آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 27 خرداد 1400

قالیشویی منطقه آریاشهر |44022848

قالیشویی در آریاشهر:

برترین قالیشویی در آریا شهر(صادقیه)، قالیشویی پاک مهر میباشد . این قالیشویی ، تنها قالیشویی مجاز در محله صادقیه و اریا شهر میباشد که با در برداشتن مجموعه ای کامل و مجهز، متشکل ازمدیر کاردان ،  پرسنل متعهد، کارشناسان مجرب ، استادکاران ماهر و کارگرانی آموزش دیده میباشد. این قالیشویی با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر توانایی های خود و همچنین با توجه به مدیریت همه جانبه ، میکوشد تا هر ساله ، بهتر و موفق تر در خدمات رسانی به شما عزیزان باشد و با تلاش های روز افزون میکوشد تا بهترین خدمات را به بهترین شکل ممکن در غالب سرویس های VIP به شما عزیزان عرضه  کند . پاک مهر از جمله بهترین قالیشویی مجاز و زیر نظر اتحادیه میباشد که همه روزه حتی در ایام تعطیل، به صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته ، آماده پاسخ گویی تماس های شما عزیزان میباشد. خدمات ارزشمند و فوق حرفه ای رابرای فرش های شما به نرخ اتحادیه و کیفیتی تضمینی به شما عزیزان ارائه میدهیم. یک قالیشویی مطمئن و با صرفه و به روز، قالیشویی میباشد که تمام خدمات و شستشو ها را به طور تمام و کمال برای شما انجام دهد و همچنین دارای تخصص برای شستشوی هرگونه فرش باشد.

چند راه حل دسترسی به قالیشویی مجاز پاک مهر :

برای دسترسی به قالیشویی مجاز پاک مهر از طریق تماس با سامانه تلفنی 118  از پرسنل محترم ، شماره تلفن قالیشویی مجاز پاک مهر را بخواهید . توجه  : قالیشویی که شماره تماس آن در سامانه 118 به ثبت رسیده باشد مجاز میباشد.

برای دسترسی به قالیشویی مجاز پاک مهر میتوانید با رجوع به سایت اتحادیه قالیشویان زیر نظر اتحادیه ، نام قالیشویی مجاز پاک مهر را در سایت رسمی اتحادیه در قسمت قالیشویان مجاز مشاهده نمایید.  توجه قالیشویی که نام آن در اتحادیه به ثبت رسیده باشد ، مجاز و قانونی و دارای پروانه کسب و تخصص در کار است.

پس از اطمینان از مجاز بودن  و دسترسی به قالیشویی مجاز پاک مهر ، در صورت آمدن پرسنل پاکمهر، به منزل شما جهت جمع آوری فرش ها . با همکاری پرسنل پاک مهر و مسئولین این شرکت ، فر شهایتان را به دقت بررسی نمایید، تا چنانچه فرش دارای معایبی چون  پوسیدگی، زردی ، پارگی ، رفو، ریشه و شیرازه باشد، آن را در فاکتور درج نموده تا خدمات لازمه برای آن فرش را توسط استاد کاران انجام دهد.پرسنل پاک مهر جهت آسیب ندیدن فرش های شما آنها را به صورت لول شده جمع آوری کرده تا در هنگام حمل به کارخانه هیچ آسیبی را متوجه نشود و همچنین پس از شستشو و خشک شدن فر ش به صورت کامل در کارخانه توسط کارشناسان، فرش را بررسی نموده در صورت نداشتن عیب و کثیفی فر شها را لول و اتو زده در بسته بندی کاور در ب منزل به شما تحویل میدهند.

قالیشویی پاکمهر با انجام بهترین شستشو خدمات ارزنده ی تضمینی ، فرش های شما را با بالاترین کیفیت شستشو و پس ازخشک شدن کامل به شما تحویل میدهد. مدت زمان تحویل فرش به شما 48 ساعت و نرخ ها را براساس نرخ های تعیین شده توسط قالیشویی پاک مهر میباشد.شما عزیزان میتوانید هر زمانی پس از تحویل فرش در صورت راهنمایی گرفتن در باب مشکل فرشتان در صورتی که مشتریکن قالیشویی پاک مهر باشید ، با این قالیشویی تماس گرفته و از پرسنل پاک مهر بخواهید که شما را در باب مشکلات فرش های دستبافت و ماشینی راهنمایی کنند. برای مثال : مشتریان پاک مهر که از مشترکین این قالیشویی میباشند، با یک تماس میتوانند باکارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و مشکلاتی از قبیل :  آب برروی فرش ریخته  و میخواهیم جهت خارج شدن آب به سرعت از فرش اقدام کنم ، میشود راهنمایی ام کنید ، زیرا ماندن آب به مدت زیاد  در فرش موجب پوسیدگی و رنگ دویدگی در فرش میشود. راهنمایی هایی از این قیبل را میتوانیم به سرعت و تخصصی ، به شما عزیزان از طریق کارشناسان خود ، ابلاغ کنیم. قالیشویی پاک مهر، انتخاب با سلیقه ها میباشد. خدمات قالیشویی پاک مهر ، نزدیک فلکه دوم صادقیه  و آریا شهر، به صورت تضمینی و تخضضی ارائه میشود.