آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 30 دی 1400

قالیشویی نزدیک خواجه نظام |88690517

قالیشویی خواجه نظام:

خیابان خواجه نظام یا اجاره دار در منطقه 7تهران میباشد و با خیابان پلیس ، خواجه نصیرطوسی ،خیابان مدنی یا نظام آباد مرتبط میباشد و قالیشویی پاکمهر دراین خیابان بعنوان یک قالیشویی خوب و مطوین و جاز فعالین مینماید.قالیشویی پاکمهر در محله خواجه نظام  یکی از ممتازترین و بروز ترین قالیشویی های تهران است . این کارخانه قالیشویی که با پیشرفته ترین ماشین آلات شستشو و گرمخانه در فصول سرد سال مجهز شده است مدت 15 سال است که بصورت مستمر در خصوص خدمات قالیشویی با مجوز رسمی اتحادیه صنف قالیشویان تهران فعالیت میکند . قالیشویی پاکمهر از سال 1380 فعالیت خود را فقط در غرب تهران شروع کرده و هم اکنون به لطف خداوند و همراهی صمیمانه ی مشترکانش  توانسته حیطه فعالیت خود و پوشش دهی خدماتش را به سراسر مناطق 22 گانه تهران بزرگ گسترش دهد . حال پس از معرفی مختصر پاکمهر به راه های ارتباطی مشتریان با این شرکت خدماتی قالیشویی می پردازیم ، نخست ارتباط از طریق تلفن به این شکل که شما از هر منطقه از تهران که باشید میتوانید با شماره تلفنهای مخصوص همان منطقه با پاکمهر تماس حاصل کرده و سفارشات مورد نظر خود را ارائه کنید که پاسخگویی تلفنی قالیشویی بصورت 24 ساعته بدون تعطیلی انجام میگیرد ، دومین راه ارتباطی سرچ در گوگل است به این شکل ، شما اگر در گوگل نام پاکمهر را  سرچ نمایید یا نزدیک ترین قالیشویی در محل را بخواهید قطع به یقین نام قالیشویی پاکمهر را در لیست قالیشویی های صفحه اول مشاهده خواهید کرد ، پس از اینکه وارد سایت قالیشویی پاکمهر شدید میتوانید بصورت ثبت سفارش آنلاین هم سفارشات مورد نظر خود را ثبت نمایید که این کار بدون زمان مشخص در کل ساعات شبانه روز امکان پذیر میباشد ، یا حتی میتوانید روزانه بدون تعطیل چت آنلاین داشته باشید و هر گونه سوال مربوط به خدمات فرش خود را با پشتیبانی آنلاین اعم از نوع شستشو ، خدمات رفو و قیمت مصوب مربوط به آن را بپرسید.

قالیشویی در محدوده سبلان:

ساکنین محترم سبلان اگر نیاز به قالیشئویی در سبلان و یا اطراف سبلان دارید با  قالیشویی پاک مهر تماس بگیرید. قالیشویی اطراف سبلان  ⌈پاک مهر⌉،  با بیش از 20سال تجربه ارائه خدمات قالیشویی در سراسر تهران و تمامی نقاط تهران می باشد که در هرکجای تهران ساکن بودید،  می توانید از تلفن نزدیک به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید.در صورتی که قبلا مشترک این شرکت بوده اید و فقط نام این قالیشویی به خاطرتان مانده می توانید شماره دفتر مرکزی قالیشویی پاک مهر را از سامانه 118 بگیرید تا پرسنل و نیروهای مجرب قالیشویی پاک مهر، در اسرع  وقت در خدمت شما باشند و شما می توانید برای مرمت و بازسازی وشستشو انواع فرش ماشینی و گلیم و گبه، جاجیم و موکت  و مبلمان خود را  به قالیشویی پاک مهر بسپارید.

