آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 خرداد 1402

قالیشویی در سئول (تهران) |22376723|☎📞

قالیشویی پاکمهر در مناطق 22 گانه تهران دارای شعباتی است. یکی از این شعبه‌ها، قالیشویی در سئول است. این قالیشویی خدمات منحصربه فردی را ارائه می‌دهد. شست و شوی باکیفیت، تحویل مناسب، مقرون به صرفه بودن و دسترسی آسان، برخی از این خدمات و سرویس‌ها هستند. علاوه بر این قالیشویی پاکمهر در سئول خدمات دیگری را نیز ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید با تمام این خدمات و ویژگی‌های خاص آن آشنا شوید تا انتها با این مطلب همراه شوید.

قالیشویی در سئول شامل چه مناطقی است؟

پیش از آنکه به خدمات قایشویی در سئول بپردازیم بد نیست بدانید که قالیشویی در سئول مناطق ونک، اوین، سعادت‌آباد، و شیخ بهائی را شامل می‌شود. بنابراین فرقی نمی‌کند که به دنبال قالیشویی در ونک هستید یا قالیشویی در سعادت آباد. قالیشویی پاکمهر در سئول شامل تمام این مناطق است.

استفاده از دستگاه‌های پیشرفته

بهترین و منحصرترین خدمات قالیشویی در اوین یا همان منطقه سئول، شست و شوی بسیار باکیفیت است. این شست و شو مرهون دستگاه‌های بسیار پیشرفته و به روز است. دستگاه‌های پاکمهر شامل چندین مدل دستگاه مختلف هستند که کار شست و شو را به صورت اتوماتیک و با سرعتی بسیار بالا انجام می‌دهند. دستگاه‌های شست و شوی پاکمهر، تمام مراحل شست و شو اعم از خیس کردن، استفاده از مواد شوینده، آبگیری و خشک کردن را به طور کامل انجام می‌دهند.

مرحله آبگیری جز مراحل مهمی است که هر دستگاهی انجام نمی‌دهد. برخی از دستگاه‌های شست و شوی قالی‌ها تنها کار پاک کردن لکه‌ها را انجام می‌دهند و عملا شست و شویی صورت نمی‌گیرد. اما در قالیشویی پاکمهر تمام مراحل به صورت کامل انجام می‌شود. خدمات شست و شوی قالیشویی در شیخ بهایی، استریلیزه کردن و شست و شو بر اساس موازین سرعی را نیز شامل می‌شود. البته همانطور که گفتیم شست و شو در این قالیشویی شامل تمام مراحل از جمله آبگیری است. بنابراین نیازی نیست بابت شست و شوی مربوط به موازین شرعی نگرانی داشته باشید.

شست و شوی قالی‌های در قالیشویی پاکمهر شامل شست و شوی بهداشتی نیز است. در این قالیشویی از مواد ضدعفونی کننده جهت پاک کردن هر نوع آلودگی استفاده می‌شود. این ویژگی نیز می‌تواند خیال شما را از بابت رفع هر نوع آلودگی آسوده کند. شست و شوی بهداشتی که در زمان شیوع کووید- 19 اوج گرفته بود به یک رویه ثابت در قالیشویی پاکمهر تبدیل شد و همچنان نیز ادامه دارد.

خدمات گسترده تعمیر قالی

ارائه خدمات گسترده را می‌توان از دیگر خدمات یا سرویس‌های این قالیشویی دانست. منظور از خدمات گسترده تعمیر شامل رنگ‌بندی و رفوگری است. رنگبندی در مورد قالی‌هایی که رنگ آنها به هر دلیلی مانند پخش شدن یا جوهر یا رطوبت و… به هم ریخته است انجام می‌شود. در مواردی نیز ممکن است لکه‌ای روی فرش شما وجود داشته باشد که هر کاری برای پاک کردن آن انجام داده‌اید اما به نتیجه نرسیده‌اید. اگر قالی شما این مشکلات را دارد نگران نباشید زیرا اینن مشکل نیز به راحتی قابل حل است. از طرفی در قالیشویی پاکمهر، رفوگری در مورد فرش‌هایی که دچار سوختگی یا پارگی شده‌اند نیز انجام می‌شود.

