آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 تیر 1402

قالیشویی در تهران ویلا |66553719|☎📞

پیدا کردن قالیشویی در تهران ویلا احتمالا برای بسیاری از شما که ساکن این محل هستید آسان است. اما بدون تعارف، اکثر قالیشویی‌ها عملکرد یکسانی ندارند. بنابراین آنچه که سخت است پیدا کردن قالیشویی با خدمات و سرویس‌های متمایز و عالی است. اگر به عنوان کسی که ساکن تهران ویلا، شهر آرا، ستارخان، گیشا و پل آزمایش هستید و انتخاب یک قالیشویی با خدمات کیفی مناسب برایتان سخت است با این مطلب همراه شوید تا شما را با یک قالیشویی خوب آشنا کنیم.

قالیشویی پاک مهر در تهران ویلا 

قالیشویی که قصد معرفی آن را داریم، قالیشویی پاکمهر است. این قالیشویی ابا ارائه خدمات بسیار منحصر به فرد، قالی‌ها را با کیفیت عالی و سرعت بالا در شست و شو به شما شهروندان عزیز تحویل می‌دهد. البته این قالیشویی تنها منحصر به تهران ویلا نیست. اگر به دنبال قالیشویی در شهر آرا و یا قالیشویی در ستارخان، گیشا و پل آزمایش هستید نیز می‌توانید قالی‌های خود را به این قالیشویی خوب بسپارید.

خدمات قالیشویی در تهران ویلا

سرویس‌ها و خدمات قالیشویی در تهران گیشا (پاکمهر) شامل خدمات تحویل به موقع، شست و شو با دستگاه‌های پیشرفته و تعمیر است.

با خدمات تحویل قالیشویی در تهران ویلا آشنا شوید

خدمات تحویل قالیشویی در پل آزمایش (یا همان پاکمهر در تهران ویلا و…) بر اساس 2 اصل اساسی قرار دارد.

1-  تحویل سریع

2-  تحویل به بهترین شکل

نیروهای قالیشویی پاکمهر، بعد از تماس، در سریع‌ترین زمان ممکن به آدرسی که شما ارسال کرده‌اید، حاضر می‌شوند و قالی‌ها را جمع آوری می‌کنند. بعد از جمع آوری، قالی‌ها طی 48-72ساعت کاری (2-3 روز) به شما تحویل داده می‌شود. قالی‌ها در زمان تحویل به صورت لول شده و در کاوری مخصوص قالیشویی پاکمهر قرار داده می‌شوند. بنابراین در مسیر تحویل قالی‌ها، هیچ‌گونه آلودگی و یا کثیفی متوجه قالی‌های شما نخواهد بود.

بد نیست این نکته را نیز بدانید که پرسنل قالیشویی پاکمهر در طی هفت روز هفته به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. این قالیشویی برای تماس آسان شما شهروندان گرامی، خطوط تلفنی متعددی را در نظر گرفته است. با این حال اگر به هر دلیلی تمایلی به تماس تلفنی ندارید، می‌توانید از طریق سایت پاکمهر با عوامل این قالیشویی در ارتباط باشید. شما همچنین می‌توانید سفارش شست و شوی قالی‌های خود را از طریق ارتباط با سایت ثبت کنید.

با خدمات شست و شوی قالیشویی در تهران ویلا آشنا شوید

خدمات شست و شو که مهم‌ترین خدمات این قالیشویی است شامل شست و شو قالی‌ها با شوینده‌های متعدد و قوی است. فرآیند شست و شوی قالی‌ها از طریق دستگاه‌های مجهز و پیشرفته صورت می‌گیرد. دستگاه‌های قالیشویی پاکمهر به دلیل آنکه جزء دستگاه‌های روز دنیا هستند، کار شست و شو را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

در شست و شوی قالی‌ها در قالیشویی پاکمهر، تمام فرآیندهای شست و شو که معمولا با دست انجام می‌شود (منظور شست و شوی قالی‌ها در حیاط خانه است) توسط ماشین‌ها صورت می‌گیرد. به این ترتیب مرحله آبگیری قالی‌ها نیز به طور کامل انجام می‌شود. این در حالیست که در برخی از قالیشویی‌ها، عمل شست و شو تنها به استفاده از مواد شوینده محدود است. یعنی عملا مرحله خیس کردن یا آبگیری قالی‌ها انجام نمی‌شود.

