آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 دی 1400

قالیشویی نزدیک میدان ونک |02188690517|☎☎📞

قالیشویی ونک:

این محله امروزی و مدرن باداشتن ساختمانهای بلند و برجهای تجاری ومسکونی سر به آسمان کشیده که در خیابان ولیعصر واقع شده یکی از میادین مهم پایتخت میباشد این میدان ازغرب به خیابانهای برزیل و ملاصدرا متصل و از شرق به بزرگراه شهید حقانی مرتبط است ، با وجود قالیشویی پیشرفته و ممتاز پاکمهر چون نگینی در قلب خیابان ولیعصر میدرخشد . قالیشویی ونک دارای کارخانه ای مجزا با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا و کادری مجرب و استادکار است که کلیه ی مجوزهای لازم وقانونی را دارا میباشد و آماده سرویس دهی به شهروندان ساکن در میدان ونک و محله های اطراف ونک است.

قالیشویی پاکمهر باسابقه ای 15 ساله و ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت فرشهای شمارا شسته ، اتوکشیده و کاور شده ظرف 48 ساعت تحویل شما میدهد . پاکمهر دارای سایت رسمی باقالبی بی همتا که توسط سئو کاری ماهر تعبیه شده است میباشد در این سایت که به صورت رسمی و قانونی فعالیت میکند.

علاوه بر اینکه اطلاعات جامعی در باره فرش و قالی موجود است نحوه شستشو خدمات لکه بری ، رنگ برداری ، … و محافظت از فرشها توضیح داده شده همچنین راه های برقراری ارتباطات مشتریان با شرکت بصورت تلفنی و سفارش آنلاین و برای اولین بار و انحصاری برای پاکمهر فروشگاه آنلاین همراه با خدمات پشتیبانی نیز وجود دارد و این کار باعث شده که سرعت عمل ارائه و ثبت خدمات در قالیشویی پاکمهر نسبت به دیگر قالیشویی ها بالاتر و بیشتر باشد .

قالیشویی ونک افتخار این را دارد که میتواند پاسخگوی کلیه خدمات قالیشویی در این محل که در شمال غربی تهران واقع در منطقه 3 تهران است باشد.

قالیشویی ونک علاوه براینکه از کیفیت بالایی برای عرضه خدمات به مشتریان برخوردار است تنها قالیشویی در ایران است که از امتیاز دارا بودن فروشگاه آنلاین ، خدمات پشتیبانی آنلاین ، ثبت سفارشات بصورت آنلاین بطور همزمان نیز بزخوردار است بطوری که سفارش دهنده خدمات میتواند هر زمان از ساعات شبانه روز سفارشات مورد نظر خود را به قالیشویی پاکمهر انتقال دهد و دیگر نگران ضیق وقت یا فراموش کردن سفارش چه از جانب خود یا شرکت نباشد .

پاکمهر بصورت 24 ساعته در طول هفته بدون تعطیلی بصورت دائمی و تضمینی در خدمت شما شهروندان گرامی ساکن در ونک میباشد .

قالیشویی ونک

در کارخانه قالیشویی پاکمهر کلیه خدمات از خاک گیری تا انواع شستشوی فرشهای دستباف و ماشینی باهر شکل و جنس و زمینه ای که باشند ، موکت باهرنوع و طرحی که داشته باشند ، پتو، گلیم ، جاجیم ، روفرشی و … گرفته تا خدمات رفو که شامل ریشه ، بافت ، شیرازه ، چرمدوزی ، ترمیم تار و پود آسیب دیده ی فرش و همچنین خدمات خشکشویی انواع مبلمان اداری و منزل ، خوشخواب ، کفپوش ، پله پوش و صندلی داخل اتومبیل در محل در حضور خود مشتری انجام میشود .

 

مطالب مرتبط

آیا آماده هستید تا با قالیشویی نزدیک ونک آشنا شوید؟ قالیشویی نزدیک ونک یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر است که چندین منطقه را از نظر پوشش‌دهی در بر دارد. این قالیشویی تنها مختص ونک یا نزدیک ونک نیست؛ بلکه مناطق 22 گانه تهران را نیز شامل می‌شود. از طرفی شعبه نزدیک ونک شامل قالیشویی در […] ...

12 بهمن 1402
ادامه مطلب

یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال به روز‌ترین محله‌های تهران ونک نام دارد که واقع در منطقه‌ی ۳ تهران است. ونک محله‌ای گسترده است که خیابان و کوچه‌های متعددی در آن وجود دارد؛ دسترسی به تمامی این خیابان‌ها کار دشواری به شمار می‌آید که تمامی قالیشویی‌ها نمی‌توانند از پس آن بر بیایند. ما برای […] ...

2 اسفند 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.