آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 بهمن 1400

قالیشویی نزدیک قائم مقام فراهانی | 88690517

قالیشویی پاکمهر در قائم مقام فراهانی:

قابل توجه ساکنین محترم محله قائم مقام فراهانی، نزدیکترین شعبه قالیشویی به خیابان قائم مقام فراهانی ، خیابان کریمخان زند، میدان هفت تیر، خیابان شیرودی، قالیشویی پاکمهر میباشد.

قالیشویی پاکمهر با داشتن تمام تجهیزات مدرن برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف  ، شستشوی مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، تابلو فرش ، پادری و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را انجام میدهد.

 

قالیشویی پاکمهر متخصص درشستشوی فرشهای دستباف و ماشینی شما شهروندان تهرانی درهمه ایام هفته می باشد .

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

قالیشویی در کریم خان زند:

قالیشویی بزرگ پاک مهر درتمامی نقاط تهران دارای شعبه می باشد . شما می توانید با یک تماس با نزدیک ترین شعبه قالی شویی پاکمهر تماس حاصل نمایید. پرسنل و نیروهای متعهد ما در اسرع وقت در محل حاضر می باشند و شما می توانید برای شستشو انواع فرش های ماشینی و دستباف و هم چنین موکت و شستن مبل های خود را به کادر مجرب قالیشویی پاکمهر بسپارید.

قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روز و هفت روز هفته  و به صورت آنلاین حتی در ایام تعطیل در خدمت  شما همشهریان می باشد. و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت برتر و قیمتی ارزان تر در اختیار شما می گذارد.

شماره تماس قالیشویی: 02188690517

مطالب مرتبط

قالیشویی پاکمهر در قائم مقام: خیابان قائم مقام در منطقه 6 تهران جای گرفته و از محله های عباس آباد، خیابان اندیشه، ایرانشهر و آرژانتین عبور می کند. از دیگر خیابانهای مهمی که با قائم مقام فراهانی متصل هستند؛ میتوان مفتح ،مطهری ، بهشتی، کریم خان ، بخارست یا شهیدقصیر را نام برد. قالیشویی پاک […] ...

6 بهمن 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.