آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 7 دی 1400

قالیشویی بلوار آفریقا |22553767

قالیشویی در آفریقا :

 

قالیشویی پاکمهر در شمال شرقی تهران در خیابان آفریقا که از سوی جنوب از میدان آرژانتین و پایانه بیهقی آغاز شده و بسمت شمال شهر ادامه میابد ،شعبه دارد و همه محله های واقع در این بزرگراه همچون بلوار میرداماد، ساختمانهای مسکونی و تجاری که در مجاورت بزرگراه مدرس قرار دارند را تحت پوشش خدماتی خود قرار داده است.قالیشویی پاکمهر سراسر تهران بزرگ را میتواند خدمات رسانی نماید. از این رو همه ساکنین خیابان آفریقا و کوچه مریم شرقی که در منطقه الهیه قرار گرفته و منتهی علیه بلوار آفریقا نیز همین کوچه مریم شرقی است هم میتوانند از خدمات تضمینی و با کیفیت قالیشویی پاکمهر بهرمند گردند.

قالیشویی پاکمهر در خیابان احمدقصیر (بخارست) :

قالیشویی پاکمهر در میدان آرژانتین و خیابان بخارست که در همسایگی بلوار نلسون ماندلا (جردن) یا همین خیابان آفریقا است هم شعبه فعال دارد و ازاین رو اکثر ساکنین این منطقه نام دیر آشنای قالیشویی پاکمهر را بخوبی میشناسند و تعداد کثیری از این جمعیت را مشترکین قالیشویی پاکمهر تشکیل داده است. واز آنجایی که قالیشویی پاکمهر تحت نظارت اتحادیه قالیشویان تهران میباشد توانسته اطمینان همه ی خواستاران خدمات قالیشویی پاکمهر را جلب نماید. پاکمهر بر این باور است که فقط کیفیت خدمات فرش و قالی باید بالا باشد زیرا زینت بخش هر خانه و کاشانه ای نخست فرش و کفپوش آن محل است همچنین اولین جایی که در منزل مورد هجوم انواع باکتری و میکروب ها قرار میگیرد همین کفپوشها و فرشها هستند پس باید برای شستشوی مرتب و پاکیزگی آنها دقفت بسیاری کرد.

در اینجا شایان ذکر است که به خدماتی که قالیشویی پاکمهر انجام میدهد به اختصار بپردازیم :

در کارخانه قالیشویی پاکمهر شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف هم به روش سنتی (برای فرشهای دستباف) و هم با استفاده از دستگاه های مجهز و اتومات برای فرشهای ماشینی با بهترین مواد و شامپوهای مخصوص قالیشویی با استاندارد مجاز انجام میگیرد که نتیجه این شستشو ها چیزی جز پاکیزگی و سلامتی فرش های شما نیست.

شستشوی انواع موکت ( پالاز،طرحدار، ساده، گل برجسته و….) و همچنین انواع کناره ، گلیم ،پادری، روفرشی، پتو و….با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد شوینده و استاندارد.

در خلال این شستشو ها اگر فرشها و موکتهای شما دارای لکه و رنگ زائد باشند عملیات لکه گیری و رنگ برداری را نیز انجام میدهند بدون آنکه آسیبی به فرشهای شما برسد. کلیه خدمات قالیشویی پاکمهر بصورت تضمینی و حرفه ای انجام میگیرد ، پس اگر فرشهای خودتان را با هر میزان کثیفی و یا هر گونه آسیبی که به فرشهای شما رسیده است به پاکمهر بسپارید دیگر جای هیچ نگرانی برای شمانخواهد بود.

ازدیگر خدمات قالیشویی پاکمهر میتوان ، تعویض ریشه و شیرازه فرشهای ماشینی و دستباف، دارکشی ، رفوگری ، برطرف کردن سوختگی و پوسیدگی فرش ، پرداخت و ….. را نام برد.

ازدیگر خدمات قالیشویی پاکمهر انجام خشکشویی مبلمان اداری و منزل ، صندلی ناهارخوری، صندلی داخل اتومبیل ، خشکشویی تشک خوشخواب  در محل میباشد که توسط پرسنل ماهر و باتجربه و استفاده از دستگاه های مخصوص خشکشویی با شامپو تگزافون آلمانی میباشد.

راه های ارتباط با شرکت قالیشویی پاکمهر در بلوار آفریقا از طریق شمار تلفنهای 02122376723 و02122552909 در تمام روزهای سال بصورت شبانه روزی و همچنین اگر فرصت برای تماس نداشته باشید میتوانید از طریق اینترنت در سایت ثبت سفارش آنلاین نمائید.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی در منطقه آفریقا: قالیشویی پاکمهر در شمال شرقی در منطقه 3 در بلوار آفریقا همچون سایر مناطق 22 گانه  تهران سرویس دهی دارد . قالیشویی پاکمهرقادر است کلیه خیابانهای واقع در منطقه 3 که قسمت اعظم این ناحیه در شمال شرق تهران قرار گرفته را تحت حمایت خدماتی قالیشویی خود درآورد. خیابانهایی نظیر بلوار […] ...

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.