آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 14 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک شهرک هما | 44530236

قالیشویی پاکمهر، یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانه های قالیشویی درتهران بزرگ می باشد ، که  خدمات خود را به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به اهالی محترم شهرک هما ارائه میدهد . پاک مهر، که خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف  ،انواع مبلمان ، خوشخواب ،  پتو ،  پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد.پاک مهر،درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میکند ، که  این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد و از دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر، اصلاح سوختگی فرش ،  بافت زنی ، خدمات پس از شستشو ، رفع زردی فرش ، پرداخت ، را انجام میدهد.

اگر در تهران به دنبال یک قالیشویی بزرگ و مطمعن میگردید گه خدمات شسشتو را به شهرک هما ارائه دهد، پیشنهاد من به شما قالیشویی پاک مهر میباشد ، که در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی  با رعایت نکات اسلامی و باکیفیت ، فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

اهالی محترم شهرک هما و تهرانسر، به شما اطمینان می دهم که پاک مهر، مطمعن ترین قالیشویی در، ارائه خدمات به ساکنین ، شهرک هما میباشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.