آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 19 دی 1400

قالیشویی دربزرگراه صدر |22553767

قالیشویی نزدیک اتوبان صدر:

بزرگراه صدر که نام پیشینش بزرگ راه دوگل بوده اتوبانی در طبقه در شمال تهران است که جهت آن شرقی__ غربی است و محله های اقدسیه، کامرانیه، فرمانیه، قیطریه، الهیه و چیذر در شمال و محله های اختیاریه ، قلهک و زرگنده در جنوب این بزرگراه واقع شده اند. این بزرگراه از اتوبان امام علی از شرق آغاز و تا بزرگراه مدرس و تونل نیایش در غرب پایان می یابد.

 

یکی از ممتاز ترین قالیشویی ها در حوالی منطقه  اتوبان صدر، قالیشویی  پاک مهر می باشد که با در برگرفتن کادری مجرب و نیروهای متخصص همه روزه حتی در ایام تعطیل در خدمت شما عزیزان میباشد. همچنین قالیشویی پاکمهر بخاطر نزدیک بودن به پل صدر به کلیه مناطق اطراف این پل ، مانند اختیاریه، دیباجی ، قیطریه و… دسترسی داشته و امکانات ویژه خدمات قالیشویی را عرضه میکند. این قایشویی تنها قالیشویی مجاز در نزدیکی صدر میباشد که علاوه بر شستشو، خدمات ارزنده ای را نیز به شما عزیزان عرضه می نماید. اگر به دنبال یک قالیشویی مجاز در نزدیکی صدر میباشید که خدمات خود رابه صورت 24 ساعت شبانه روزی و هفت روزه هفته به شما اهالی محترم در صدر عرضه کند ، پیشنهاد من به شما عزیزان قالیشویی پاکمهر با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان میباشد.شما عزیزان ساکن در منطقه صدر برای شستشوی فرش های دستبافت و ماشینی خود حتما به یک قالیشویی نیاز دارید که علاوه بر شستشو خدمات را در کنار آن عرضه کند . بعضی از شما اهالی ساکن صدر، فرش های قدیمی و کهنه و دستباف داشته و قصد شستشوی هم برای این فرشهای خود دارید. پس اطمینان به یک  قالیشویی شاید برای شما کمی سخت باشد ، با توجه به اینکه فرشهای شما برایتان  مهم و ارزشمند است و میخواهید که بعد از شستشو نیز سالم بماند و دچار پارگی نشود، عده ای از قالیشویان بی تجربه و غیر مجاز در تهران با قیمت های خیلی کم این شستشو را میتوانند برای شما انجام دهند ، اما اینکه در حین شستشو چه اتفاقی برای فرش پیش بیاید مهم است. ممکن است یک قالیشویی غیر مجاز جهت حمل فرش شما به منزل شما آمده و قصد جمع کردن فرش شما را برای شستشو داشته باشد ، اما توجه داشته باشید که قیمت اساس کار نمی باشد، از قیمت مهم تر برای شستشوی این نوع فرش ها ، کیفیت در کار است . فرضا شما فرش خود را به این قالیشویی سپردید ، آیا میدانید که قالیشویی مجاز است یا خیر؟ یک قالیشویی مجاز به هیچ قیمتی نرخ های شستشو را پایین تر از نرخ اتحادیه در نظر نمیگیرد. وقتی شما قیمت را مبنا قرار دهید مسلما به اندازه پولی که به آنها پرداخت کرده اید برایتان خدمات انجام میدهند پس مبنای کار را کیفیت در شستشو قرار دهید تا با یک قالیشویی حرفه ای و متخصص روبرو شوید.

قالیشویی پاک مهر با در نظر گرفتن نرخ های اتحادیه ، مناسب ترین نرخ ها را  در باب شستشو برای شما عزیزان  در نظر گرفته و به اندازه مبلغی که از شما دریافت میکند، خدمات بیشتری را به شما عرضه میکند ، زیرا این قالیشویی زیر نظر اتحادیه و یک قالیشویی مجاز میباشد.قالیشویی پاک مهر خدمات خود را در پل صدر و نزدیک صدر عرضه میکند . شما میتوانید با اطمینان خاطر نسبت به دریافت خدمات از قالیشویی پاک مهر اقدام نمایید. شستشوی فرشهای شما را با تضمین و شستشوی فرشهای دستباف و نفیس را تضمین اثبات رنگ میدهد . بزرگترین و مجهز ترین قالیشویی نزدیک قیطریه و صدر،  قالیشویی پاک مهر میباشد.

مطالب مرتبط

قالیشویی در بزرگ راه صدر: بزرگراه دو طبقه صدر یک از اتوبان های اصلی در شمال تهران است که جهتی شرق__غرب دارد و بیشتر محله های شمال شهر را به دیگر نقاط و به همدیگر متصل می سازد، این اتوبان از بزرگراه امام علی در شرق آغاز و تا اتوبان مدرس و تونل نیایش در […] ...

19 دی 1400
ادامه مطلب