آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 28 مرداد 1402

قالیشویی در جیحون |66597347|☎📞

قالیشویی در جیحون یکی از قالیشویی‌های خوب پاکمهر است که خدمات منحصر به فرد و متمایزی را ارائه می‌دهد. این قالیشویی با تحت پوشش قرار دادن مناطق غرب تهران، آزادی، رودکی و سلسبیل بر اصولی چون نظم، سرعت و احترام به مشتریان قرار دارد. خدمات قالیشویی در جیحون به گونه‌ای است که هر مشتری با هر سلیقه‌ای از آن رضایت داشته است.

این قالیشویی به دلیل کیفیت فعالیت‌ها و خدمات خود، مدعیست که یکی از بهترین قالیشویی‌های تهران است. شاهد این مدعا نیز استقبال مردم از این قالیشویی است. استقبالی که مدیریت این مجموعه را به تاسیس شعبات گوناگون قالیشویی پاکمهر در مناطق 22 گانه تهران ترغیب کرد. قالیشویی در جیحون نیز یکی از شعبات موجود در مناطق 22 گانه تهران است.

خدمات قالیشویی در جیحون

خدمات قالیشویی در جیحون شامل خدماتی چون شست و شوی باکیفیت، تعمیر قالی‌ها و خدمات مربوط به جمع آوری و تحویل قالی‌ها است. هر یک از این خدمات نیز شامل خدمات متنوع دیگری است.

خدمات شست و شو

خدمات شست و شوی قالیشویی در غرب تهران شامل خدمات اعلاشویی، شست و شوی انواع کفپوش‌ها، شست و شوی شرعی و شست و شوی استریلیزه است.

اعلاشویی

اعلاشویی متفاوت از شست و شوی معمولی است و از نظر کیفیت در بهترین و بالاترین درجه کیفیت قرار دارد. البته این را هم بگوییم که تمام قالی‌ها در قالیشویی با کیفیت بسیار بالا شسته می‌شوند. با این حال اعلاشویی برای کسانی است که از حساسیت و وسواس زیادی برخوردار هستند و از طرفی قالی‌های آن‌ها به هر دلیلی بسیار کثیف‌تر از قالی‌های معمولی است.

شست و شوی انواع قالی‌ها

قالیشویی در آزادی علاوه بر شست و شوی قالی‌ها خدمات مربوط به سایر کفپوش‌ها را نیز ارائه می‌دهد. در این قالیشویی شست و شوی انواع تابلوهای نفیس و دستباف نیز انجام می‌شود. شست و شوی تشک‌، مبلمان، موکت، زیلو و… نیز بخش دیگری از خدمات شست و شوی قالیشویی در رودکی است.

شست و شوی شرعی

شست و شوی قالیشویی در سلسبیل با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته صورت می‌گیرد. دستگاه‌هایی که قالیشویی پاکمهر از آن‌ها استفاده می‌کنند جزء دستگاه‌ها کاملا به روز هستند. این دستگاه‌ها فرآیند شست و شو را به طور کامل و بر اساس آبگیری قالی‌ها انجام می‌دهند. یعنی ابتدا گردو غبار قالی‌ها گرفته می‌شود، سپس عملیات لکه‌برداری با استفاده از شوینده‌های قوی و باکیفیت انجام می‌شود، بعد از آن قالی‌ها شسته می‌شوند و در نهایت نیز خشک می‌شوند. در شست و شوی شرعی یکی از اصول رفع نجاست، شستن قالی‌ها با آب است.

شست و شوی استریلیزه

منظور از شست و شوی استریلیزه قالیشویی در جیحون استفاده از مواد ضدعفونی کننده برای رفع هرگونه آلودگی و یا عواتمل حساسیت‌زا است. شست و شوی استریلیزه در دوره کرونا بسیار اوج گرفت و بعد از آن ادامه یافت. علیرغم آنکه در حال حاضر بیماری کذرونا بسیار کمرنگ شده است اما شست و شوی استریلیزه در قالیشویی جیحون همچنان ادامه دارد.

قالیشویی در جیحون

خدمات تعمیر قالیشویی در جیحون

خدمات تعمیر قالیشویی در جیحون نیز شامل انواع خدمات است. این خدمات عبارتند از:

رفوگری

خدمات رفوگری به تعمیر قالی‌ایی که به دلیل پوسیدگی یا سوختگی آسیب دیده‌اند مربوط است. در این فرآیند، قالی‌ها به وسیله نخ‌های همرنگ و همجنس فرش بافته و تعمیر می‌شوند.

