آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 دی 1401

قالیشویی محدوده خیابان فرجام (88690517 )☎📞

پاک مهر در خیابان فرجام:

اگر درمنطقه  فرجام به دنبال یک قالیشویی مطمعن میگردید که خدمات خود را به نحو احسنت برای شما عزیزان عرضه کند من به شما قالیشویی پاک مهر را پیشنهاد میکنم  که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشو بارعایت نکات  اسلامی وباکیفیت ، فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

قاليشويی پاک مهر، عضو رسمی اتحايه قاليشويی و داراری مجوز رسمی ، جهت خدمات رسانی به خیابان فرجام ، آمادگی لازم را به عمل آورده و درصورت تماس شما با قاليشويی پاک مهر، در اسرع وقت درمحل سکونت شما حاضر شده ، طبق اصول استاندارد و اصول مذهبی و نکات شرعی ، قالی شما را شستشو داده و درشستشوی فرش ، قالی و مبلمان از بهترين مواد مرغوب و ضد پوسيدگی فرش درجه يک ، که عمر فرش را طولانی تر ميکند ، استفاده کرده و هرگز از مواد شيميايی که فرش را دچار آسيب های جدی ميکند ، استفاده نميکند.

شما اهالی محترم خیابان فرجام ، ميتوانيد با اطمينان خاطر نسبت به ، دريافت خدمات از قاليشویی پاک مهر، اقدام نماييد. شهروندان گرامی شما ميتوانيد با نازلترين قيمت و بهترين مواد توسط پاک مهر، قالی ، فرش ، مبل ، پتو، خوشخواب و تشک صندلی خودروی خود را، شستشو دهيد.

پاک مهر، در مدت 48 ساعت قالی و فرش شما را به صورت لول + اتو =کاور، تحويل شما عزيزان ميدهد. کافيست يکبار از خدمات قاليشويی پاک مهر، بهرمند شويد و جهت شستشوی قالی های خود به ما اعتماد کنيد ، تا از نزديک ، شاهد کيفيت کارقاليشويی پاک مهر، در منازل خود شويد و هرروزه شاداب خرسند از اين باشيد که با کمترين هزينه بهترين شستشو را برای فرش های خود انجام داديد.

خدمات قالیشویی:

توجه داشته باشيد ، جهت دريافت خدمات از قاليشويی پاک مهر، با شماره های ما تماس گرفته و آدرس منزل خود را به همرا يک شماره ثابت و شماره همراه ،به پرسنل پاک مهر، داده تا ساعت تحويل فرش را پس از شستشو، با شما عزيزان هماهنگ کنند.

نکته بسيار جالب اين که ، قاليشويی پاک مهر در صورت دريافت خدمات از قاليشويی پاک مهر توسط شما حتی يکبار هم ، شما را مشتريان خود ميداند و با اشتراک گذاری و کداشتراک شما را مشترک خويش ميداند و درصدد کسب رضايت شما ميباشد.  قابل توجه اهالی محترم خیابان فرجام ، پاک مهر با قيمت های باورنکردنی برای فرش های شما با ، بهترين کيفيت و مواد مرغوب ، اعلاشوئی انجام داده وفرش شما را به صورت لول + اتو = کاور در مدت 48 ساعت درب منزل ، تحويل شما عزيزان ميدهد.

مطالب مرتبط

معرفی پیشروترین قالیشویی در فرجام : قالیشویی پاک مهر خدمات ارزنده خود را به منطقه  فرجام عرضه  میکند از این پس شما عزیزان میتوانید با یک تماس از خدمات ارزنده پاک مهر بهره مند شوید.  پاک مهر يکی از برترین قالیشویی های شرق تهران و شناخته شده ترین قالیشویی در رسالت میباشد. می باشد که امکان سرويس […] ...

10 دی 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.