 

قالیشویی در منطقه 7:

منطقه 7 شهرداری تهران تقریبا در مرکز شهر قرار گرفته است. در واقع منطقه 7 در حصار منطقه 8 از شرق ، منطقه 6 در غرب ، از شمال غربی منطقه 3 و منطقه 4 از شمال شرقی و منطقه های 13 و 12 در جنوب قرار دارد. این منطقه دارای چند ناحیه است که هر کدام از این نواحی دارای چند محله هستند. از مشهور ترین محله های منطقه 7 می توان ، نظام آباد ، بهجت آباد، عشرت آباد، عباس آباد، سهروردی و اندیشه را نام برد. البته محله های دیگر منطقه 7 نیز معرف بسیاری از شهروندان تهرانی هم هست مثلا محله های دبستان _ مجیدیه ، نیلوفر _ شهیدقندی، حشمتیه _قصر، خواجه نصیر_ حقوقی، دهقان _ گرگان، محله بهار، امجدیه، خاقانی ، شاهد و محله قدیمی ارامنه، همچنین مرز شمالی منطقه بزرگراه رسالت، مرز شرقی این منطقه خیابانهای مجیدیه و استاد حسن بناو سبلان مرز غربی آن بزرگراه مدرس و شهیدمفتح و مرز جنوبی منطقه 7 را خیابان های انقلاب و دماوند تشکیل میدهند.

در اینجا به خدماتی که قالیشویی پاکمهر قادر به انجام آن میباشد را شرح میدهیم :

خدمات شستشو : شستشوی انواع فرش ماشینی از فرش ماشینی معمولی تا انواع فرش ماشینی ابریشمی ، بلژیکی ، فانتزی ، فرحی ، طرح ماهی و ….

شستشوی انواع فرش دستباف معمولی ، فرش اعلاء کرک کرم و روشن ، فرش اعلاء فرشگل ابریشم چله نخ ،فرش گل ابریشم چله ابریشم  ، فرش اعلاء تمام ابریشم و….

شستشوی انواع موکت ، ساده و طرح دار ، موکت پالاز ، پرز دار و گل برجسته ، شستشوی انواع پتو نرمه ، گلبافت ، اطلس و ابریشم .شستشوی شستشوی انواع فرشهای کهنه و عتیقه ، تمام ابریشم ، تبریز ، کاشان و اصفهان ( اکسترا ) و صادراتی .

خدمات رنگبرداری و لک برداری ، رفو ، دارکشی ، بافت ، پرداخت ، ریشه ، شیرازه ، چرمدوزی ، برطرف کردن عیوب کیس و چین خوردگی ، سوختگی ، پاره گی ، پوسیدگی و ….

ارتباط با شعبه قالیشویی پاک مهر در شرق تهران با شماره تلفنهای 02188690517 و02188611079 در 24ساعت شبانه روز میسر بوده و حتی در روزهای تعطیل رسمی و غیر رسمی قالیشویی پاکمهر دایر میباشد، همچنین از طریق ثبت سفارش آن لاین نیز میتوانید خدمات قالیشویی خود را سفارش دهید.

مطالب مرتبط

قالیشویی خواجه نظام: نزدیکترین قالیشویی به خیابان خواجه نظام که به نام اجاره دار نیز مشهور است قالیشویی مجهز و مجاز پاکمهر در منطقه 7 شهرداری تهران می باشد. و چون خیابان خواجه نظام در شمال با خیابان پلیس و خیابان خواجه نصیرطوسی در جنوب ارتباط پیدا میکند قالیشویی پاکمهر به ساکنان این دو خیابان […] ...

30 دی 1400
ادامه مطلب

قالیشویی خواجه نظام: قالیشویی پاکمهر در خیابان خواجه نظام از جمله قالیشویی های معتبر و مجاز است که به کلیه محله های واقع در این خیابان و دیگر نقاط منطقه 7 تهران مانند: خیابانهای خواجه نصیر طوسی ، پلیس، نامجو و میدان سپاه و نظام آباد خدمات قالیشویی باکیفیت خود را عرضه میدارد.قالیشویی پاکمهر در […] ...

30 دی 1400
ادامه مطلب

پاک مهر در خیابان خواجه نظام: قالیشویی خواجه نظام قالیشویی پاک مهر با بیش از 20 سال تجربه  در سراسر پایتخت سرویس دهی منظم دارد که در هرکجای پایتخت ساکن بودید می توانید شماره نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب نموده و تماس حاصل فرش های نمایید.   پرسنل و نیرو های مجرب ما […] ...

30 دی 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.