که یکی از خوش آب و هواترین منطقه میباشد ، وجود دارد.

قالیشویی در ازگل

قالیشویی مطمئن و مجاز در محلاتی :

کاربر گرامی ، اگر به دنبال یک قالیشویی مجاز ومطمئن میباشید که فرش های شمارا بدون کوچیکترین آسیب در اسرع وقت به شما عزیزان تحویل دهد  ،قالیشویی مجاز و مطمئن پاکمهر را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم .  این قالیشویی با در برداشتن کادری مجرب و متخصص با بهره گیری از نیروهای انسانی متخصص ، فرش های شمارا همچون نگین درخشان میکند . این قالیشویی متخصص در شستشوی فرشهای دستبافت گلیم ،  گبه ، جاجیم نیز میباشد . همانطور که میدانید شستشوی فرش های دستبافت تخصص و شستشوی منحصر به فرد خود را میطلبد . پاکمهر فرش های دستبافت شمارا با بهترین امکانات با استفاده از روش سنتی و مکانیزه شستشو داده . این قالیشویی مجهز به سیستم گرمخانه گازی میباشد . شما میدانید ک در فصل زمستان خشک کردن فرشها بسیار مشکل بوده و اکثرا فرش هایی که در قالیشوهای متفرقه شستشو داده  میشوند ، رطوبت داشته و باعث میشود که فرش شما پس از شستشو براثر خشک نشدن کامل فرش ،  بوی رطوب به خود گیرد ، اما این قالیشویی با توجه به اینکه مجهز به  سیستم گرمخانه گازی میباشد ،  فرش های شما را در زمستان توسط این گرمخانه کاملا خشک و در بسته بندی  کاور ، به صورت لول شده واتو زده ، در اسرع وقت تحویل شما میدهد.

با توجه به اینکه شهر ک محلاتی ، یکی از خوش آب وهوا ترین مناطق  میباشد ، مجموعه زیادی از افراد را در دل خود سکونت داده . این قالیشویی دسترسی شما را به شهرک مینی سینی هم فراهم کرده است . شما عزیزان  ساکن در مینی سیتی هم میتوانید از خدمات ارزشمند قالشویی پاکمهر برای شستشوی فرش های خود استفاده نمایید.

خدمات قالیشویی پاکمهر :

قالیشویی پاکمهر خدمات زیاد و مفیدی را برای فرشهای شما عزیزان قرار داده است از جمله این خدمات میتوان به شستشوی فرش های ماشینی دستبافت ،  فانتزی ، گلیم ، گبه ، جاجیم و موکت را نام برد . این قالیشویی برای فر شهایی که دارای رنگ روشن و از آلودگی و کثیفی زیادی برخوردار  هستند ، یک شستشوی مجزا به نام سفید شویی را مخصوص ایندسته از فرش ها قرارده است که میزان کثیفی آنها را به صفر درجه میرساند .

خدمات رفو که شامل ریشه زنی ، ریشه دوزی ، چرمدوزی ، رفع پوسیدگی سوختگی و پارگی فرش های ماشینی و دستبافت ، که این خدمات به صورت کاملا تضمینی میباشد.

خدمات خشک شویی مبلمان ، موکت ، صندلی ناهار خوری ، تشک حوشخواب که با  استفاده از دستگاه آلمانی و شامپوی تگزافون به صورت حضوری در منزلتان میباشد.

قلیشویی پاکمهر محلاتی ، به صورت آنلاین و 24 ساعت شبانه روزی در تمام ایام هفته آماده راهنمایی و خدمات رسانی به شما میباشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.