آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 14 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک برادران نوفلاح | 66597347

با سلام:

باتشکر از حسن انتخاب شما . میخواهم یک قالیشویی خوب  را در تهران به شما معرفی کنم . از دیدگاه مشتریان و شهروندان گرامی بهترین قالیشویی ،  قالیشویی پاک مهر، میباشد  که با پوشش دهی کلیه مناطق تهران و خدمات رسانی به آنها نیاز شهروندان تهرانی  را نسبت به قالیشویی رفع کرده و در صدد کسب رضایت مشتریان گرامی دراین منطقه میباشد.قالیشویی پاک مهر، آماده خدمات رسانی با نازلترین قیمت و بهترین شستشو درمنطقه برادارن نوفلاح میباشد.اگر شما اهالی محترم برادران نوفلاح ،  به دنبال یک قالیشویی خوب و مطمعن در منطقه  برادران نوفلاح میگردید ، پیشنهاد من به شما عزیزان ، قالیشوی پاک مهر، با دارا بودن بیش از پانزده سال سابقه کاری درخشان ومتخصص ترین قالیشویی در منطقه نوفلاح میباشد.برای شما همشریان گرامی که در پی پاکیزگی فرشهایتان میباشید، باصرفه ترین قالیشویی که خدمات خود را به صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته در خدمت شماعزیزان قرار میدهد و از دستگاه ها و مواد مرغوب برای شسشتو استفاده میکند ، قالیشویی پاک مهر، میباشد.عزیزانی که قصد شستشو قالی و مبلمان خود رادارند، با ماهمراه باشند تا طریقه ارتباط با پاک مهررا ، به شما توضیح دهم.

ابتدا با شماره ما تماس گرفته ، سپس آدرس منزل خود را به همکاران ما بگویید. پرسنل قالیشویی پاک مهر، در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده .1.معرفی انواع شستشو 2.مواد مورد مصرف و مناسب برای هرنوع جنس فرش جهت شستشو ،  3. جنس فرش (دستبافت، ماشینی) ، را بررسی و پس از این مرحله  ، هر مواد و هرشستشویی  که مناسب فرش شما بوده را در فاکتور ذکر و فاکتور را  با مهر مخصوص شرکت پاک مهر و امضای کارشناس ، تحویل شما داده میشود .  خدمات قالیشویی پاک مهر، تمام منطقه برادران نوفلاح را پوشش داده  و شما عزیزان ساکن منطقه برادران نوفلاح  ، با ما جهت شستشوی قالی های خود تماس بگیرید.

قالیشویی پاکمهر، متخصص درشستشوی فرشهای دستباف و ماشینی شما شهروندان تهرانی درهمه ایام هفته می باشد و فرش های منزل شما را هم چون نگین ، درخشان می نمایند.قالیشویی پاکمهر، متخصص درشستشوی مبلمان و موکت و پتو می باشد و باسرعت درتحویل فرشها ، سعی درجلب رضایت شما را دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.