آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 14 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک جمالزاده | 66597347

با سلام و احترام :

قالیشویی پاک مهر خدمات خود را به کلیه مناطق جمالزاده عرضه و در پی کسب اعتماد و رضایت از مردم عزیز این منطقه میباشد.

حتما بازهم قصد تمیز کردن منزلتان را  دارید؟ حتما در سایت های مختلف به دنبال یک قالیشویی معتبر و مطمعن میگردید؟ خوش آمدید.لطفا جهت سفارش شستشو، با ما همراه باشید؟

ما ایرانیان ازدیر باز، علاقه خاصی به شستشوی فرش و پاکیزگی منازل داشتیم و تمیزی خانه برای خانم ها بسیار مهم است . فرش یکی ازمهم ترین اجزای  اصلی پاکیزگی منازل ما میباشد، چراکه وقتی مهمانی وارد خانه شما شود ، ابتدا چشمش به فرش شما می خورد و همیشه نگران این هستید، که مبادا فر شهایم خراب و پوسیده و یا دچار سو ختگی شود . دیگر نگران مشکلاتی از قبیل سوختگی ،  پارگی و پوسیدگی فرش خود نباشید ، قالیشویی پاک مهر،  تمام این نگرانی ها را ،  به وسیله پرسنل منحصر به فرد ،  رفع و بهترین شستشو را به فرش شما هدیه می دهد. برای سفارش کافیست ، با شماره های ما تماس گرفته تا پرسنل مجرب پاک مهر، در اسرع وقت با یک کارشناس جهت تشخیص و مشکلات فرش شما در محل سکونت شما حاضر شده و فرش شما را به کارخانه پاک مهر، برده  به وسیله دستگاه و مواد مرغوب شستشو داده و با آبکشی کامل و بهداشتی و قراردادن در دستگاه آبگیرو در پایان به گرمخانه گازی جهت خشک کردن فرش ، برده و برای جلوگیری شکستگی و چروک ، فرش را به صورت لول +اتو =کاور، در ساعت تعیین شده،  در ب منزل شما آورده و در نهایت ادب از شما میخواهند فرش را باز کنید ومیزان رضایت خود را ازشستشو بگویید.هدف ما فقط رضایتمندی مشتریانمان است.اگر شما اهالی محترم جمالزاده به دنبال یک قالیشویی خوب در جمالزاده هستید .کافیست با شماره ما تماس گرفته تا پرسنل خود را به محل سکونت شما اعزام کنیم.

 

قالیشویی پاکمهر متخصص درشستشوی فرشهای دستباف و ماشینی شما شهروندان تهرانی درهمه ایام هفته می باشد .فرش های منزل شما را هم چون نگین درخشان می نمایند و متخصص درشستشوی مبلمان و موکت و پتو می باشد.قالیشویی پاکمهر باسرعت درتحویل فرشها سعی درکسب رضایت شما را دارد.

 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.