آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 15 تیر 1402

قالیشویی در جاده مخصوص |44530236|☎📞

قالیشویی پاکمهر در جاده مخصوص نیز دارای شعبه است. شعبه قالیشویی در جاده مخصوص، شامل قالیشویی در اکباتان، تهرانسر، چیتگر، شهرک استقلال و وردآورد است. بنابراین اگر ساکن هر یک از این مناطق هستید می‌توانید قالی‌های خود را به قالیشویی در جاده مخصوص بسپارید. این قالیشویی نیز عملکرد مشابهی همانند دیگر شعبه‌های قالیشویی پاکمهر دارد. با این حال اگر از خدمات و سرویس‌های قالیشویی پاکمهر چیزی نمی‌دانید،  می‌توانید با خواندن این مطلب با این سرویس‌ها و خدمات آشنا شوید.

خدمات قالیشویی در جاده مخصوص شامل چه خدماتی است؟

همان‌طور که گفتیم خدمات قالیشویی در تهرانسر دقیقا همان خدماتی است که در قالیشویی‌های دیگر پاکمهر ارائه می‌شود. این خدمات شامل خدمات مربوط به جمع آوری و تحویل سریع قالی‌ها، خدمات شست و شو، خدمات تعمیر و خدمات پوشش دهی است.

سریع تحویل دهید و سریع تحویل بگیرید

یکی از بهترین و متمایزترین خدمات قالیشویی در چیتگر مربوط به تحویل و جمع آوری سریع قالی‌ها و تحویل سریع آنها بعد از شست و شو به مشتریان است. برخلاف برخی از قالیشویی‌ها که در بعضی از مواقع سال فرصت کافی به ارائه خدمات ندارند، قالیشویی پاکمهر در جاده مخصوص با برخورداری از دستگاه‌ها و نیروهای متعدد همیشه و برای همه مشتریان فرصت دارد. مبنای کار قالیشویی در جاده مخصوص به صورت 7- 24 است. یعنی پرسنل این مجموعه هر هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

برای برخورداری از خدمات قالیشویی در شهرک استقلال راه‌های ارتباطی مختلفی وجود دارد. اولین روش ارتباطی، استفاده از شماره تلفن‌های قالیشویی پاکمهر است که به روش‌های مختلف از جمله مراجعه به سایت پاکمهر و یا تماس با 118 می‌توانید به آنها دست پیدا کنید. دومین راه، مراجعه به سایت پاکمهر و ثبت سفارش آنلاین است. این روش نیز بسیار آسان است و از طریق آن امکان پرداخت آنلاین هزینه‌ها نیز وجود دارد.

خدمات تحویل قالیشویی در وردآورد، با نظم و وسواس خاصی همراه است. نیروهای پاکمهر قالی‌ها را به صورت لول شده جمع آوری می‌کنند. زمان حضور نیروها به آدرس ثبت شده شما نیز به فاصله بسیار کم از زمان تماس است. زمان تحویل قالی‌ها نیز بسیار کوتاه و معمولا طی سه روز است. قالی‌ها بعد از شست و شو نیز به صورت لول شده و در یک کاور مخصوص تحویل داده می‌شوند.

در شست و شوی قالی‌ها تردید نداشته باشید

فرآیند شست و شوی قالیشویی در جاده مخصوص نیز بر اصولی چون شست و شوی باکیفیت و تمیز استوار است. دلیل این ادعا، استفاده قالیشویی پاکمهر از دستگاه‌های بسیار پیشرفته است. دستگاه‌هایی که در قالیشویی پاکمهر موجود هستند جزء دستگاه‌های بسیار پیشرفته و به روز هستند. این دستگاه‌ها کار شست و شو را به بهترین شکل ممکن و با طی مراحل مختلف انجام می‌دهند. منظور از مراحل مختلف مرحله پاکسازی (شست و شو با انواع شوینده‌ها) آبگیری و خشک کردن قالی‌ها است.

شست و شوی قالی‌ها در جاده مخصوص با استریلیزه قالی‌ها نیز همراه است. یعنی در فرآیند شست و شو از مواد ضدعفونی کننده برای از بین بردن هر نوع آلودگی نیز استفاده می‌شود. علاوه بر این شست و شو به نحوی صورت می‌گیرد که با اصول و موازین شرعی نیز مطابقت داشته باشد. منظور از شست و شوی شرعی، انجام کامل مرحله آبگیری است.

قالیشویی در جاده مخصوص

فرش‌های پاره خود را به شکل اول آن تحویل بگیرید

آیا برخی از فرش‌های شما به دلیل پارگی یا پوسیدگی، دچار آسیب شده‌اند؟ راه‌حل شما برای این قالی‌ها چیست؟ می‌خواهید آن‌ها را تعویض کنید و یا آنکه به طور کلی آنها را کنار بگذارید؟ به نظر ما راه‌حل بهتر و کم هزینه‌تری نیز وجود دارد. راه‌حل ما استفاده از خدمات تعمیر قالیشویی پاکمهر است. خدمات تعمیر قالیشویی در جاده مخصوص علاوه بر رفوئگری شامل رنگبندی نیز است. اگر قالی‌های شما علاوه بر پارگی با مشکل رنگ‌بندی نیز مواجه هستند می‌توانید با خدمات تعمیر رنگبندی، آن‌ها را مثل روز اول نو کنید.

خدمات پوشش‌دهی قالیشویی در جاده مخصوص

منظور ما از پوشش‌دهی، گسترده بودن خدمات قالیشویی پاکمهر برای انواع کفپوش‌ها است. قالیشویی پاکمهر تنها مختص قالی‌ها نیست، بلکه شامل انواع کفپوش‌ها مانند موکت، گلیم و… است. علاوه بر کفپوش‌ها خدمات مربوط به مبلمان نیز در این قالیشویی ارائه می‌شود. خدمات مربوط به مبلمان و کفپوش‌ها نیز با کیفیت بالا و بهترین دستگاه‌ها انجام می‌شود.

ارتباط با مشتریان

پاکمهر، برای شنیدن نظرات و انتقادات شما مشتریان عزیز نیز ارزش و اهمیت زیادی قائل است. از این رو شما می‌توانید تمام دیدگاه‌های خود را به هر شکلی که برایتان آسان‌تر است به گوش مدیریت این مجموعه برسانید. در صورتی که از خدمات پاکمهر نیز رضایت نداشته باشید نیز قادر به ارائه مشکلات و انتقادات خود خواهید بود. هر چند خوشبختانه تمام مشتریان عزیز پاکمهر از خدمات این مجموعه راضی بوده‌اند.

سخن نهایی قالیشویی در جاده مخصوص

قالیشویی پاکمهر در جاده مخصوص، بهترین قالیشویی برای صرفه‌جویی در وقت و پول شما است. همانطور که می‌دانید شستن قالی‌ها در حیاط خانه و به صورت دستی، سختی‌ها و مشکلات خاص خود را دارد. از طرفی ممکن است بعد از چندین ساعت شست و شو، از کار خود رضایت کامل نداشته باشید. اما پاکمهر این کار را به بهترین شکل و با هزینه‌ای مناسب انجام می‌دهد. همانطور که پیش از این نیز گفتیم در صورتی که از کیفیت کار رضایت نداشته باشید، پاکمهر پاسخگوی شما خواهد بود.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.