آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک میدان قزوین | 66597347

قالیشویی پاکمهر در میدان قزوین:

بروزترین و مطمئن ترین قالیشویی در محدوده میدان قزوین ، خیابان کارگر، خیابان نواب، خیابان پاستور، قالیشویی پاک مهر میباشد . این قالیشویی با در برداشتن کادری مجهز وسیستم کاری قوی و منظم همه روزه حتی در ایام  تعطیلات ، آماده خدمات رسانی به شما اهالی ساکن در منطقه میدان قزوین میباشد. شما برای بهره مندی از خدمات ارزشمند قالیشویی پاک مهر برای شستشوی فرشهای خود میتوانید ، با شماره های پاک مهر تماس گرفته تا پرسنل پاکمهر در منزل شما حضور یابند ، هویت فرش توسط کارشناس مشخص گردد ، اگر فرش دستباف باشد نوع شستشو و مواد شستشو را به شما معرفی کند ، یا اگر فرش شما نیاز به خدماتی از قبیل رفو، رفع سوختگی و پارگی ، لکه برداری ، رنگ برداری ، رفع زردی ، شیرازه زنی ، چرم دوزی ، ریشه زنی ، پرداخت و… نیاز داشت، نوع خدمات را بر حسب نیاز فرش شما به آن خدمات ، به شما معرفی کرده و زمیمه فاکتور شما میکند. برای مثال : یک فرش قدیمی و دارای چند قسمت پارگی و پوسیدگی دارید، یک شستشوی دقیق و ظریف و با احتیاط برای فرش خود میخواهید . کارشناس پاکمهر ابتدا به شما توضیح میدهد که فرش شما این اشکالات را دارد و ما تضمین میدهیم که ، فرش شما را تا چند درجه احیا کنیم و شستشوی مفید و با کفیتی را برای فرش شما انجام دهیم. این قالیشویی فرش های کهنه و قدیمی را مرمت و بازسازی کرده و حتی الامکان فرش را به شما ، تازه تحویل میدهد. هربخش از قالیشویی پاک مهر خدمات مختلفی را برای شما عزیزان انجام میدهند برای رفو،َ فرش شما  توسط  دستان  رفو کاران ماهر و باتجربه انجام میشود.

قالیشویی پاکمهر متخصص درشستشوی فرشهای دستباف و ماشینی ، ابریشم ، گل ابریشم ، تابلو ترمه ، تابلو فرش ، موکت، پادری، پله پوش، کف پوش و… میباشد .

قالیشویی پاکمهر با سرعت درتحویل فرشها سعی درجلب رضایت شما دارد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را در اینترنت سرچ نمایید و مشاهده خواهید کرد که کدام شعبه در نزدیک محل سکونت شماست و کادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز حتی در ایام تعطیل در اختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و در کوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی و تضمینی و شستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و در کاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

شماره تماس قالیشویی: 02166597347

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.