آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 22 خرداد 1402

قالیشویی سلسبیل |66553719|☎📞

اگر به دنبال خدمات عالی قالیشویی سلسبیل هستید، قالیشویی خوب پاکمهر در خدمت شما اهالی سلسبیل است. البته خدمات این قالیشویی تنها به سلسبیل محدود نیست. اگر به دنبال قالیشویی در منطقه 10، جیحون، دامپزشکی و نواب هستید نیز می‌توانید از خدمات این قالیشویی استفاده کنید. اما شاید این سوال برایتان مطرح باشد که چرا قالیشویی پاکمهر؟ مگر خدمات قالیشویی پاکمهر چیست و یا چه تفاوتی با سایر قالیشویی‌ها دارد؟ آیا مگر غیر از شست و شوی قالی‌ها در این قالیشویی خدمات دیگری نیز انجام می‌شود؟  ما با بررسی خدمات قالیشویی پاکمهر در سلسبیل به همه این سوالات پاسخ داده‌ایم.

خدمات قالیشیویی در سلسبیل  را بشناسید

ویژگی‌ها و خدمات قالیشویی سلسبیل شامل خدمات متعددی است. مهم‌ترین خدمات این قالیشویی شامل شست و شوی تمیز و بهداشتی، تحویل فوری، دسترسی آسان و مقرون به صرفه بودن است.

خدمات شست و شوی قالیشویی سلسبیل

شست و شوی قالی‌ها در قالیشیویی پاکمهر در سلسبیل بر چند اصل مهم استوار است:

کیفیت

کیفیت شست و شوی قالیشویی سلسبیل مهم‌ترین اصل در این قالیشویی است. قالی‌ها در این مجموعه به بهترین شکل ممکن شسته می‌شوند. مراحل شست و شو در این قالیشویی شامل خیس کردن، استفاده از مواد شوینده، برس قالی‌ها، آبگیری و خشک کردن است. البته در صورت لزوم مرحله استریلیزه کردن نیز صورت می‌گیرد.

استریلیزه کردن قالی‌ها در جهت از بین بردن هر نوع آلودگی صورت می‌گیرد و معمولا از طریق مواد شست و شو انجام می‌شود. یعنی موادی برای شست و شو استفاده می‌شود که ضمن پاک کنندگی، قدرت از بین بردن هر نوع آلودگی را نیز دارند. این سبک از شست و شو با موازین شرعی نیز مطابقت و هماهنگی دارد.

تحویل به موقع

خدمات تحویل قالیشویی در جیحون، شامل شست و شوی سریع و تحویل به موقع است. اما چرا در قالیشویی سلسبیل، قالی‌ها خیلی سریع شسته و تحویل داده می‌شوند؟ پاسخ این است که قالیشویی پاکمهر در سلسبیل علاوه بر آنکه از نیروهای بسیار ماهر و کاردان استفاده می‌کند، به دستگاه‌های پیشرفته‌ای نیز مجهز است. اکثر دستگاه‌های این مجموعه جزء دستگاه‌های به‌روز هستند و کار شست و شو را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند. از این رو قالی‌های شما دقیقا در موعد تعیین شده و معمولا 48 ساعت بعد از جمع آوری، تحویل داده می‌شوند.

خدمات تحویل علاوه بر سرعت بالا، به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. یعنی قالی‌ها بعد از شست و شو به صورت لول شده داخل یک کاور مخصوص قرار داده می‌شوند تا قسمت زیرین قالی‌ها نیز کاملا تمیز بمانند. البته در زمان جمع آوری نیز قالی‌های به صورت لول شده جمع آوری می‌شوند.

قالیشویی سلسبیل

شست و شوی انواع قالی‌ها و مبلمان

بخشی از خدمات شست و شوی قالیشویی سلسبیل نیز به شست و شوی انواع کفپوش‌ها و مبلمان مربوط است. خدمات شست و شو در قالیشویی سلسبیل نه تنها شامل انواع قالی‌ها از جمله دستباف و ماشینی است، بلکه شامل شست و شوی انواع کفپوش‌ها و مبلمان نیز است. برای شست و شوی مبلمان نیز می‌توانید به مانند شست و شوی قالی‌ها با بخش‌های ارتباطی این مرکز هماهنگی لازم را به عمل آورید.

