آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 27 دی 1400

قالیشویی در منطقه شمیرانات | 22553767

قالیشویی در شمیرانات تهران :

قالیشویی پاک مهر درمنطقه  شمیرانات ، به ارائه خدمات شستشوی فرش های دستبافت و ماشینی شما عزیزان میپردازد. این قالیشویی در کلیه مناطق شمیرانات از قبیل  چيذر ، كامرانيه اختياريه و صدر، ميدان نوبنياد، حصار بوعلی ، فرمانیه و نياوران  خدمات میدهد. 

قالیشویی محدوده پل صدر:

قالیشویی پاکمهر یکی از 10برند معتبر و شناخته شده در منطقه یک می باشد که کلیه خدمات این شرکت به صورت تضمینی و با بالاترین کیفیت در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن ارایه می گردد قالیشویی پاک مهر با بیش از 20سال تجربه تخصصی در شستشوی انواع فرشهای دستبافت و ماشینی در سراسر شهرستان شمیرانات و محله های اطراف پل صدر سرویس دهی منظم همراه با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران را دارا می باشد.

   

قالیشویی در الهیه :

الهیه یکی از محله‌های شمال شهر تهران و منطقه شمیرانات است. خیابان فرشته، مشهورترین خیابان این محله می‌باشد. الهیه از شمال تا تجریش، از غرب تا خیابان ولیعصر، از جنوب تا چهارراه پارک‌وی و از شرق تا پل رومی و جاده قدیم شمیران وسعت پیدا می‌کند. الهیه  در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات واقع شده‌است. بهترین قالیشویی نزدیک  الهیه ، قالیشویی  پاک مهر است که متخصص در شستشوی انواع فرشهای ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب و فرشهای گل ابریشم و ابریشم ، انواع پادری و فرش رولی ،گبه ، ترمه ، تابلو ترمه ، کف پوش اتاق ( کودک و….) را با مجهزترین دستگاه های روز دنیا میباشد.

   

چرا پاک مهر؟

1. قاليشويی پاک مهر عضو رسمی اتحاديه قاليشويی تهران ميباشد. شما عزيزان ، با سپردن فرش ومبلمان خود به يک قاليشويی معتبر ( پاک مهر ) خيال خود را از بابت شستشو آسوده می نماييد.

2. قاليشويی پاک مهر، با بيش از20سال سابقه درخشان کاری در زمينه شستشو، قالی ، فرش و مبل ،ميتواند خيال شما را از خدمات عالی ما مطمئن کند.

3. قاليشويی پاک مهر، در دريافت سريع و تحويل فوری قالی های شما سعی در کسب اعتماد شما را دارد و بلافاصله پس از تماس شما با قاليشويی پاک مهر همکاران ما ، در محل سکونت شما حاضر شده و سفارش شما را تحويل گرفته و پس ازشستشو در سريعترين زمان، با بهترين شستشو، فرش شما را تحويل ميدهد.

4. پاک مهر، با در برداشتن کادری مجرب و متخصص درشستشو و همچنين دستگاه های روز دنيا قالی ، فرش شما را با رعايت اصول مذهبی و موازين شرعی شستشو و با آبکشی کامل و ضدعفونی و خشک کردن فرش شما ، در گرمخانه گازی فرش را به صورت لول + اتو = کاور تحويل شما ميدهد.

مبحث لول + اتو =کاور :مفهوم از، لول+ اتو= کاور، اين است که ، بعد از شستشوی فرش، فرش دچار شکستگی و چروک شدن ميشود و شما پس از پهن کردن آن در منزل شاهد پستی و بلندی فرش و برآمدگي هايی در برخی از قسمت های فرش ميشويد، قاليشويی پاک مهر، برای جلوگيری از اين ناخوشايندی ها ، فرش شما را پس از شستشو لوله کرده و پس از زدن اتو، در کاور بسته بندی کرده و درب منزل به شما تحويل ميدهد.به گونه ای فرش صاف ميشود که ، شما پس از پهن کردن فرش در منزل محو تميزی و صافی فرشتان ميشويد. پس تا دير نشده و فرش شما برای شما  ارزشمند ميباشد ، با قاليشويی پاک مهر، تماس گرفته تا پرسنل ما در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شوند.

قالیشویی در نوبنیاد:

میدان نوبنیاد در خیابان پاسداران قرار دارد که در ضلع شرقی اختیاریه و شمال پاسداران واقع شده دسترسی این میدان به دیگر معابر اصلی و حتی مهم همچون بزرگراه شهید صدر، شهیدبابایی، بلوار دستواره یا معصومی و خیابان لنگری و همچنین به محلاتی مانند فرمانیه، پاسداران، اختیاریه  شهرک شهیدچمران دسترسی دارد.

قاليشويی پاکمهر متخصص درشستشوی مبلمان و موکت و پتو می باشد.پاک مهر، باسرعت درتحويل فرشها سعی درجلب رضايت شما را دارد.

 اهالی محترم شمیران ، قالیشویی پاک مهر در ارائه خدمات به شما بسیار دقیق و سریع بوده و شما با اطمیان  از پاک مهر خدمات دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.