آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 5 بهمن 1395

قالیشویی میدان تسلیحات |88690517

قالیشویی پاکمهر در محله تسلیحات:

محله تسلیحات واقع در منطقه 8 شهرداری تهران در نزدیکی خیابان وحیدیه ، مدائن، هفت حوض، فدک و مجیدیه تهران میباشد. قالیشویی مجاز پاکمهر، مفتخر است که برترین خدمات خود در زمینه قالیشویی را با قیمت استثنایی و با بهره گیری از بهترین و مدرن ترین تجهیزات و دستگاه های روز دنیا در سراسر تهران ، در زمینه شستشوی فرشهای ابریشم و دستباف در خدمت مشتریان گرامی در محله تسلیحات ارائه مینماید.

قالیشویی پاکمهر، با بیش از ده ها شعبه در سراسر تهران ، درهرجایی از این تهران بزرگ که ساکن هستید کافیست باشماره شعبه های مختلف ما تماس حاصل نمایید تا پرسنل ما دراسرع وقت  به محل سکونت شما اعزام  شوند.

پاکمهر شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب  ، فرشهای گل ابریشم و ابریشم ، انواع پادری ، فرش رولی ، گبه ، ترمه ، تابلو ترمه ، کفپوش اتاق  و… را به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز انجام میدهد.

فرشها با جدید ترین متد های علمی روز شستشو داده میشوند که حتی کوچکترین آسیب و عیبی و نقصی در فرش ایجاد نخواهد شد و شما میتوانید با سپردن قالی های خود جهت شستشو در قالیشویی پاکمهر ، همیشه فرش هایی زیبا و سالم در منازل خود داشته باشید .

از دیگر خدمات قالیشویی پاکمهر، ارائه خدمات رفو ، رنگبرداری، ریشه زنی و چرم دوزی دوخت شیرازه برای فرشهای ماشینی و دستباف با کیفیت عالی و مطلوب میباشد. همچنین خدمات خشکشویی انواع مبلمان و صندلی ناهار خوری ، تشک خوشخواب فرش و موکت با برترین کیفیت به صورت تضمینی و حرفه ای توسط قالیشویی پاکمهر در محل مورد نظر خودتان انجام میشود.

 شما می توانید  مرمت فرش و بازسازی وشستشو انواع فرش ماشینی و گلیم و گبه ،جاجیم و موکت خود را  به قالیشویی پاکمهر بسپارید ، قالیشویی پاکمهر واقع در خیابان تسلیحات ، به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل در خدمت شما همشهریان گرامی می باشد و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار شما می گذارد، شستشوی انواع قالی ابریشم  به صورت تضمینی وبا تثبیت رنگ وبا دستگاه های مدرن  و با آبکشی وعایت نکات اسلامی و مذهبی، درحوالی  خیابان تسلیحات انجام می شود.

شماره تماس قالیشویی: 02188690517

**** شرکت قالیشویی پاک مهر سلامت و پاکیزکی فرشهای شمارا ضمانت میکند*****

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.