قالیشویی در سئول

تحویل سریع قالیشویی در سئول

همانطور که گفتیم در قالیشویی پاکمهر از دستگاه‌هایی استفاده می‌شود که کار شست و شو را به بهترین شکل و با کممترین زمان ممکن انجام می‌دهند. نیروهای پاکمهر نیز از هر مکانیزمی جهت شست و شوی آسان و سریع قالی‌ها استفاده می‌کنند تا قالی‌های سریع‌تر به دست شما مشتریان عزیز برسد. البته فرقی نمی‌کند قالی‌های خود را چه زمانی به پاکمهر بسپارید. چه در ایام نزدیک به عید باشد و چه روزهای عادی، قالی‌ها در موعد تعیین شده به دست شما خواهد رسید.

استفاده از کاور مخصوص 

در قالیشویی پاکمهر، تمام قالی‌ها در زمان جمع آوری به شکل کاملا مرتب لول می‌شوند و در زمان تحویل نیز به همان شکل لول شده و البته در کاور مخصوص پاکمهر به صاحبان آن‌ها داده می‌شود. کاور مخصوص پاکمهر مانع از ایجاد هر نوع کثیفی یا آلودگی در قسمت زیرین قالی‌ها می‌شود.

قیمت مقرون به صرفه قالیشویی در سئول

حالا که تا حدودی با خدمات قالیشویی در پاکمهر آشنا شدید احتمالا با خود می‌گویید هزینه شست و شوی قالی‌ها در این قالیشویی حتما بسیار بالا است. اما نه، اصلا اینطور نیست. قالیشویی سئول با تعیین تعرفه‌های بسیار عادلانه، به شرایط مالی همه مشتریان خود ارج نهاده و قیمت‌هایی را تعیین کرده است که همه بتوانند به راحتی قالی‌های خود را به قالیشویی بسپارند. البته اگر هزینه‌های شست و شوی دستی قالی‌ها را به همراه هزینه‌های زمانی و انرژی‌ به کار گرفته حساب کنید متوجه به صرفه بودن قیمت‌های این قالیشویی خواهید شد.

دسترسی آسان قالیشویی در سئول

قالیشویی پاکمهر چندین پل ارتباطی را جهت دسترسی آسان شما مشتریان عزیز به وجود آورده است. علاوه بر شماره تماس‌های تلفنی، پاکمهر سفارش آنلاین را نیز در اختیار شما قرار داده است. شما می‌توانید با ورود به سایت مربوطه، شست و شوی قالی‌های خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و در صورت تمایل هزینه آن را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنید.

شست و شوی انواع قالی‌ها

شست و شوی انواع قالی‌ها  را می‌توان جز دیگر خدمات قالیشویی در سئول دانست. قالیشویی پاکمهر در سئول، کار شست و شوی انواع قالی‌ها اعم از ماشینی و دستباف را انجام می‌دهد. علاوه بر قالی‌ها، شما می‌توانید انواع کفپوش‌ها را نیز به قالیشویی پاکمهر بسیپارید. در قالیشویی پاکمهر کار شست و شوی مبلمان نیز انجام می‌شود.

سخن نهایی قالیشویی در سئول

قالیشویی پاکمهر در سئول و سایر شعبات آن بهترین نیروها و دستگاه‌ها را در اختیار گرفته است تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. خوشبختانه به لطف برخورداری از نیروهای مجرب و کارآمد، تاکنون هیچ‌گونه قصور یا کوتاهی در خدمت رسانی به مردم به وجود نیامده است. با این حال ما با ارج نهادن به تمام مشتریان عزیز خود، از هر گونه سوال، پیشنهاد و انتقادی استقبال می‌کنیم.

 

 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.