خدمات شست و شوی قالیشویی چه نتایجی دارد؟

نتایج خدمات شست و شوی قالیشویی در تهران ویلا تنها شست و شوی تمیز و باکیفیت نیست؛ بلکه شست و شو در این قالیشویی می‌تواند به نوعی شست و شو بر اساس موازین شرعی نیز باشد؛ زیرا همانطور که گفتیم در این قالیشویی، فرآیند خیس کردن و آبگیری قالی‌ها به طور کامل انجام می‌شود.

شست و شوی استریلیزه نیز از دیگر نتایج خدمات شست و شوی قالیشویی در تهران ویلا است. از آنجا که در فرآیند شست و شو از شوینده‌های متعددی استفاده می‌شود؛ بنابراین قالی‌ها از هر نوع آلودگی میکروبی یا حتی ویروسی، پاک هستند.

قالیشویی در تهران ویلا

خدمات تعمیر قالیشویی 

در قالیشویی پاکمهر، تعمیر قالی‌ها نیز توسط نیروهای متخصص در این بخش انجام می‌شود. رنگبندی و رفوگری از جمله تعمیرات تخصصی قالیشویی پاکمهر است. اگر قالی‌های شما به هر دلیلی پوسیده یا پاره شده است، می‌توانید سفارش تعمیر قالی‌های خود را نیز ثبت کنید. علاوه بر این اگر رنگبندی قالی‌ها با مشکل خاصی مواجه است؛ مثلا بر روی آن جوهر ریخته شده است یا به دلیل شست و شوی نامناسب، دچار به‌هم ریختگی رنگ‌ها شده است؛ می‌توانید درخواست تعمیر رنگبندی را نیز ثبت کنید.

پوشش‌دهی مناطق مختلف قالیشویی

قالیشویی پاکمهر، در راستای سهولت دسترسی مردم تهران در مناطق 22 گانه، شعبه‌های زیادی را دایر کرده است. از این رو شما در هر منطقه از تهران که باشید به راحتی می‌توانید با شعبه‌های قالیشویی پاکمهر هماهنگ کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

 آیا خدمات قالیشویی در تهران ویلا تنها به قالی‌ها محدود است؟

پاسخ این است که خبیر. در قالیشویی پاکمهر- تهران ویلا، خدمات مربوط به انواع کفپوش‌ها اعم از موکت، گلیم و… نیز انجام می‌شود. در این قالیشویی، خدمات مربوط به فرش‌های دستباف نیز ارائه می‌شود. علاوه بر این در این قالیشویی، سفارش شست و شوی مبلمان نیز پذیرفته می‌شود.

سخن نهایی درباره قالیشویی در تهران ویلا

قالیشویی در تهران ویلا در کنار تمام سرویس‌ها و خدمات خوب، از مزیت‌های اقتصادی زیادی نیز برخوردار است. از یک سو هزینه این قالیشویی بسیار مناسب است. حتی هزینه خدمات این قالیشویی به نسبت کیفیت آن بسیار ارزان است. در واقع قیمت‌ خدمات این قالیشویی به این دلیل است که پاکمهر به رقابت فکر نمی‌کند، بلکه در پی کسب رضایت مردم است. جدا از مسائل مالی، قالیشویی پاکمهر به مدیریت زمان و نیز حفظ انرژی شما نیز کمک می‌کند.

مطالب مرتبط

قالیشویی در تهران ویلا: محله تهران ویلا یکی از قدیمی ترین محله های تهران بوده که اولی ساختار مدرن سازی شهری در همین محله تهران ویلا بنا شده است. تهرانویلا که در ضلع شمال خیابان تاج ( ستارخان کنونی) نزدیک به محله شهرآرا و در بین کوی نویسندگان از شمال و جنوب قرار گرفته که […] ...

5 تیر 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.