آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 27 دی 1400

قالیشویی نزدیک خیابان فرشته | 22553767|☎📞

قالیشویی پاکمهر در خیابان فرشته:

خیابان فرشته یا خیابان مرتضی فیاضی یکی از خیابان‌های شهر تهران است که در محله الهیه و در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد. خيابان فرشته از خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک‌وی، در غرب آغاز شده و به محدوده پل رومی در شرق منتهی می‌شود.

قالیشویی پاک مهر در محدوده فرشته ، شاخص ترین قالیشویی در بین قالیشویی های فرشته میباشد . قالیشویی پاک مهر در زمینه شستشوی فرش های دستباف و ماشینی ، قصد کمک به شما را دارد. همراه با ما باشید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنیم.

 

شاید شماعزیزان در طول روز باخود بگویید :  چگونه فرش های خانه ام را که زینت بخش منزلم است ، با بالاترین کیفیت شست و شو دهم ، بدون اینکه به الیاف فرشم آسیبی برسد و عمر فرشم را کوتاه نکند و رنگ بندی فرشم دچار مشکل نشود؟

بیشتر بخوانید:

فرض کنید خودتان می خواهید فرشی را بشویید چقدر باید زمان بگذارید؟ آیا وسایل مورد نیازبرای این کار را در اختیار دارید؟ برای خشک کردن فرش چگونه اقدام می کنید؟ آیا اطلاعات جامع و کاملی در این زمینه دارید؟

این تنها بخشی از کار است،بسیاری از افراد بعد از آن که فرش رامیشویند و در مقابل آفتاب قرارمی دهند تا خشک شود،تازه متوجه میشوند ریشه های فرش تغییر رنگ داده اند یا به اصطلاح سوخته اند.درشستشوی فرش های ابریشمی و گل ابریشم کار به مراتب سخت تر است وکوچکترین اشتباهی،موجب ازبین رفتن فرش و سرمایه شما میشود.همین دلایل برای سپردن شستشوی  فرش به یک قالیشویی معتبر و دارای پروانه کسب،کافیست.

قالیشویی در میدان تجریش:

 پیشنهاد من به شما عزیزان اهالی ساکن در تجریش و فرشته ، قالیشویی مجاز پاک مهر است که ، دارای جواز کسب و بیش از 20سال سابقه کاری درخشان با کسب اعتماد نسبت به خود در میان تمام مناطق تهران  میباشد. به روز ترین قالیشویی با دارا بودن دستگاه های تمام اتوماتیک و تجهیزات مبل شویی در منطقه فرشته ، قالیشویی پاک مهر میباشد. این قالیشویی با به کارگیری شیوه های متنوع در شستشو ، باعث سالم ماندن و پاره نشدن فرش شما میشود و برای هرفرش ، شستشویی متنوع و مجزا، از شستشو های دیگر را در نظر میگیرد.

برای مثال :  ابزار و شستشویی را که قالیشویی پاک مهر برای فرش های ماشینی در نظر دارد ، با شستشوی فرش های دستباف بسیار متفاوت است. با سپردن قالی های خود به قالیشویی پاک مهر، عمری سلامت و تازگی فرش های خود را از پاک مهر بخواهید. در صورت استفاده دائم از خدمات قالیشویی پاک مهر، ضمانت سالم ماندن فرش های  شما را میدهیم.

تلفن تماس قالیشویی پاک مهر در فرشته:02122553767 – 02122376723

سفارش آنلاین قالیشویی

مطالب مرتبط

در بین شعب ما در شمال تهران، قالیشویی در فرشته یکی از بهترین‌ها است. این قالیشویی در محدوده فرشته و منطقه ۱ تهران واقع شده است و مشتریان زیادی هم دارد. علاوه بر این، خدمات ارائه شده در این قالیشویی تحت نظارت قالیشویی مرکزی میباشد که دستورالعمل‌های خاص خود را دارد. در صورت نیاز به […] ...

3 اردیبهشت 1402
ادامه مطلب

فرشته یکی از منطق شمالی تهران است که ساکنین آن همواره به دنبال پیدا کردن مرکزی مناسب برای شستشوی فرش‌هایشان هستند. در این محل کمتر قالیشویی‌هایی فعالیت می‌کنند و آن قالیشویی‌های فعال نیز سرویس دهی محدودی دارند؛ این موضوع باعث می‌شود افراد برای شستشوی فرش‌های خودشان دچار مشکلاتی شوند. البته دقت کنید که قالیشویی‌های بسیاری […] ...

26 بهمن 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.