آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 25 بهمن 1400

قالیشویی رودکی | 66597347

خدمات قالیشویی پاکمهر در خیابان رودکی تهران

قالیشویی پاکمهر ، قالیشویی عالی در رودکی  میباشد که با ارائه  خدماتی آنلاین و 24 ساعت شبانه روزی ، در خدمت گزاری به شما عزیزان ساکن در رودکی آماده بوده و در کمترین زمان با بهترین کادر خویش درب منزل شما حاضر میشوند . اگر به دنبال یک قالیشویی متخصص میگردید که به بافت والیاف فرشهای گران بهای شما آسیبی وارد نکند ، پاک مهر را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. زیرا هدف این قالیشویی تنها به یک شست و شو ختم نشده بلکه هدف این قالیشویی متخصص ، ابتدا جلب رضایت شما بوده و در پی آن ، به یک شست و شوی بی نظیر فکر میکند که فر شهایی سالم و تمیز را همیشه در منزل خود داسته باشید . یک شست وشو میتواند هم مفید باشد و هم مضر ، جنبه مفید شست و شو این میباشد که ، علاوه بر شست و شو ، سلامت الیاف و بافت ورنگ فرش را نیز تضمین کند . اما جنبه مضر آن یک شست و شوی ساده و معمولی شور میباشد که ، فرش های شما را برای همیشه نابود خواهد کرد زیرا ، یک شست وشو باید متناسب با الیاف فرش تعیین شود و هر شست و شویی برای فرش مناسب نمیباشد . قالیشویی متخصص پاکمهر ، در پی هدف بزرگ یعنی :رضایت شما بوده و به همین دلیل ، علاوه بر یک شست وشوی بی نظیر متناسب با الیاف فرش ، حفظ سلامت فرش های شما را نیز در بلند مدت تضمین میکند . قالیشویی پاکمهر یکی از بزرگترین مجموعه  قالیشویی های تهران می باشد و به عنوان قالیشویی تضمینی در تهران ، شناخته شده است و این خدمات را به سایر مناطق اطراف رودکی و منطقه 10 نیر ارائه میدهد.

     

قالیشویی در منطقه 10

قالیشویی پاکمهر ، متخصص درشست و شوی فرشهای دستباف و ماشینی شما شهروندان تهرانی درهمه ایام هفته می باشد و فرش های منزل شما را هم چون نگین ، درخشان می نمایند . قالیشویی پاکمهر متخصص درشست و شوی مبلمان و موکت و پتو می باشد . قالیشویی پاکمهر باسرعت درتحویل فرشها ، سعی درجلب رضایت شما را دارد . قالیشویی پاکمهر با کیفیت بالا درخدمت شما همشهریان عزیز  می باشد.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر در خیابان رودکی:  خیابان رودکی یکی از خیابان ها و محله های قدیمی تهران در منطقه 10 امروزی شهر است که نام پیشین آن سلسبیل است و هم اکنون نیز اکثریت شهروندان تهرانی آن را با نام سلسبیل می شناسند. قالیشویی پاکمهر که یکی از معتبرترین و برترین قالیشویی های مجاز در […] ...

25 بهمن 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.