آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 15 دی 1400

قالیشویی نزدیک حقانی | 88690517

قالیشویی پاکمهر در حقانی:

ساکنین محترم در بزرگراه شهید حقانی ، بزرگراه رسالت ، میدان ونک ، قالیشویی پاکمهر یکی از بروزترین و باکیفیت ترین قالیشویان در تهران است که کلیه فاکتورهای لازم و مجاز را دارا میباشد. و یکی از شعب این قالیشویی در نزدیکی بزرگراه حقانی و میدان ونک میباشد و شما میتوانید فقط با  یک تماس از خدمات بینظیر این شرکت در خصوص شستشو و خشکشویی و ترمیم و رفع عیوب فرش برخوردار شوید .

قالیشویی پاک مهر در جردن:

قالیشویی پاک مهر ار معتبر ترین و به روز ترین قالیشویی های تهران است که همواره بهترین و باکیفیت ترین خدمات شستشوی فرشهای دستباف و ماشینی را همراه با ضمانت نامه کتبی به مشتریان ارجمند در بلوار آفریقا و منطقه جردن ارائه می نماید.

قالیشویی پاکمهر خدمات شستشوی انواع فرش های آنتیک ماشینی و دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد.

درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود، که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد.

اگر درمنطقه  حقانی به دنبال یک شعبه نزدیک به منزل خود دارید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی وباکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

طریقه ارتباط با دفتر خدماتی قالیشویی پاکمهر بسیار سهل و آسان است از تماس تلفنی گرفته تا ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی  میتوانید سفارشات خود را به پاکمهر ارائه کنید ، پاکمهر بصورت 24/7 روز هفته بدون تعطیلات در خدمت شما ساکنین محترم در بزرگراه حقانی و میدان ونک است.

از اینکه پاکمهر را برای شستشوی فرشهایتان انتخاب کرده اید سپاسگزاریم.

شماره تماس قالیشویی: 02188690517

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.