خدمات تعمیر قالیشویی سلسبیل

خدمات تعمیر قالیشویی در دامپزشکی نیز بسیار گسترده است و از کیفیت بالایی برخوردار است. همانطور که گفتیم قالیشویی پاکمهر افراد مجربی را به کار گرفته است. نیروهای این مجموعه در هر بخش، از تجربه بالایی برخوردار هستند. در بخش تعمیر قالی‌ها نیز افراد مجرب به تعمیر فقالی‌ها می‌پردازند. خدمات تعمیر شامل رفوگری و رنگبندی است. رفوگری در مورد قالی‌هایی که دچار سوختگی یا پوسیدگی شده‌اند صورت می‌گیرد. رفوگری شامل گره زدن و تعمیر فرش یا قالی به شکل اول خود است.

رنگبندی نیز در مورد قالی‌هایی که رنگ آن‌ها به هم ریخته است انجام می‌شود. احتمالا تا به حال برای شما نیز پیش آمده است که بر اثر ریختن جوهر یا آب بر روی قالی به خصوص قالی‌های دستباف، رنگ آنها به هم خورده باشد. در این شرایط معمولا بسیاری با ناامیدی قالی‌های خود را از دست رفته می‌بینند. اما خدمات رنگبندی قالیشویی در نواب از پس این مشکل نیز به راحتی برمی‌آید.

سفارش قالیشویی سلسبیل

شما می‌توانید با مراجعه به سایت قالیشویی پاکمهر تمام راه‌های ارتباطی از جمله شماره تماس‌های این مجموعه در شعبه‌های مختلف را مشاهده کنید. قالیشویی پاکمهر برای دسترسی آسان و تماس به موقع شما چندین خط تلفن را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. علاوه بر شماره تماس، مراجعه به سایت‌ پاکمهر و تحویل آنلاین قالی‌ها نیز از دیگر راه‌های ارتباطی است. شما می‌توانید با ثبت آنلاین سفارش قالی‌ها، پرداخت آن را نیز در صورت تمایل به صورت آنلاین انجام دهید. بد نیست بدانید ارائه خدمات در قالیشویی سلسبیل به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته انجام می‌شود.

قیمت مقرون به صرفه

تمام خدمات قالیشویی سلسبیل با قیمتی بسیار مناسب انجام می‌شود. در واقع قیمت خدمات این مجموعه در مقایسه با کیفیت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از طرفی با استفاده از خدمات تعمیر قالیشویی پاکمهر نیز می‌توانید ارزش قالی‌های خود را چند برابر کنید.

شعبات مختلف قالیشویی سلسبیل

قالیشویی سلسبیل یکی از شعبات قالیشویی پاکمهر است که مناطق جیحون، دامپزشکی، نواب و منطقه 10 را شامل می‌شود. علاوه بر این سایر مناطق 22 گانه تهران نیز از شعبات مختلف این قالیشویی برخوردار هستند.

سخن نهایی

شست قالی‌ها به صورت دستی، کار سخت، پر هزینه و وقت‌گیر است. گذشته از این شما ممکن است با مشکلاتی مانند نحوه خشک کردن قالی‌ها و یا دزدیده شدن آن‌ها نیز مواجه شوید. اما سپردن قالی‌ها به یک قالیشویی مطمئن، باکیفیت و مقرون به صرفه می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت شما شود. قالیشویی پاکمهر با تضمین کیفیت خدمات خود، از هر گونه پیشنهاد یا انتقادی اتستقال منی‌کند. مدیریت این مجموعه آماده شنیدن سوالات و یا شکایات شما پیرامون کیفیت کارها و نیز قصور یا کوتاهی نیروهای مجموعه نیز است.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.