آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 30 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک فدک | 88690517

قالیشویی پاکمهر در نزدیکی محله فدک:

محله فدک در منطقه 8 شهرداری تهران قرار دارد و از شمال با بزرگراه رسالت ،از جنوب با خیابان شهید ثانی و مسیل باختر و از شرق با خیابان سمنگان و از غرب نیز با بزرگراه امام علی محدود میشود از دیگر خیابان های این محل خیابان شهیدمدنی و خیابن گلبرگ میباشد. محله فدک از شمال با کالاد و از جنوب با محله های زرکش و نارمک جنوبی و تسلیحات ، از شرق با محله هفت حوض و از غرب نیز با محله کرمان همجوار است قالیشویی پاکمهر در خیابان شهید مدنی به تمامی مناطق یاد شده امکان دسترسی برای ارائه خدمات قالیشویی مجاز و مطمئن دارد و خود این شرکت قالیشویی بصورت مجاز و تحت نظر اتحادیه قالیشویان تهران میباشد که علاوه بر این منطقه به تمامی مناطق 22 گانه شهرداری تهران انجام خدمات رسانی قالیشویی را بر عهده دارد.

قالیشویی پاک مهر با داشتن تمام مجهزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی ودستباف  و شستشوی مبلمان و خوشخواب و پتو و تابلو فرش و … به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را انجام میدهد.

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی ویا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید .قالیشویی پاکمهر درتمامی نقاط تهران بزرگ دارای شعبه می باشد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را دراینترنت سرچ نمایید ومشاهده خواهید کرد که کدام شعبه درنزدیک محل سکونت شماست وکادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز حتی درایام تعطیلات دراختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و درکوتاه ترین زمان وبا کیفیت عالی و تضمینی وشستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و درکاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

قالیشویی پاکمهر در فدک تمامی نیازهای مربوط به خدمات قالیشویی را با نهایت دقت و سرعت و قیمت مناسب بصورت 7/24 روز هفته و سفارش آنلاین قالیشویی برآورده میسازد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.