آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 25 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک قلمستان | 66597347

قالیشویی پاکمهر در قلمستان:

محله قلمستان از محلات قدیمی تهران می باشد که از شمال به محله امیریه، خیابان قزوین و از شرق به محله فروزش(مهدیخانی)، خیابان ولی عصر و از جنوب و خیابان مولوی و از غرب به خیابان کارگر محدود می شود.

قالیشویی پاکمهر مفتخر است که خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده در محله قلمستان انجام دهد.

قالیشویی پاک مهر درتمامی نقاط تهران دارای شعبه می باشد . شما می توانید با یک تماس با نزدیک ترین شعبه قالی شویی پاکمهر تماس حاصل نمایید، پرسنل و نیروهای متعهد ما در اسرع وقت در آنجا حاضر می باشند و شما می توانید برای شستشو انواع فرش های ماشینی و دستباف و هم چنین موکت و شستن مبل های خود را به کادر مجرب قالیشویی پاکمهر بسپارید.

قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روز و هفت روز هفته  و  به صورت آنلاین حتی در ایام تعطیل در خدمت شما همشهریان می باشد. و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت برتر و قیمتی ارزان تر در اختیار شما می گذارد.

شستشوی انواع فرش دستباف که کالایی نفیس که تمام مردم از ارزش آن آگاهی دارند و در حفاظت آن تمام تلاش خود را می نمایند به دلایلی دچار آسیب دیدگی می شود که قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت ارزنده در اختیار همشهریان گرامی می نماید.

قالیشویی پاک مهر رمزشادی و پاکیزگی در خدمت شما هم وطنان گرامی در زمینه شستن قالی و مبلمان و موکت و قالی ابریشم به صورت تضمین شده و اعلاء در اختیار شما می گذارد.

اگر در منطقه قلمستان  به دنبال یک شعبه نزدیک به منزل خود دارید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی و باکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

شماره تماس قالیشویی: 02166597347

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.