آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 30 اردیبهشت 1401

قالیشویی باقرخان | 44234277

قالیشویی پاک مهر در باقرخان:

محله باقرخان یکی از محله های قدیمی تهران است که در منطقه 2 شهرداری واقع شده و جزو محلات مرکزی شهر بحساب می آید که دسترسی بسیار خوب و مطلوبی به سایر نقاط شهر تهران دارد ، این محله خوشنام از شمال به محله شهرآراء ، از جنوب به میدان توحید از غرب به ستارخان و از شرق نیز به خیابان دکترقریب و بلوار کشاورز منتهی می شود. قالیشویی پاکمهر با بیش از 20سال تجربه در انجام خدمات قالیشویی از شستشوی فرشهای مدرن و. قدیمی ماشینی تا شستشوی انواع فرشهای دستباف (نفیس، گل ابریشم ، عتیقه، و تمام ابریشم) گرفته تا رفو (ریشه زنی،شیرازه دوزی، پرداخت، رنگ برداری، چله کشی،بافت و…) در منطقه 2 و محله ستارخان و باقرخان سرویس دهی منظم خدمات قالیشویی را برعهده دارد.

کارخانه قالیشویی پاک مهر:  

   

شرکت قالیشویی پاک مهر دارای کارخانه مجهز و پیشرفته ای است که کلیه امکانات و تجهیزات را برای شست و شوی انواع فرش ماشینی و دستی، موکت، روفرشی، پتو و غیره دارا می باشد و مناسب ترین نوع شستشو و مواد شوینده برای تمیزی بیشتر و حفظ سلامت فرش را استفاده می نماید.

قالیشویی در شهر آرا:

 

شهرآراء محله ای ست در منطقه 2 شهرداری تهران که در غرب تهران واقع شده است و از جنوب به خیابان ستارخان از شمال به بزرگراه جلال آل احمد و از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری محدود میشود. از مجتمع های مسکونی در شهر آرا می توان مجتمع ستارخان که ضلع جنوبی آن با خیابان ستارخان و ضلع شرقی این مجتمع با خیابان شهرآرا همجوار است و مجتمع ارکیده ، مجتمع نسترن و مجتمع ناهید را نام برد.

خیابان شهرآراء به موازات خیابان پاتریس لوممبا بوده و قالیشویی پاکمهر از ابتدای خیابان شهرآرا تا انتهای آن که به خیابان آرش مهر میرسد دسترسی کامل داشته و همچنین به تمامی کوی ها و خیابان های مرتبط با خیابان شهرآرا، همچون پانزدهم، محمدی، ملکوتی، آشوری ، حسین کابلی و… سرویس دهی خدمات قالیشویی دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.