آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 تیر 1402

قالیشویی نزدیک سرسبز |88690517|☎📞

اگر در منطقه سرسبز زندگی می‌کنید احتمالا قالیشویی‌هایی متعددی در اطراف شما است. اما بدون تعاروف ممکن است بسیاری از آنها خدمات خوبی را ارائه ندهند. شناخت قالیشویی‌های خوب نیز سخت است و نمی‌توان به راحتی قالیشویی‌های خوب را شناسایی کرد. اما ما در اینجا می‌خواهیم یک قالیشویی نزدیک سرسبز را معرفی کنیم که خدمات آن بسیار عالی و باکیفیت است. این قالیشویی، قالیشویی پاکمهر است. قالیشویی پاکمهر در سرسبز، مناطق نزدیک به خود را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد. این مناطق شامل قالیشویی در نارمک،  فرجام، هنگام و شرق تهران است.

خدمات قالیشویی نزدیک سرسبز

قالیشویی نزدیک سرسبز خدماتی را که در بسیاری از قالیشویی‌ها وجود دارد، ارائه می‌دهد. با این حال آنچه که باعث متمایز شدن خدمات این قالیشویی در فرجام نسبت به قالیشویی‌های دیگر شده است، کیفیت آن است. کیفیت خدمات قالیشویی نزدیک سرسبز علاوه بر شست و شوی قالی‌ها در جمع آوری و تحویل قالی‌ها و نیز خدمات مربوط به تعمیر قالی‌ها نیز مشاهده می‌شود.

 شست و شو

شست و شوی باکیفیت، مهم‌ترین وجه تمایز قالیشویی پاکمهر با سایر قالیشویی‌ها است. قالیشویی پاکمهر قالی‌های شما را طوری می‌شوید که علاوه بر تمیز بودن، استریلیزه شوند و با قوانین شرعی نیز مطابقت داشته باشند. شست و شو، با دستگاه‌های بسیار پیشرفته انجام می‌شود. دستگاه‌های پاکمهر جزء به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های قالیشویی هستند. این دستگاه‌ها، تمام مراحل شست و شو را به طور کامل و مرحله به مرحله انجام می‌دهند. چنانچه مراحل آبگیری فرش نیز به طور کامل انجام می‌شود.

از آنجا که مراحل شست و شو و آبگیری به طور کامل انجام می‌شود، پس می‌توانید از بابت شست و شوی قالی‌ها مطابق با موازین شرعی نیز مطمئن شوید. از طرفی در حین شست و شوی قالی‌ها از انواع شوینده‌ها و ضدعفونی کننده‌ها استفاده می‌شود. شوینده‌هایی که در شست و شوی قالی‌ها استفاده می‌شوند نقش مهمی در استریلیزه کردن قالی‌ها نیز دارند. بنابراین در این مرحله نیز قالی‌های شما عاری از بابت هرگونه ویروس یا میکروب می‌شوند.

جمع آوری و تحویل قالی‌ها

نیروهای قالیشویی در هنگام بعد از تماس شما، اقدام به جمع آوری قالی‌ها می‌کنند. قالی‌ها به بهترین شکل و به صورت لول شده جمع آوری می‌شوند. فرآیند جمع آوری قالی‌ها دقیقا بعد از اولین تماس شما و در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. فرقی نمی‌کند در یک روز عادی تماس بگیرید یا در روزهای خاص مانند ایام نزدیک به عید. در هر صورت قالیشویی پاکمهر در زمانی کوتاه، قالی‌های شما را تحویل می‌گیرد. بعد از شست و شو نیز قالی‌ها در کاوری که مخصوص قالیشویی پاکمهر است به صورت لول شده تحویل داده می‌شود. فرآیند شست و شو نیز معمولا در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود.

