آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 4 بهمن 1400

قالیشویی نزدیک آجودانیه |22553767

قالیشویی در آجودانیه:

 آجودانیه یکی از محله های شمال شرقی در منطقه 1 تهران است و قالیشویی نزدیک آجودانیه ، قالیشویی پاک مهر میباشد که این قالیشویی علاوه بر اینکه سرویس خدمات فرش و قالی را در این محله ارائه مینماید می تواند به محله های دارآباد، اقدسیه ، نیاوران و صاحب قرانیه نیز خدمات شستشوی فرش و خدماتی از نظیر رفو گری ، ترمیم و بازسازی فرش های قدیمی و کهنه ، رفع سوختگی و پارگی ، رفع پوسیدگی ، لکه برداری، پرداخت ریشه فرش دستبافت و ماشینی ، شیرازه فرش دستباف و ماشینی و دیگر خدماتی که فرش شما نیاز داشته باشد را انجام داده و قبول شستشوی انواع فرش دستبافت و ماشینی ، گل ابریشم ،ابریشم ، گلیم ، قالی، انواع پادری ، پله پوش ، پاپوش، کف پوش و موکت را با تخصص و مهارت بالا به صورت تضمینی انجام میدهد.قالیشویی پاک مهر طی 15 سال تجربه مفید ، برحسب هرنوع جنس فرش ، خدمات  شستشو را به صورت تضمینی به شما ارائه میدهد. این قالیشویی تنها قالیشویی مطمعن و مورد اعتماد اهالی آجودانیه میباشد. به دلیل تعاریف زیادی که اهالی ساکن در شمال تهران در باره قالیشویی پاک مهرشنیدیم ، این قالیشویی تصمیم بر آن گرفت تا خدمات ارزنده خود را به شما عزیزان در منطقه آجودانیه ، ارائه دهد تا شما برای شستشوی فرش های دستبافت و گران بهای خود بهترین شستشو را درنطر بگیرید . ما برای اعتماد شما ساکنین محترم در منطقه آجودانیه ، چند دلیل محکم و قانع کننده داریم با ما همراه باشید تا به صدق ادعای ما برسید.

  خدمات قالیشویی پاک مهر

قالیشویی پاک مهر، عضو  رسمی اتحادیه بوده و با دربرداشتن تیمی قوی و متخصص که شامل : متخصصین شستشو ، کارشناسان ، استاد کاران ، سرکار گران ماهر ، کارگران کارآزموده و ماهر میشود. از دستگاه های معتبر میتوان به دستگاه شستشوی فرش ، دستگاه  فرچه ای دستی ، دستگاه  آبگیر لوله ای ، خشک کن مجهز به گرمخانه گازی اشاره کرد . مواد مورد استفاده برای شستشوی فرش که شامل مواد مرغوب که خود  شامل :  شامپو مخصوص شستشوی اعلاشوئی فرش و مواد ضد پوسیدگی فرش میباشد . مراحل شستشوی فرش های شما با دقت و زیر نظر کارشناسان و استاد کاران ماهر میباشید. فرشهای شما تازمانی که در کارخانه قالیشویی پاک مهر باشد ، تحت گارانتی پاک مهر محفوظ است. برخی از قالیشویان غیر مجاز ، در هنگام شستشو، فرش را به دلیل استفاده از دستگاه های غیر مجهز و قدیمی ، پاره میکنند و به مشتری خویش اعلام میکنند که فرش شما این مشکل و یا پارگی را از همان اول داشت چون کهنه است ، مسلما برای مشتری سوال میشود ، اگر پاره بود چرا همان ابتدا اعلام نکردند؟ به همین راحتی فرش شما را دچار مشکل و یا پارگی میکنند . اما  پرسنل و کارشناسان  پاک مهر، در صورت تماس شما با قالیشویی پاک مهر، بلافاصله در محل سکونت شما حاضرشده ، ابتدا فرش توسط کارشناس بررسی میشود در صورت وجود مشکل به شما اعلام میکند که فرش شما این مشکل را دارد و خدمات لازمه برای رفع این  مشکل  فلان خدمات میباشد.بعد از فاکتور کردن جنس فرش و نوع خدمات فرش ، فرش را به صورت لول شده برای جلوگیری از هرنوع آسیب جمع کرده و جهت شستشو به کارخانه قالیشویی پاک مهر حمل میکنند.  فرش های شما عزیزان پس از شستشو با کیفیت و تضمنی در کارخانه توسط کارشناسان بررسی میشود که ، مطمعن شوند فرش کاملا تمیز و خدمات لازمه بر روی فرش انجام شده باشد.سپس اتو زده و رول شده در بسته بندی کاور ،  درب  منزل به شما عزیزان تحویل میدهند.  شما با توجه به  نکات ذکر شده میتوانید با قالیشویی پاک مهر تماس گرفته تا به صدق ادعای ما برسید ، اما پاک مهر انتخاب با سلیقه هاست و اعتماد شما سرمایه کار ما میباشد.

نحوه پاسخگویی در قالیشویی نزدیک به آجودانیه از طریق شماره تماس: 02122553767 و سرویس سفارش آنلاین قالیشویی بصورت 7/24 حتی روزهای تعطیل میسر میباشد.

مطالب مرتبط

قالیشویی آجودانیه نامی است که احتمالا بسیاری از شما اهالی این منطقه بارها و بارها آن راشنیده‌اید. اما منظور از این قالیشویی دقیقا چیست؟ قالیشویی آجودانیه در واقع نام یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر است. این قالیشویی خدمات مربوط به نظافت قالی‌ها را ارائه می‌دهد. استفاده از خدمات این قالیشویی برای همه شهروندان و ساکنان […] ...

24 دی 1402
ادامه مطلب

یکی دیگر از بهترین محله‌های تهران که در منطقه‌ی یک واقع است آجودانیه نام دارد که دسترسی این محل به مراکز خرید، فروشگاه‌های مواد غذایی و در عین حال به قالیشویی در اقدسیه عالی است؛ اکثر ساکنین این محل نیز در مرحله اول برای انتخاب این محل به این نکات توجه کرده اند. ما در […] ...

6 اسفند 1401
ادامه مطلب