آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 26 خرداد 1400

قالیشویی نزدیک بهبودی | 66553719

پاک مهر در خیابان بهبودی:

خیابان بهبودی یکی از خیابان های شلوغ و نسبتا قدیمی تهران در منطقه 2 است که از ستارخان آغاز و به خیابان آزادی ختم می شود. جالب است بدانید که نام این خیابان تغییر کرده است در قبل از انقلاب نام این خیابان بهبودی که یکی از خاندان پهلوی بوده نام داشت و پس از انقلاب به نام شهید سرلشکر بدایار بهبودی تغییر یافت.

قالیشویی پاکمهر، متخصص درشستشوی فرشهای دستباف و ماشینی شما عزیزان ، میباشد و خدمات خود را به منطقه بهبودی عرضه میکند.

چرا پاک مهر؟

1. قالیشویی پاک مهر عضو رسمی اتحادیه و بهترین  قالیشویی تهران میباشد.شما عزیزان ، با سپردن فرش ومبلمان خود به یک قالیشویی معتبر ( پاک مهر ) خیال خود را از بابت شستشو آسوده می نمایید.

2. قالیشویی پاک مهر، با بیش از15 سال سابقه درخشان کاری در زمینه شستشو، قالی ، فرش و مبل ،

میتواند خیال شما را از خدمات عالی ما مطمعن کند.

3. قالیشویی پاک مهر، در دریافت سریع و تحویل فوری قالی های شما سعی در کسب اعتماد شما را دارد و بلافاصله پس از تماس شما با قالیشویی پاک مهر همکاارن ما ، در محل سکونت شما حاضر شده و سفارش شما را تحویل گرفته و پس ازشستشو در سریعترین زمان، با بهترین شستشو، فرش شما را تحویل میدهد.

4. پاک مهر،  با در برداشتن کادری مجرب و متخصص درشستشو و همچنین دستگاه های روز دنیا قالی ، فرش شما را با رعایت اصول مذهبی و موازین شرعی شستشو و با آبکشی کامل و ضدعفونی و خشک کردن فرش شما ، در گرمخانه گازی فرش را به صورت لول + اتو = کاور تویل شما میدهد.

مبحث لول + اتو =کاور :مفهوم از، لول+ اتو= کاور، این است که ، بعد از شستشوی فرش، فرش دچار شکستگی و چروک شدن میشود و شما پس از پهن کردن آن در منزل شاهد پستی و بلندی فرش و برآمدگی هایی در برخی از قسمت های فرش میشوید، قالیشویی پاک مهر،  برای جلوگیری از این ناخوشایندی ها ، فرش شما را پس از شستشو لوله کرده  و پس از زدن اتو، در کاور بسته بندی کرده و درب منزل به شما تحویل میدهد.به گونه ای فرش صاف میشود که ، شما پس از پهن کردن فرش در منزل محو تمیزی و صافی فرشتان میشوید. پس تا دیر نشده و فرش شما برای ارزشمند میباشد ، با قالیشویی پاک مهر، تماس گرفته تا پرسنل ما در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شوند.

قالیشویی پاکمهر متخصص درشستشوی مبلمان و موکت و پتو می باشد.پاک مهر، باسرعت درتحویل فرشها سعی درجلب رضایت شما را دارد.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.