رنگبندی یا رنگ‌برداری

در رنگ‌بندی قالی‌هایی که رنگ آن قاطی شده است تعمیر می‌شوند. این فرآیند کمی سخت است و نتیجه آن ممکن است بر حسب میزان آسیب دیدگی قالی‌ها متفاوت باشد؛ اما نیروهای پاکمهر تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه به دست آید.

تعمیر شیرازه قالی‌ها

آسیب دیدن شیرازه قالی‌ها نیز جزء آسیب‌های رایج در قالی‌ها است. در تعمیر شیرازه معمولا کناره‌های قالی از طریق چرم‌دوزی اصلاح می‌شود.

ریشه زنی

تعمیر ریشه زنی نیز همانطور که از نام آن مشخص است مربوط به تعمیر ریشه‌های قالی است. اگر ریشه قالی‌های شما آسیب دیده باشد از طریق ریشه زنی تعمیر می‌شود.

دارکشی

برخی از قالی‌ها در طول دوره استفاده با کج شدن همراه می‌شوند. کجی قالی‌ها نیز از طریق دارکشی قابل اصلاح است و کاملا برطرف می‌شود.

قلم زنی

فرآیند قلم زنی نیز در مورد قالی‌هایی که رنگ آن‌ها رفته است و یا کمرنگ شده است صورت می‌گیرد.

خدمات جمع آوری و تحویل قالی‌ها

خدمات تحویل و جمع آوری قالیشویی در جیحون بر اساس جمع آوری قالی‌ها به صورت لول شده و نیز تحویل آن‌ها به صورت لول شده و در داخل کاوری مخصوص کاور پاکمهر است. علاوه بر این قالی‌ها بعد از تماس شما در کمترین زمان ممکن جمع آوری می‌شوند و در مدت زمان کوتاه (طی دو الی سه روز کاری) تحویل داده می‌شوند. روند فعالیت نیروهای پاکمهر به صورت بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته است.

یعنی شما در هر لحظه از روز که با این قالیشویی تماس بگیرید نیروهای قالیشویی پاکمهر پاسخگوی شما خواهند بود. علاوه بر این شما می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت پاکمهر نیز با این مجموعه در ارتباط باشید. حتی می‌توانید سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و هزینه آن را نیز پرداخت کنید.

 قیمت قالیشویی در جیحون

علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره کردیم قالیشویی پاکمهر در زمینه هزینه نیز خدمات خاصی را در نظر گرفته است. این خدمات به صورت جدا نیستند و شامل ارائه خدمات به صورت ارزان و مقرون به صرفه است. پاکمهر این خدمات را ایجاد کرده است تا همه شهروندان در هر موقعیت اقتصادی بتوانند به خدمات پاکمهر دسترسی داشته باشند. برای قالیشویی پاکمهر رضایت شهروندان و کیفیت خدمات بر مسائل مالی و منافع شخصی اولویت دارد.

سخن نهایی قالیشویی در جیحون

همانطور که مشاهده کردید خدمات قالیشویی در جیحون شامل انواع خدمات باکیفیت و درجه یک است. پاکمهر برای کیفیت خدمات خود اهمیت و حساسیت زیادی قائل است. این مجموعه بر این باور است که هیچ یک از مشتریان حتی یک نفر از آن‌ها نباید از خدمات این قالیشویی ناراضی باشند. از این رو تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین خدمات را ارائه دهد.

این مجموعه برای کسب رضایت شهروندان خود راه ارتباطی با شهروندان را نیز باز گذاشته است تا شهروندان بتوانند هر گونه انتقاد یا پیشنهاد خود را ارائه کنند. مطمئن باشید قالیشویی پاکمهر از پیشنهادات مفید شما استقبال می‌کند و انتقادات شما را نیز مورد پیگیری قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط

بسیاری از اهالی منطقه جیحون از قالیشویی نزدیک جیحون به عنوان یکی از بهترین قالیشویی‌های منطقه خود یاد می‌کنند. منظور از قالیشویی نزدیک جیحون قالیشویی پاکمهر است. اما برای افرادی که از این قالیشویی شناختی ندارند این سوال مطرح است که چرا قالیشویی نزدیک جیحون تا این حد معروف و شناخته شده است؟ پاسخ این […] ...

14 شهریور 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.