آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 دی 1401

قالیشویی نزدیک منطقه فرجام (02188690517)☎📞

معرفی پیشروترین قالیشویی در فرجام :

قالیشویی پاک مهر خدمات ارزنده خود را به منطقه  فرجام عرضه  میکند از این پس شما عزیزان میتوانید با یک تماس از خدمات ارزنده پاک مهر بهره مند شوید. 

پاک مهر يکی از برترین قالیشویی های شرق تهران و شناخته شده ترین قالیشویی در رسالت میباشد. می باشد که امکان سرويس دهی در، شمال ، شرق، غرب وجنوب تهران و حومه تهران را دارد و با خدمات رسانی عالی و ويژه ای که برای ساکنان منطقه فرجام ، در نظر گرفته است ، همه روزه ميتواند به منطقه فرجام  خدمات رسانی کند.

قاليشويی پاک مهر، همواره در تلاش است بهترين خدمات قاليشويی را با کمترين هزينه به اهالی منطقه فرجام، عرضه کند. پاک مهر، شستشوی فرش را با بهترين مواد ونازلترين قيمت و خدمات لکه برداری ، خاک گيری، رفو، ترميم، بازسازی، رفع سوختگی و پارگی، پرداخت، شيرازه دستبافت و ماشينی، چرم دوزی، ريشه فرش دستبافت و ماشينی را ، همراه با ارائه فاکتور ، برای شما عزيزان انجام ميدهد.

این مجموعه متخصص در شستشوی انواع فرش های ماشينی و دستبافت، کرک ،فانتزی، گليم، گبه، جاجيم، پرزدار، ابريشم و متخصص در خشکشويی مبلمان ،خوشخواب و تشک صندلی خودرو ميباشد. پاک مهر، با سرويس دهی منظم ، بدون اتلاف وقت ، سر ساعت هماهنگ شده ، بدون بد قولی ، به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتي در روزهای تعطيل ، باعث شده مشتری خويش را هميشه از کار خويش راضی نگه دارد.

جهت بهره مندی از خدمات ارزنده پاک مهر، ابتدا با قاليشويی پاک مهر تماس گرفته آدرس دقيق محل سکونت خود را به همراه ، يک شماره تماس همراه و ثابت ، به همکاران ما گفته ، تا ساعت اعزام پرسنل را به محل سکونت شما هماهنگ کنند .

قالیشویی در خیابان فرجام:

پرسنل پاک مهر، بدون اتلاف وقت و در ساعت هماهنگ شده درب منزل شما عزيزان به همراه يک کارشناس متخصص در شستشوی فرش حاضر شده فرش شما را از نظر جنس و تراکم و رنگ بندی بررسی کرده و در صورت وجود سوختگی و نياز به مرمت ، خدمات رفع سوختگی و مرمت سازی را هم برای شما عزيزان انجام ميدهند.

فرش شما را به صورت لول شده جمع کرده و جهت شستشو به کارخانه قاليشويی پاک مهر، حمل کرده در کارخانه به وسيله دستگاه های به روز دنيا که ، بسيار مجهز بوده و مواد مرغوب ضد پوسيدگی فرش ، شسشتو داده و با رعايت نکات اسلامی و رعايت بهداشت  آبکشی کرده ، به مرحله آبگيری ميرسند که در اين قسمت ، قالی شما را دردستگاه آبگير لوله ای قرار داده و آب فرش را به صورت کامل گرفته و هيچ آب و موادشوينده ای در بافت فرش شما باقی  نخواهد ماند.

پس از طی اين مراحل قالی شما را به گرمخانه گازی و مجهز برده و پس از خشک شدن کامل آن را جهت جلوگيری از شکستگی و چروک فرش ، به صورت لوله شده و اتو شده در کاور بسته بندی کرده وفرش شما را درب منزل به شما عزيزان تحويل داده . پرسنل پاک مهر، پس از بازديد فرش توسط شما ، از شما ميخواهند که ميزان رضايت خود را نسبت به ميزان کيفيت در شستشو ، به ايشان بگوييد. اهالی محترم منطقه فرجام ميتوانند، با اطمينان خاطر قالی های خود را به بهترين قاليشويی _ پاک مهر بسپاريد.

مطالب مرتبط

پاک مهر در خیابان فرجام: اگر درمنطقه  فرجام به دنبال یک قالیشویی مطمعن میگردید که خدمات خود را به نحو احسنت برای شما عزیزان عرضه کند من به شما قالیشویی پاک مهر را پیشنهاد میکنم  که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته […] ...

10 دی 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.