قالیشویی نزدیک سرسبز

خدمات تعمیر

آیا قالی‌های شما در بعضی از قسمت‌ها دچار پارگی یا فرسودگی شده‌اند؟ اگر بله، آیا قرار است قالی خود را تعویض کنید؟ اگر باز هم پاسختان مثبت است، پیشنهاد می‌کنیم کمی صبر کنید. ما راه‌حل بهتری سراغ داریم. راه‌حل ما استفاده از خدمات تعمیر قالیشویی در شمیران نو است. خدمات تعمیر شامل خدمات مختلفی مانند رفوگری و رنگبندی قالی‌ها است. در فرآیند رفوگری، قسمت‌های پاره یا پوسیده شده قالی‌ها تعمیر می‌شوند.

رنگبندی نیز شامل تعمیر رنگ قالی‌ها است. یعنی اگر رنگ قالی‌های شما به هر دلیلی مشکل پیدا کرده باشد، می‌توانید از طریق رنگبندی آن را تعمیر کنید. مشکل رنگبندی ممکن است در مورد هر فرشی به وجود آید. اما معمولا قالی‌های دستباف بیشتر دچار این مشکل می‌شوند. مثلا شست و شوی قالی‌های دستباف در حیاط خانه از عوامل مهم در بروز این مشکل است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قالی‌های دستباف خود را هیچ‌وقت به صورتی دستی نشویید؛ بلکه آنها را به قالیشویی‌های مطمئن بسپارید.

 سهولت دسترسی

دسترسی به قالیشویی پاکمهر بسیار آسان است. این قالیشویی راه‌های ارتباطی زیادی را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است. اولین و آسان‌ترین راه ارتباطی، شماره تماس‌های متعدد است. اگر از کاربران فعال دنیای مجازی هستید، قالیشویی پاکمهر، سفارش آنلاین قالی‌ها را نیز در اختیار شما قرار داده است. در سفارش آنلاین می‌توانید به راحتی، شست و شوی قالی‌ها یا سایر خدمات مربوطه را ثبت سفارش کنید و هزینه آن را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنید. تماس با قالیشویی پاکمهر در هر زمانی امکان‌پذیر است. خدمات این قالیشویی به صورت 7- 24 است. یعنی پرسنل این قالیشویی هر 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

پوشش‌دهی

قالیشویی پاکمهر شعبات مختلفی در مناطق 22گانه تهران دارد. خوشبختانه به دنبال رضایت عمومی مشتریان از خدمات پاکمهر، شعبات مختلف آن در مناطق مختلف تهران دایر شد. این موضوع می‌تواند به دسترسی بهتر و آسان‌تر اهالی مناطق 22 گانه تهران به قالیشویی پاکمهر کمک کند.

آیا قیمت قالیشویی نزدیک سرسبز مناسب است؟

پاسخ ما به این سوال با اطمینان کامل، مثبت است. دلیل ادعای ما این است که قالیشویی پاکمهر، اصل اساسی در کار خود را رضایت مشتریان قرار داده است، نه کسب درآمد. البته بدون شک، مسائل مالی نیز برای هر کسب و کاری مهم است. اما میان کسب و کارهای که اولویت را بر درآمد قرار می‌دهند و کسب و کارهایی که اولویت آنها رضایت مشتریان است، تفاوت زیادی وجود دارد. این تفاوت‌ها در وهله اول نیز در نتیجه و کیفیت کار مشخص می‌شود. بنابراین در مورد قیمت مناسب و مقرون به صرفه خدمات قالیشویی پاکمهر به هیچ‌وجه تردید نداشته باشید.

سخن نهایی قالیشویی نزدیک سرسبز

احتمالا بسیاری از اهالی مناطق 22گانه تهران، برای یک بار هم که شده است از خدمات قالیشویی پاکمهر استفاده کرده‌اند. خوشبختانه تمام کسانی که تاکنون قالی‌هاتی خود را به قالیشویی پاکمهر سپرده‌اند رضایت کاملی از آن داشته‌اند. از این رو توصیه می‌کنیم شما هم برای یک بار این قالیشویی را امتحان کنید تا با کیفیت خدمات آن آشنا شوید. در صورتی که به هر دلیلی از خدمات قالیشویی پاکمهر ناراضی بودید می‌توانید آن را با مدیریت این مجموعه در میان بگذارید.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.