آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 شهریور 1401

قالیشویی نزدیک خوش | 66597347

قالیشویی پاک مهر در نزدیکی خوش:

خیابان خوش یکی از خیابان های نسبتا بلند در منطقه 10 تهران است که از خیابان نصرت غربی در منطقه 2 آغاز و تا خیابان امیر قلی در منطقه ده امتداد می یابد این خیابان طویل به دو بخش خوش شمالی و خوش جنوبی تقسیم می شود که از تقاطع خیابان آزادی تا نصرت را خوش شمالی و از تقاطع آزادی تا خیابان محبوب مجاز خوش جنوبی گفته می شود.

قالیشویی پاک مهر با بیست سال سابقه مفید و مجاز در منطقه ده همچون سایر نقاط تهران کلیه خدمات قالیشویی را با بهترین کیفیت به صورت تضمینی در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می نماید.

 

قالیشویی در قصر دشت:

خیابان قصرالدشت یکی از خیابان های اصلی منطقه 10تهران است که در مرکز شهر قرار دارد خیابان قصرادشت یکی از پر تراکم ترین خیابان های این منطقه نیز محسوب میشود. قالیشویی پاک مهر که در سراسر تهران سرویس فعال دارد به تمام محله ها و خیابان های منطقه ده نیز خدمات قالیشویی درجه یک و معتبر ارائه می نماید.

خدمات قالیشویی پاک مهر شامل : انواع شستشوی فرش چه دستبافت و چه ماشینی ، شستشوی انواع پتو و موکت، روفرشی قالیچه های فانتزی وبلژیکی ، شستشوی ویژه فرشهای دستبافت پشمی ، گل ابریشم، چله ابریشم و تمام ابریشم به صورت تضمینی و استفاده از مواد شوینده ارگانیک و فاقد مواد شیمیایی باشد.

قالیشویی در رودکی:

 خیابان رودکی یکی از خیابان ها و محله های قدیمی تهران در منطقه 10 امروزی شهر است که نام پیشین آن سلسبیل است و هم اکنون نیز اکثریت شهروندان تهرانی آن را با نام سلسبیل می شناسند. قالیشویی پاکمهر که یکی از معتبرترین و برترین قالیشویی های مجاز در پایتخت میباشد ، خدمات درجه یک و مطمئن قالیشویی را در خیابان رودکی و کلیه محله های واقع در منطقه 10 ارائه می نماید.

شستشوی انواع فرشهای دستی و ماشینی خود را از قالیشویی معتبر و تخصصی پاکمهر در حداقل زمان ممکن دریافت نمایید پذیرش سفارشات به صورت تلفنی و ثبت سفارش آنلاین در7/24 روز هفته در تمام طول سال انجام میگردد.

 

 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.